De helpdesk van Sity Hosting verwijst naar Easyhosting, wat weer overgenomen is door Denit, wat weer onderdeel is van Uniserver. Snapt u het nog? Waar moet je precies zijn? Wij zouden kiezen voor de grootste label! Zie hier in ieder geval de reviews van Sity.nl
Niet mee in zee gaan; zeer onprofessioneel en adminstratief een enorme bende. Ik ben hierdoor zeker 1, misschien 2 klanten domeinen verloren uit mijn reseller pakket omdat de registratie bij Sity lag en ze nu claimen dat ik hiervoor nog gefactureerd ben geweest.
Bij navraag geen constructieve houding en/of oplossing geboden.
Al jaren klant bij Sity en de ondersteuning is daar super. Heb nog nooit als antwoord gekregen “kijkt u maar in de FAQ of Help sectie. Hoewel daar wellicht gewoon mijn antwoord stond.
Mogelijk zijn ze niet de goedkoopste, ik heb er al tijden geen onderzoek naar gedaan, maar ik ben een tevreden klant.
Laatst heb ik voor het eerst in jaren een probleem gehad met mijn website, na 1 telefoontje werd ik door een fijne aandachtige medewerker uitstekend geholpen en was alles zo weer opgelost. Zeer proffesioneel en super vriendelijk.
Simpel, doeltreffend, niet te duur denk ik.
Mensen aan de knoppen die het begrijpen. Snel contact, zelfs dat er zonder vragen wordt gebeld naar mij om korte stappen te kunnen maken. Super!
Slecht. Laat me voor een jaar betalen terwijl het domein is verwijdert.
Zeer matige en onvriendelijke klantenservice.
Langzaam en ouderwetse cpanel. Geen mogelijkheid om een subdomein te forwarden bijvoorbeeld.
Niet meer van deze tijd.
Niet mee in zee gaan; zeer onprofessioneel en adminstratief een enorme bende. Ik ben hierdoor zeker 1, misschien 2 klanten domeinen verloren uit mijn reseller pakket omdat de registratie bij Sity lag en ze nu claimen dat ik hiervoor nog gefactureerd ben geweest.
Bij navraag geen constructieve houding en/of oplossing geboden.
Al jaren klant bij Sity en de ondersteuning is daar super. Heb nog nooit als antwoord gekregen “kijkt u maar in de FAQ of Help sectie. Hoewel daar wellicht gewoon mijn antwoord stond.
Mogelijk zijn ze niet de goedkoopste, ik heb er al tijden geen onderzoek naar gedaan, maar ik ben een tevreden klant.
Laatst heb ik voor het eerst in jaren een probleem gehad met mijn website, na 1 telefoontje werd ik door een fijne aandachtige medewerker uitstekend geholpen en was alles zo weer opgelost. Zeer proffesioneel en super vriendelijk.
Simpel, doeltreffend, niet te duur denk ik.
Mensen aan de knoppen die het begrijpen. Snel contact, zelfs dat er zonder vragen wordt gebeld naar mij om korte stappen te kunnen maken. Super!
Slecht. Laat me voor een jaar betalen terwijl het domein is verwijdert.
Zeer matige en onvriendelijke klantenservice.
Langzaam en ouderwetse cpanel. Geen mogelijkheid om een subdomein te forwarden bijvoorbeeld.
Niet meer van deze tijd.
Bizar slechte support de laatste 2 jaar. Support tickets worden niet beantwoord, telefonisch onbereikbaar. Eventuele storingen moet je op Facebook lezen en als meer klanten klagen, moet je een workaround uit de reacties van andere klanten lezen.
Helaas is 0 sterren geven niet mogelijk, maar dit is ronduit slechte webhoster.
Voor de zoveelste keer werd er via mijn account (of script op de server) spam verzonden. En dan 300 mails per keer. Hier heb ik hulp bij gevraagd, maar ipv daarvan is het telkens een wazig antwoord.
“Het zal wel aan één van je scripts liggen” , dat soort zaken. Ik ben daar als klant niet mee geholpen.
Door dit gedoe moest ik (op hun verzoek), steeds het wachtwoord veranderen. Waardoor ik vanaf sommige werkplekken met de verkeerde instellingen dus niet goed inlog.
Na een enkele keer blokkeren ze dan het IP adres en moet je weer gaan mailen om deze vrij te geven. (Het kan overigens aan mij liggen, maar kunnen ze een IP dan niet in een groep zetten die ziet dat het van een klant is… maar goed).
Na de zoveelste wachtwoord wijziging , ging het een tijdje goed. Vond ik al vreemd want elke keer werd er opnieuw mail verzonden. Zal dus aan een script of lek in het algemeen hebben gelegen, maar ik kan dat niet monitoren. Ze beweren nu overigens een document gestuurd te hebben, maar dat zal vast weer naar het verkeerde mail adres zijn wat ik al tig keer heb gezegd.
Zelf wil ik nu de hele server leeg gooien en er een nieuwe site uploaden en verder geen overbodige scripts en zo.
Met scripts spelen en zo , doe ik wel op andere servers waar ik nooit problemen heb. Maar nu is het zo dat meneer Dave Wijnhoven als sinds vorige week het vertikt om mij te helpen omdat ik blijkbaar niet al te vrolijk had gereageerd op het zoveelste incident op mijn domein.
Ik kan nu twee van mijn sites niet bereiken en het control panel kom ik ook niet op. Via hun website wachtwoord opgevraagd, maar als ik de gestuurde reset link wil gebruiken , gebeurd er niets.
Hoe dan ook zit Dave Wijnhoven mij zoveel mogelijk te fucken, terwijl ik een betalende klant ben. Ik kan niet ook niet bij mijn website komen, waar Sity geld voor ontvangt.
Voor de duidelijkheid, ik heb geen mail met ziektes of zo gestuurd, maar wel met grote letters geschreven dat ik het zat ben. Had ik ook niet moeten doen, maar ik werd echt gek toen er weer mails verstuurt werden vanaf mijn adres en om die reden ook nog eens mijn site werd plat gelegd door dit bedrijf.
Het is echt te triest dat dit mannetje zijn macht als admin gebruikt om een klant dwars te liggen. Inmiddels heb ik al een verhuizing aangevraagd, maar tot die tijd wil ik gewoon bij mijn bestanden kunnen. Sity is een re-de-lijke provider. Over het algemeen netjes online, maar voor hen 30 anderen.
Kort maar krachtig. Heel slecht. Niet te bereiken. Reageren niet op e-mails. Website al weken plat. Bah!!
Heren, blijf weg bij deze hosting. En ga er weg als je op dit moment klant bent. Wat is dit voor een oplichtingszaak. Ik krijg geen toegang tot Phpmyadmin, de SQL database faalt vaak, FTP gooit je er vaak uit “vanwege teveel connecties”. Contact opnemen? Overal lees je dat ze niet willen worden gebeld, lekker persoonlijk, lekkere support. Nummer gevonden, menu was half in het nederlands, half engels, Kies nummer 3 voor Sity Hosting, en dan kies je dat, wat krijg je te horen, een of ander Engels gedrocht dat zegt “We are sorry you experience problems, Goodbye” en dan wordt de telefoon opgehangen. Wat een, K-walitatief U-itermate T-eleurstellend bedrijf.
Na een 4-tal tevreden jaren is er iets gebeurt, de laatste 2 jaar zijn een compleet andere ervaring..
Het lijkt wel alsof de mensen die de kennis en kunde aan boord hadden om de servers te patchen en upgraden (werkend te houden) opeens gevlogen zijn.
Tevens is de support desk een zwart gat geworden, op zich best spannend maar niet als je al ruim een week geen beheer op mailboxen en diverse andere onderdelen van je sites mist.
Ik draai op een resellers pakket en host momenteel 17 domeinnamen bij deze provider, ik sta op het punt mijn contracten te ontbinden wegens slechte (lees: geen) dienstverlening, niet nakomen van support afspraken, geen reactie op email/tickets en het plotseling opheffen van het support telefoonnummer, geeft nu opeens geen gehoor..
Tip voor bestaande klanten, zoek op Aleto, bel dat nummer en selecteer keuze 2 in het menu.
Zo kom je toch nog in contact met een medewerker, of je er verder mee komt is de vraag, bij mij heeft het nog niet geleid tot oplossing van mijn problemen.
Mijn laatste support aanvraag staat inmiddels meer dan 1,5 week open, ik kon niet bij een deel van DirectAdmin.
Inmiddels kom ik HEEL direct admin niet in, op GEEN van mijn domeinnamen (logisch, draait allemaal op 1 resellers account…) maar toch. Al meer dan 1,5 week zeuren gaat zelfs mijn gedult te boven.
Hopelijk zijn ze wat sneller met de domein verhuis tokens uitleveren. zucht.
hey,
Men verwijderd ongevraagd FTP-accounts + als er hackers de servers hacken dan heeft sity plots geen back-up's meer waardoor je geen site meer hebt door SITY!!! haar schuld.
Professionaliteit is bij deze hoster ZEER ver te zoeken.
+ wijzigen ze voordurend zaken waardoor er wel atlijd problemen zijn (nu weer met de statistieken). Gratis hosts zijn momenteel beter als sity (daar blijven je bestanden tenminste veilig)
Tot 2 jaar geleden was sity enorm goed.
Vanaf dan is het enorm bergaf gegaan.
Momenteel loopt er wel dagelijks een server vast bij hen en dit zullen ze zeker niet melden bij hun nieuws daar lijkt het alsof dat er bijna nooit een storing is.
Hun NOC pagina (http://sity.nl/?show=support-noc) hebben ze offline gehaald omdat ze zich schaamde dat er constant wel één of andere service niet werkte tot zelfs soms alle servers down door hun eigen datacentrum dat al meer storingen heeft veroorzaakt dan een bestaand datacentrum (+ ook nog duurder!!!!!!)
Ik ben snel overgestapt op deftige hosting want er komt echt geen verbetering meer in.
Geen aanrader dus
Men antwoord bijna niet op mails / tickets en het is precies of het bedrijf wordt beheerd door een hoop idioten die niets van apache afweten.
Elk ander hostingbedrijf is goed beveiligd tegen aanvallen of hacks behalve sity natuurlijk.
Als je een uptime haalt van 90% mag je blij zijn!!!
Ik ben er 8 maand geweest maar heb alles al verhuist! Is nog geen euro per jaar waard
Waar het eerst te mooi voor woorden leek, moe tik de laatste weken besluiten met niets dan problemen. Als alles vlotjes werkt is elke webhoster goed. Als er zich dan problemen voordoen herken je het verschil in prijs. De laatste weken zijn de websites geregeld niet bereikbaar, problemen met phpmyadmin, … Verhalen over bugs in Apache etc zijn allemaal heel mooi, maar waarom enkel deze server? Als het niet te verhelpen was hadden we er vast via de media al meer over vernomen gezien het marktaandeel van Apache.
Ik kijk er tegen op om de grote websites op onze reseller te verhuizen, maar veel langer wacht ik niet als de problemen aanhouden.
Zeer slechte ervaring. Ondanks dat ik zowel schriftelijk als per e-mail de dienst heb opgezegd blijf ik facturen krijgen. Enig oplossend vermogen is ook niet aanwezig; geld gaat klaarblijkelijk voor de klant.
Ook per e-mail wordt laat gereageerd (25 dagen reactietijd laatste e-mail). Al met al een partij welke de zaken duidelijk niet op orde heeft.
Afrader dus.