Easyhosting uit Alkmaar, lees via de reviews en ervaringen van echte klanten wat deze host allemaal te bieden heeft!
Een paar dagen geleden kon ik via wifi plotseling geen mail meer versturen en kon ik mijn website niet meer benaderen. Hiervoor de hulp ingeroepen van easyhosting door het aanmaken van een ticket. Vanwege vakantie/personeelstekort “(denk ik) duurde het even voordat ik een reactie kreeg maar toen werd dan ook direct mijn probleem opgelost. Mijn ip-nummer bleek geblokkeerd…
Ik ben 15 plus jaar klant maar de laatste 2 jaar was de service zo slecht en onbetrouwbaar dat ik hosting heb gewisseld. Vaak was mijn website uit de lucht en kon ik geen e-mails ontvangen. Klantenservice deed weken lang niets daarmee heb ik veel business verloren. Uiteindelijk dus gewisseld en ze hebben me na het verhuizen alsnog een rekening gestuurd voor de komende jaar. Zwaar belachelijk terwijl ik al geen klant meer ben. Na navraag kwamen ze met een belachelijk verhaal.
Mijn geld willen ze niet terugboeken. Let op het zijn een stelletje studenten die zwaar onprofessioneel handelen en je geld afpakken.
+ De website wordt technisch uitstekend gehost.
– Er is geen zoekfunctie voor informatie beschikbaar.
– Contact is alleen mogelijk via telefoon.
+ De hulp is prima /zakelijk.
– SSL certificaat is erg prijzig voor één website zonder subdomeinen.
We zij al meerdere jaren klant bij Easyhosting. Lange tijd tot volle tevredenheid. De laatste tijd hebben we wijzigingen door te voeren op de website maar de hulpvraag wordt afgedaan met het opsturen van een mogelijkheid de inlog te herstellen en een welgemeend “succes met je verdere problemen, ons niet bellen”. Dit bedrijf diskwalificeert zichzelf volledig als dienstverlener.
Sinds 2012 al klant maar het Easymail 150 pakket met max 1 GB ruimte was te klein geworden. De helpdesk heeft dit voor mij geupgrade naar een Direct mail met 5 GB ruimte. Zonder downtime of herconfiguratie van alle devices die hier gebruik van maken. Dat was natuurlijk heel fijn.
We zij al meerdere jaren klant bij Easyhosting. Lange tijd tot volle tevredenheid. De laatste tijd hebben we wijzigingen door te voeren op de website maar de hulpvraag wordt afgedaan met het opsturen van een mogelijkheid de inlog te herstellen en een welgemeend “succes met je verdere problemen, ons niet bellen”. Dit bedrijf diskwalificeert zichzelf volledig als dienstverlener.
Ik ben 15 plus jaar klant maar de laatste 2 jaar was de service zo slecht en onbetrouwbaar dat ik hosting heb gewisseld. Vaak was mijn website uit de lucht en kon ik geen e-mails ontvangen. Klantenservice deed weken lang niets daarmee heb ik veel business verloren. Uiteindelijk dus gewisseld en ze hebben me na het verhuizen alsnog een rekening gestuurd voor de komende jaar. Zwaar belachelijk terwijl ik al geen klant meer ben. Na navraag kwamen ze met een belachelijk verhaal.
Mijn geld willen ze niet terugboeken. Let op het zijn een stelletje studenten die zwaar onprofessioneel handelen en je geld afpakken.
Geen telefonisch contact meer mogelijk. Via mail is de service zeer slecht.
Heel vervelende dat er niet even gebeld kan worden.
Ik zit al 4 maanden met een probleem, en het wordt maar niet opgelost.
Na bijna 17 jaar klant te zijn geweest bij Easyhosting, ben ik de afgelopen 2 jaar steeds meer gefrustreerd geraakt. Het bedrijf is niet meer betrouwbaar als het gaat om klantenservice, snelheid en dienstverlening. Er zijn voortdurend fouten en IP-blokkeringen, en het lijkt alsof ik bijna moet smeken om iets geregeld te krijgen. Ik heb er genoeg van; ik verhuis al mijn zaken naar Strato. Ik betwijfel of ze dit zullen lezen en erop zullen reageren.
Hosting website en mailadres.
Sinds een week niet mogelijk om te mailen en mail te ontvangen via mijn zakelijke mailadres wat bij Easyhosting loopt.
Om onverklaarbare reden is de inlogpagina van de webmail onbereikbaar.
Ik heb een ticket op de website ingevuld met de vraag of ze via mijn gmail adres willen corresponderen. Dit hebben ze niet gedaan, wel zie ik na inloggen op de ticket- servicepagina dat
er is gereageerd en er een mail is gestuurd naar mijn mailadres die dus niet werkt. Nu wacht ik alweer langer dan een dag op een reactie, ze zijn niet bereikbaar en intussen kan ik niet bij mijn zakelijke mail.
Vanaf 20219 tot juli 2023 werd mijn site uitstekend gehost. Slechts een enkel probleem/vraag die meteen werd afgehandeld.
Sinds augustus is het bedrijf verhuisd naar nieuwe servers, daar zou Classic ASP niet meer worden ondersteund. Dus moest ik naar elders, maar gelukkig blijkt dat Classic ASP nog steeds wordt ondersteund. Ik ben weer bij hen terug, maar ik moet zeggen dat support aan de trage kant is.
Na een maand kan ik eindelijk FTP gebruiken en mijn files overgezet.
Ik heb nog steeds geen toegang tot AdminDirect om mijn site verder te beheren. Dat vind ik jammer.
Waarschijnlijk is het te druk met het oplossen van verhuisproblemen.
Een paar dagen geleden kon ik via wifi plotseling geen mail meer versturen en kon ik mijn website niet meer benaderen. Hiervoor de hulp ingeroepen van easyhosting door het aanmaken van een ticket. Vanwege vakantie/personeelstekort “(denk ik) duurde het even voordat ik een reactie kreeg maar toen werd dan ook direct mijn probleem opgelost. Mijn ip-nummer bleek geblokkeerd…
Je website ligt eruit door een dns fout. Dikke paniek want dat kost omzet. Er is geen chat of bel mogelijkheid en de e-mail die gestuurd is blijft na een automatische ontvangstbevestiging verder onbeantwoord. Wij gaan denk ik maar eens serieus kijken naar het overstappen naar een andere host. Wat een k..bedrijf zeg (ik ben boos ja).
Handig. Webwinkel ligt eruit, en geen email meer. Toch prettig als er snel op gereageerd word. Maar wat denk je, geen telefonisch support meer. Sorry…zeer slechte service.
Heb al sinds 2015 een site bij easyhosting.. shared hosting linux starter pakket. Sinds kort geen telefonische support meer. Op mails wordt traag gereageerd. Problemen worden niet goed opgelost. Ik heb mijn abonnement opgezegd.
Als je een betrouwbare partij zoekt om een website te hosten, even verder zoeken! Had meerdere keren verteld dat ik facturen op een ander adres wilde ontvangen, gaat iedere keer fout.
Ze schakelen meteen een incassobureau in (met extra kosten!!!) ondanks dat de fout bij Easy Hosting ligt. Moeilijk contact, alleen maar problemen…
+ De website wordt technisch uitstekend gehost.
– Er is geen zoekfunctie voor informatie beschikbaar.
– Contact is alleen mogelijk via telefoon.
+ De hulp is prima /zakelijk.
– SSL certificaat is erg prijzig voor één website zonder subdomeinen.
Sinds 2012 al klant maar het Easymail 150 pakket met max 1 GB ruimte was te klein geworden. De helpdesk heeft dit voor mij geupgrade naar een Direct mail met 5 GB ruimte. Zonder downtime of herconfiguratie van alle devices die hier gebruik van maken. Dat was natuurlijk heel fijn.
Altijd goed, zowel de kwaliteit van de hosting als de kwaliteit van de klantenservice en technische dienst.
Ik hoef gelukkig niet vaak gebruik te maken van de helpdesk maar alle keren dat het nodig was echt super goed geholpen!
Het contact is altijd snel en zeer prettig, erg behulpzame mensen aan de telefoon die goed op de hoogte zijn.
Tweede website nu ook laten hosten bij easyhosting, erg blij mee.
Easyhosting biedt domeinregistratie en shared hosting tegen lage prijzen door middel van automatisering. Het bedrijf claimt goede service en ondersteuning te bieden, maar benadrukt vooral kostenbesparingen en efficiëntie. Ze bieden verschillende hostingpakketten met standaardoplossingen voor CMS'en en hebben volgens de eigen website een uptime-garantie van 99,999%.