Voor de hosting geschiedenisboeken: Nitroserve was ooit een host uit Spijkenisse en is opgegaan in het bedrijf Mijnserver.nl
Nitroserve webhosting bestaat niet meer en is nu onderdeel of overgenomen door Mijnserver. Meer over MijnServer en klantenervaringen van Mijnserver vind je op de MijnServer hosting pagina.
Vorig weekend hebben wij met onze stichting een hostingpakket, SSL en domeinnamen aangeschaft via Nitroserve. Dat was overzichtelijk en verliep vlot en snel, echter na de betaling kreeg ik een fatal error. Ik kon zien dat de betaling wel gelukt was, maar ik kreeg niet automatisch de inloggegevens en ik kon helaas niet aan de slag. Jammer dat er niet ook een weekend helpdesk is! Wij werken voor de stichting in onze vrije uurtjes en dat is al gauw in het weekend en ‘s avonds… Maandagochtend werd ik wel meteen als 1 v/d eersten geholpen en kon ik verder. Fijn dat ik toen de komende dagen de service kreeg van het installeren van WordPress voor ons en dat ook het aangeschafte template voor ons geplaatst werd, want de wet van Murphy zorgde ervoor, dat elke stap in eerste instantie misging… Maar gelukkig werd alles steeds weer opgelost door het serviceteam! Bedankt mannen!
Ik zit nu al een tijdje bij Nitroserve, maar zit er sterk over te denken om over te stappen. Er is telkens wat anders aan de hand waardoor bepaalde dingen niet werken. (FTP, email)
Nitroserve verandert iets aan hun servers en lost problemen vervolgens reactief op. Worden verhoogt naar een duurder pakket, terwijl er andere vergelijkbare goedkopere pakketten zijn.
Gebruikers worden bijvoorbeeld niet ge-informeerd als de email server instellingen veranderen. (Pas als je een melding maakt dat je geen mail meer ontvangt). Dit hadden we pas na 3 weken in de gaten, waardoor we belangrijke mail gemist hebben.
Bij vragen omtrent installatie databases en WordPress direct hulp en een passende oplossing geboden. Erg tevreden met dienstverlening tegen deze lage prijs!
Oplichterij!
Vorig jaar heb ik een hostingpakket gekocht voor een jaar. Ik kreeg afgelopen week ineens een nieuwe factuur. “Meneer, je hostingpakket is verlengd,” zonder dat ik het wist.
Ik mailde ze heel netjes dat ik nooit een verlenging had gevraagd en gevraagd of ze de factuur konden annulleren en mij hosting pakket op konden zeggen.
Helaas…
In een zeer dreigende e-mail van hun “U moet dat betalen”.
Ik heb de factuur toch betaald. Ik zou niemand nitroserve aanraden.
Via e-mail werd ik snel geholpen! Ze hielpen mij met een technische vraag, deze werd snel opgelost! Zodat ik weer verder kon met m'n website. Erg happy 🙂
Ik zit nu al een tijdje bij Nitroserve, maar zit er sterk over te denken om over te stappen. Er is telkens wat anders aan de hand waardoor bepaalde dingen niet werken. (FTP, email)
Nitroserve verandert iets aan hun servers en lost problemen vervolgens reactief op. Worden verhoogt naar een duurder pakket, terwijl er andere vergelijkbare goedkopere pakketten zijn.
Gebruikers worden bijvoorbeeld niet ge-informeerd als de email server instellingen veranderen. (Pas als je een melding maakt dat je geen mail meer ontvangt). Dit hadden we pas na 3 weken in de gaten, waardoor we belangrijke mail gemist hebben.
Vorig weekend hebben wij met onze stichting een hostingpakket, SSL en domeinnamen aangeschaft via Nitroserve. Dat was overzichtelijk en verliep vlot en snel, echter na de betaling kreeg ik een fatal error. Ik kon zien dat de betaling wel gelukt was, maar ik kreeg niet automatisch de inloggegevens en ik kon helaas niet aan de slag. Jammer dat er niet ook een weekend helpdesk is! Wij werken voor de stichting in onze vrije uurtjes en dat is al gauw in het weekend en ‘s avonds… Maandagochtend werd ik wel meteen als 1 v/d eersten geholpen en kon ik verder. Fijn dat ik toen de komende dagen de service kreeg van het installeren van WordPress voor ons en dat ook het aangeschafte template voor ons geplaatst werd, want de wet van Murphy zorgde ervoor, dat elke stap in eerste instantie misging… Maar gelukkig werd alles steeds weer opgelost door het serviceteam! Bedankt mannen!
Bij vragen omtrent installatie databases en WordPress direct hulp en een passende oplossing geboden. Erg tevreden met dienstverlening tegen deze lage prijs!
Oplichterij!
Vorig jaar heb ik een hostingpakket gekocht voor een jaar. Ik kreeg afgelopen week ineens een nieuwe factuur. “Meneer, je hostingpakket is verlengd,” zonder dat ik het wist.
Ik mailde ze heel netjes dat ik nooit een verlenging had gevraagd en gevraagd of ze de factuur konden annulleren en mij hosting pakket op konden zeggen.
Helaas…
In een zeer dreigende e-mail van hun “U moet dat betalen”.
Ik heb de factuur toch betaald. Ik zou niemand nitroserve aanraden.
Via e-mail werd ik snel geholpen! Ze hielpen mij met een technische vraag, deze werd snel opgelost! Zodat ik weer verder kon met m'n website. Erg happy 🙂
Nitroserve is zowel telefonisch al per mail te bereiken. Iets dat ik als heel pretig ervaar. Ook de response tijd op een mail is erg snel en ze zijn altijd bereid om je te helpen. Heel fijn! Dikke 10 voor de service
Ontzettend goede service, klantvriendelijk en doen er alles aan om je van dienst te zijn. Top!
Uitstekende service via snelle opvolging, ‘doen wat ze beloven', scherpe prijs/product verhouding.
Supersnelle reactie bij klantenservice en problemen worden meestal direct verholpen. Klantenservice denkt mee en toont initiatief om het probleem op te lossen, Klasse!
Nitroserve biedt wat je verwacht van een webhoster en meer. Snelle en doeltreffende reactie, zowel bij het aanschaffen van producten en diensten als bij het beantwoorden van vragen en problemen.
Ze hebben kennis van zaken en geven goede adviezen. Problemen worden zeer snel verholpen.
Een top provider!
Mijn ervaring met Nitroserve is zeer goed! Als nieuwkomer in het website bouwen had ik erg veel vragen en kreeg ik bepaalde dingen niet voor elkaar. Ik mailde deze vragen en kreeg elke keer een snel response met hoe ik dit kon oplossen of Nitroserve loste het voor mij op! Hierdoor kon ik toch elke keer verder! Een dikke aanrader (ook als je er niet zoveel van weet!)
Geweldige service van Sander! Na vele aanwijzingen via de chat heeft hij de moeite genomen om mee te kijken op het scherm en heeft hij mijn mailservice geinstalleerd. Wauw, net die ene stap extra die Nitroservice zet, maakt het verschil!
Goede ervaringen met meerdere sites.
Je hoeft maar een mail te sturen en je krijgt binnen niet al te lange tijd antwoord en/of hulp
Heel goeie service en de hosting is ook heel goed.