De Nederlandse hostinggigant die vaak geprezen wordt om zijn betrouwbaarheid, maar is het echt de gouden standaard of vallen er ook punten tegen? Ontdek de eerlijke meningen.
Ik ben zojuist heel goed geholpen door Thomas Vink van de klantenservice! Ik moest mijn emailcampagne v Mailchimp gekoppeld krijgen aan mijn domeinnaam. Thomas heeft met mij meegekeken en super snel en vriendelijk alles voor mij ingesteld. Een hartstikke tevreden klant hier!
In het verleden was ik erg blij met SoHosted, waar ik voor een betaalbare prijs mijn webpagina had gestald. SoHosted reageerde snel (meestal binnen een uur) op vragen.
Sinds 2021 (toen SoHosted werd overgenomen door YourHosting) zijn de prijzen in 2 termijnen ruim verdrievoudigd. De dienstverlening is in hetzelfde tempo door de bodem gezakt. Op e-mail wordt in het geheel niet meer gereageerd.
Als YourHosting met de reeks aan onacceptabele prijsstijgingen doorgaat, is het huidige al veel te hoge jaarbedrag over 5 jaar het maandbedrag. En dat met een volledig afgeschaalde dienstverlening.
Ben dan ook overgestapt naar een ander bedrijf, waar voor 3 jaar minder wordt gerekend dan het bedrag dat YourHosting voor slechts 1 jaar aftikt.
Daar heeft een medewerker binnen 1 dag mijn overgang geregeld. Zo kan het ook!
Ontstellend de manier waarop een bedrijf als yourHosting andere bedrijven overneemt en vervolgens volledig kapot maakt.
Na een eerdere ervaring een tijdje terug was ik wat minder enthousiast over de klantenservice van Yourhosting, maar met mijn meest recente ervaring met de klantenservice is dat weer helemaal goed gemaakt.
Dank aan Auke voor het fijne meedenken, de vriendelijke toon, en de praktische informatie en suggesties waarmee ik een wijziging in mijn pakket kon doorvoeren, die wat beter in mijn budget paste.
Merci!
Yourhosting is gehackt. Dat op zich is al geen reclame. Maar ook nu en iedere keer als er een probleem is blijkt weer dat informatie onvindbaar is. Nooit persoonlijk contact, alles is zogenaamd geautomatiseerd. Je wordt van links naar rechts door de site gedirigeerd, support is onbereikbaar, de handleidingen kloppen niet. Ik wacht nu alweer een dag op een reactie, ben onbereikbaar door een actie van Yourhosting, grote schade voor mijn bedrijf!
We waren al langer klant, en wilden veranderingen aanbrengen in onze abonnementstructuur. Abdelkarim dacht mee, zocht uit en wist ons de voordeligste optie te bezorgen. Topservice! Zo hebben wij het niet vaak meegemaakt.
“Wij zijn ontzettend blij met de service van Argeweb! Yannick H. heeft ons geweldig geholpen bij het oplossen van een databaseprobleem op onze site. Zijn expertise en snelle reacties maakten het proces soepel en efficiënt. Dankzij zijn ondersteuning draait onze website nu weer als een zonnetje. Echt een aanrader!”
Fijn dat we weer kunnen bellen met Yourhosting met vragen.
Ik ben snel en vakkundig geholpen door Yannick H.
Na jaren de samenwerking met Laurent besprokenen toen bleek dat ik onnodig de hosting had laten doorlopen. Wel heb ik het advies voor “vasthouden van de hosting naam ……” overgenomen doch de kosten daarvoor was aanzienlijk minder.
Door de goede uitleg per telefoon maar later per mail is me dit alles duidelijk geworden. Zelf ben ik in dit alles niet deskundig genoeg.
Dank voor jullie advies
Bobby heeft mij erg goed geholpen met het wijzigen van mijn DNS instellingen. Heel fijn dat je op mensen kan vertrouwen die weten wat ze moeten doen, als je er zelf niet veel van afweet.
Binnen een dag was het geregeld. Dankjewel!
Julian heeft me heel goed geholpen, snelle reactie en heel vriendelijk.
Marten van de klantenservice heeft me geweldig geholpen. Stap voor stap leidde hij mij door het proces, met elke keer snel en helder antwoord op mijn vragen (ik ben niet de handigste) waardoor het uiteindelijk gelukt is een website te klonen en onder te brengen op een subdomein.
De klantenservice helpt je goed als ze de telefoon opnemen. De eerste twee dagen belde ik tevergeefs, de derde dag hebben ze het wel opgenomen en dan heeft Jeanne me goed geholpen. Wel jammer dat voor een opzegging je moet bellen. Er zou een knopje voldoen.
Trouwens de opzegging ging wel goed, maar was toch geïncasseerd. Nu weer contact, het bedrag teruggestort en korting gekregen op een ander product. Dus dik tevreden, maar hartstikke lastig en onnodig veel gedoe.
Bij de afhandeling van de opzegging van een domeinnaam ben ik uitstekend en vlot geholpen door Bobby!
Bobby van de klantenservice heeft mij heel goed geholpen om de problemen die er waren met het SSL certificaat op te lossen. Hij is klantvriendelijk, behulpzaam en heel empatisch.
Dank je wel nogmaals Bobby.
Ruben Muller heeft goed geholpen bij de verhuizing van een .be-domein, wat anders werkt dan .nl-domeinen.
Zeer goed contact
Goede oplossing en perfect geholpen
Jeanne is zeer klantgericht en uiterst vriendelijk. Ze is enthousiast en kundig.
Zeer positief vriendelijke en geduldige hulp met kennis van zaken ???
Stefan had zich goed ingelezen in mijn probleem en begreep het goed. Erg fijn dat ik er iemand live over kon spreken. En natuurlijk dat duidelijk is geworden hoe we het kunnen oplossen. Top!
Mijn vraag betreffende een gedeeltelijke opzegging dienstverlening is keurig en adeqaat opgepakt door medewerkster Jeanne
Dat is nog eens Klanttevredenheid
Prima geregeld Jeanne
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten. Er zijn heel veel andere hosts opgegaan in Yourhosting via het private equity fonds: Your Online. We kunnen veel vertellen over Yourhosting maar de meest behulpzame informatie vind je toch in bovenstaande reviews!