Mijnserver uit Rotterdam: is dit een partij waar jij jouw server moet laten draaien? Laat de reviews en ervaringen jouw oordeel versterken.
Wij controleerde de domeinnaam registratie (oktober 2024) en deze werkte niet.
Deze hostingpartij geeft mij een exclusief gevoel t.o.v. andere providers.
Alles is uitstekend geregeld en ze denken altijd met je mee. Zowel telefonisch of via de mail. Ze hebben ook regelmatig acties en zijn actueel. Ik heb vaker gratis hosting gehad als waardering. Ze zijn hier niet moeilijk in en toch zo professioneel tegelijk.
Ga zo door met de aangeboden kwaliteit en topservice.
L. Sanders
na 12 jaar klant te zijn geweest met 3 domeinnamen. hebben we 1 domeinnaam over gebracht naar mijn webwinkel. we hebben nog een contract lopen tot half dec. ( welke gewoon betaald is) nu vragen we support en zeggen ze gewoon wij verdienen nu niks aan jullie dus gewoon ticket indienen want jullie hebben geen telefonisch rechten meer!! maar we hebben toch betaald tot half dec. niks mee te maken op 2 domeinnamen verdienen wij niks. ik zeg dan wil ik nog voor 1 maand het bedrag terug. zegt ie stuur maar een ticket tu tu tu en de telefoon werd weg gedrukt. ze nemen ook niet meer op als we bellen. gewoon ruk geregeld. ze hebben 12 jaar !!!! geprofiteerd en nu zak maar lekker in de stront wat een SERVICE zeg STANK voor DANK.
nu na 3 weken kunnen/ willen ze het probleem niet verhelpen om een domeinnaam aan een andere te hangen.
oh ja toen we het contract opzegde ruim een maand van tevoren waren ineens alle 3 de domeinnamen uit de lucht “ ze hadden zogenaamd een parameter verkeerd gezet” ja ja en dat moeten we geloven. ze kunnen niet eens een 2 domeinnaam aan een hoofd domeinnaam hangen.
Sinds dat mijn hostingaccount overgenomen is van Nitroserve naar Mijnserver, werkt alles sneller, beter en makkelijker. Het controle paneel is mooi, de support is goed en alles is online zoals het hoort. Zeker een aanrader.
mijnserver.nl heeft de hosting verdeelt in servers, helaas zit ik op server2 die het hele jaar 2020 regelmatig storing geeft, met als gevolg dat er geen mail kan binnenkomen, deze is gewoon weg en de websites lopen ook niet meer. Uiteindelijk besloten om mijn abonnement te beëindigen en mijn domeinen te verhuizen, echter nu wil mijnserver.nl de verhuiscodes niet verstrekken.
de beloftes op de website over 24/7 bereikbaarheid en geld terug garantie gaat hier zeker niet op, sterker nog als je met deze partij in zee gaat, is er een grote kans op problemen met mail en hosting en ze werken niet mee aan het verhuizen.
Ga niet met deze partij in zee!
Goed advies, snelle adequate service, met tevens een goed betaalbaar hostingpakket. Blij de overstap naar jullie gemaakt te hebben.
Vele jaren lang klant geweest bij Nitroserv, die is overgenomen door Exacthost en die is overgenomen door mijnserver.nl (teamBlue). Over Nitroserve was ik heel erg te spreken, Exacthost brak op dag 1 al mijn emailadressen. Mijnserver heeft de prijzen met ruim 50% verhoogd in 2jaar tijd en ook een energieToeslag erop gegooit. Nu krijgen ze hun mailservers ook niet op orde, waardoor veel van mijn mail in de spam komt bij hotmail/outlook (hoor ik ook veel andere mensen over). Daarom ben ik verhuisd naar TransIP, meteen geen last meer van mail die in de spam komt, verhuizing ging soepel
En door gepruts van mijnserver.nl met IP-TAGs ben ik door een domeinnaam kwijt geraakt door een kaper. Ben dus helemaal niet te spreken over mijnserver.nl
VPS 1 dag uit de lucht, werd 1 week, toen 1 maand, en inmiddels ruim 2 jaar later, ondanks verzoek het contract te beëindigen rollen nieuwe facturen nog steeds binnen. En de VPS is nog steeds onbereikbaar. Mijn inlog-account is al lang geblokkeerd (dus ik kan nergens meer bij, ook andere diensten/domeinen niet). Maar op e-mails krijg je geen reactie.
Na lang stilte (los van automatische herinnering emails waar ik niet meer op reageer) zijn ze nu overgegaan op incasso, je verzint het niet.
12 jaar klant bij ExactHost geweest zonder problemen, sinds overname Mijnserver is het ellende. Je bent gewaarschuwd.
Een paar dagen geleden de jaarlijkse factuur gekregen. Zoals gebruikelijk de factuur vergeleken met die van vorig jaar. 20% kostenstijging zonder enige aankondiging of uitleg! De inflatie is hoog, maar dit gaat helemaal nergens meer over.
Het gemiddelde wat bovenaan getoond wordt klopt niet. De hoge waardering is gebaseerd op recensies van toen het nog exacthost was. Sinds mijnserver de nieuwe eigenaar is, heb ik niets dan ellende. Eventuele nieuwe klanten zou ik aanraden om echt even verder te kijken naar een andere provider.
Ik zit inmiddels al een jaar of 6 bij wat voorheen Exacthost was en inmiddels na een overname Mijnserver is geworden. Na de overname is het echt een drama geworden. Zowel qua support, als responsetijd als wel de meest belangrijke storingen.
Toen het bedrijf nog als Exacthost door het leven ging met dus ook de oud eigenaar aan het roer verliep alles altijd prima. Storingen werden vrijwel direct opgelost, de downtijd van websites was kort en de support was altijd fantastisch. Helaas is dit niet meer het geval
Websites kunnen zo een dag of drie down zijn. Dat kan echt niet meer in deze tijd. Vorige week was er weer een grote storing en heb ik contact gehad met de supportdesk. De mevrouw aan de telefoon wist mij het volgende te melden:
“Wij zijn erg onderbezet en hebben het daarom erg druk. Meldingen van storingen krijgen wij wel binnen, maar hier kijken wij niet naar deze vanwege tijdsgebrek”. Dit antwoord zegt genoeg….
Sinds Antagonist deze provider (voorheen ExactHost) heeft overgenomen is de kwaliteit ver beneden peil geraakt. SSL certificaten worden niet meer automatisch verlengt ‘omdat men het te druk heeft'. Spreek je ze hier op aan dan krijg je een attitude van de betreffende ‘support' medewerker. Sites liggen er elk kwartaal om onduidelijke reden wel een keer uit. Telefonisch zijn ze beperkt bereikbaar en ze trekken zich niets aan van de SLA tijden waar je voor betaalt.
Voor de tweede keer deze maand is onze site, zonder waarschuwing vooraf, offline gehaald. Als we dit willen oplossen is mijnserver onbereikbaar. Verder vergeet dit bedrijf ssl certificaten te verlengen of deactiveert ze zonder reden. Hierdoor geeft onze winkel meldingen aan de klant dat onze site onveilig is (afgelopen maand al 2 keer). We hebben onze rekeningen altijd op tijd voldaan. De problemen zijn ontstaan nadat dit bedrijf Exacthost heeft overgenomen. Hier zijn we een jaar of 10 geleden begonnen met onze 6 domeinen onder te brengen. Met Exacthost bestonden deze problemen niet. Kortom: breng je domeinen NOOIT onder bij Mijnserver. Je bent gewaarschuwd.
Websites onbereikbaar, e-mail verdwijnt veel betalen voor weinig, problemen worden niet opgelost, je krijgt geen enkele reactie op klachten en ook niet op een ingebrekestelling. Ze brengen gewoon nog 1 jaar in rekening voor diensten welke ze niet leveren. Geen reactie, helpdesk niet bereikbaar en ze geven de vordering uit handen bij een incassobureau.
Ga hier alleen naartoe als je graag betaald voor iets wat niet geleverd wordt!
Zo snel mogelijk web bij deze hostingpartij!
Ben hier ooit begonnen toen dit nog Nitroserve was. Daar heb ik nooit problemen gehad, werd altijd erg goed geholpen en hier was aandacht voor de klant, klein of groot.
Helaas is Nitroserve daarna overgenomen door Exacthost, waarbij de service al erg veel minder werd. Hier werd vooral aan de eigen verdienste gedacht. Service vaak moeilijk, niet meedenken en ondersteuning vaak erg slecht.
Met MijnServer.nl werd dit nog erger. Regelmatig moest ik terecht bij de support hiervan, en hoe meer reactie, hoe klantonvriendelijker de communicatie vaak werd. Ook hier weer altijd alle antwoorden in eigen belang van MijnServer.
Ook nu weer. Een domeinnaam die ik wilde verhuizen op de einddatum van de verlenging mislukt. MijnServer niet bereikbaar waardoor de domeinnaam in quarantaine komt. Nu moet ik daarvoor een bedrag gaan betalen waarvoor ik de domeinnaam tegenwoordig 50 jaar kan registreren.
Echt geen goed woord over voor deze partij.
Huilen met de pet op mijnserver.nl.
Ik had een emailaangemaakt en blijkbaar hadden ze zalen veranderd omdat ik hun webmail login niet meer terugvond. Ik bel naar de support en die man wist mij dat ook niet te zeggen. Hij wist amper wat webmail was. Zo snel mogelijk weg daar !!!
Wij waren klant vanaf 2007 (nitroserve) vanaf 2019 hebben wij alleen maar problemen ervaren met onze website en E-mail. Uiteindelijk een ingebrekestelling en aaansprakelijkheidstelling gestuurd.
Geen enkele reactie, website moeten verhuizen met behulp van SIDN omdat de verhuiscodes niet werden verstrekt. Incasso teruggeboekt, nu wel reactie hierop mail gestuurd met verwijzing naar ingebrekestelling, geen enkele reactie anders dan dat ze opnieuw proberen te incasseren en opnieuw herinneringen sturen.
Zie ook andere reviews vanaf 2019, er wordt niet geleverd wat is afgesproken zeker geen 24/7 bereikbaarheid zoals op hun website staat, uw website is regelmatig onbereikbaar en mail komt helemaal nooit meer binnen omdat de mailserver er uit ligt.
Waarschijnlijk hebben ze de gisting van hun eigen website ergens anders ondergebracht….
Door een overname zijn mijn hosting pakket en een aantal domeinnamen bij deze provider terecht gekomen. Omdat ik de prijs prestatie verhouding van zowel het hosting pakket als de registratie van de geparkeerde domeinnamen te niet in verhouding vind, probeer ik de diensten op te zeggen en mijn domeinnamen te verhuizen.
Helaas ben ik kennelijk terecht gekomen in een intern ‘kastje – muur' verhaal tussen support en finance waarbij naar elkaar verwezen wordt.
Goed te zien dat er mensen zijn met positieve ervaringen, maar helaas deel ik deze ervaringen niet en voel me zelfs beetje ‘digitaal gegijzeld'. Ik wil graag weg, maar kan niet omdat er kennelijk een blokkade op de portal zit, omdat ik als particuliere klant eerst voor een jaar moet verlengen terwijl ik volgens de algemene voorwaarden maandelijks op kan zeggen.
Mijn advies, denk goed na voor je je domeinnamen aan deze provider toevertrouwd. Mijn tickets en voice mails staan in elk geval nog open en ik wacht nog op antwoorden
mijnserver.nl heeft de hosting verdeelt in servers, helaas zit ik op server2 die het hele jaar 2020 regelmatig storing geeft, met als gevolg dat er geen mail kan binnenkomen, deze is gewoon weg en de websites lopen ook niet meer. Uiteindelijk besloten om mijn abonnement te beëindigen en mijn domeinen te verhuizen, echter nu wil mijnserver.nl de verhuiscodes niet verstrekken.
de beloftes op de website over 24/7 bereikbaarheid en geld terug garantie gaat hier zeker niet op, sterker nog als je met deze partij in zee gaat, is er een grote kans op problemen met mail en hosting en ze werken niet mee aan het verhuizen.
Ga niet met deze partij in zee!
Een zeer goede service en hoge klantgerichtheid. Reageert snel op vragen en denkt goed mee bij technische problemen!
Deze hostingpartij geeft mij een exclusief gevoel t.o.v. andere providers.
Alles is uitstekend geregeld en ze denken altijd met je mee. Zowel telefonisch of via de mail. Ze hebben ook regelmatig acties en zijn actueel. Ik heb vaker gratis hosting gehad als waardering. Ze zijn hier niet moeilijk in en toch zo professioneel tegelijk.
Ga zo door met de aangeboden kwaliteit en topservice.
L. Sanders
De reviews en recensies over hosting bedrijf MijnServer zijn over de afgelopen 2 jaar niet al te best. Van voor die tijd hebben we nog wel flink wat positieve recensies ontvangen, sinds 2020 is dat toch wel veranderd. Heb jij ervaring met deze webhoster? Dan zijn we benieuwd naar jouw review waarom dit een goede of een slechte hosting partij is.