Is Zenid webhosting zoals het hoort? (Want dat zeggen ze zelf op de website!) Lees het in onze reviews over deze host!
Mijn website was gehackt. Ik heb support gecontacteerd en binnen een uur werd een backup teruggezet.
Ik ben al bijna 10 jaar lid, maar trouwe klanten worden niet gewaardeerd door Zenid. Ik heb bijna 2 jaar geleden een ticket aangemaakt om aan te geven dat mijn abonnement niet correct is. Want dit is maar 650 mb terwijl een pakket B ondertussen 2.5 gig is. Ik heb de service desk vele malen gebeld en tickets aangemaakt maar altijd met hetzelfde resultaat…GEEN REACTIE.
Dus ik stap over naar iets anders. Ik wil wel nog mijn domein mee verhuizen, maar daar ben ik weer afhankelijk van een code die ik niet kan benaderen hier.
Blijf hier weg mensen. De service is waardeloos en zenid is nu een trouwe klant kwijt.
Super bedrijf dat zeer goed werk levert. Proberen altijd mee te denken en goeie uitleg te geven…en wat heel top is is dat er absoluut geen van 9 tot 5 mentaliteit is…maar eerder een 24 uurs dienst. Waar kom je dat nu nog tegen…snelle reacties en correcte service.
En mocht er eens iets mis gaan dan word t altijd opgelost…en een foutje is menselijk… samengevat is dit bedrijf dus een echte aanrader.
Een eenmansbedrijfje dat zijn zaakjes niet altijd even goed op orde heeft.
– Administratie slecht op orde.
– Facturen schrijven voor hosting die je niet afneemt.
– Voortijdig je hosting beeindigen en je hier wel voor willen laten betalen.
– Domeinnamen van je klanten gijzelen omdat hij vind dat je nog moet betalen.
En ik had dit allemaal al lang willen laten rusten, maar ik krijg nu enkele jaren laten nog steeds e-mails van zijn incassobureau uit naam van Zenid.net.
Ik zou nooit meer met een dergelijke partij in zee willen gaan. Hij ongetwijfeld ook niet met mij, maar hou dan a.u.b. ook op met mij lastig vallen.
Ben zeer tevreden over de hosting en de kwaliteit (betreft ook de beveiliging!) die Zenid levert, en de extra service wat betreft de (af en toe tijdelijke) extra Mb´s op mijn emailaccount van armeniereizen.
Ik ben al bijna 10 jaar lid, maar trouwe klanten worden niet gewaardeerd door Zenid. Ik heb bijna 2 jaar geleden een ticket aangemaakt om aan te geven dat mijn abonnement niet correct is. Want dit is maar 650 mb terwijl een pakket B ondertussen 2.5 gig is. Ik heb de service desk vele malen gebeld en tickets aangemaakt maar altijd met hetzelfde resultaat…GEEN REACTIE.
Dus ik stap over naar iets anders. Ik wil wel nog mijn domein mee verhuizen, maar daar ben ik weer afhankelijk van een code die ik niet kan benaderen hier.
Blijf hier weg mensen. De service is waardeloos en zenid is nu een trouwe klant kwijt.
In April getracht een .FM domeinnaam te registeren via de website van ZENID.net
Domeinnaam bij bestelling gelijk per iDeal voldaan. Echter is het domeinnaam nooit vastgelegd en geleverd door ZENID en eigenaar Andy Vlasveld weigert het geld terug te storten.
Er zijn inmiddels vele pogingen geweest om contact te zoeken met dit bedrijf maar de enige 2 reacties die wij hebben gehad zijn “Registreer maar elders, succes!” en “zucht.. heb gewoon even geduld het geld is overgemaakt”.
Dat laatste is een leugen. Het geld is nooit overgemaakt en na confrontatie worden we op alle mogelijke wijzes geblokkeerd door Andy.
Inmiddels is er een dossier aangemaakt en hebben wij onze advocaat op de zaak gezet.
Wij raden iedereen ten zeerste af om ooit zaken te doen met deze oplichter.
Mijn website was gehackt. Ik heb support gecontacteerd en binnen een uur werd een backup teruggezet.
Super bedrijf dat zeer goed werk levert. Proberen altijd mee te denken en goeie uitleg te geven…en wat heel top is is dat er absoluut geen van 9 tot 5 mentaliteit is…maar eerder een 24 uurs dienst. Waar kom je dat nu nog tegen…snelle reacties en correcte service.
En mocht er eens iets mis gaan dan word t altijd opgelost…en een foutje is menselijk… samengevat is dit bedrijf dus een echte aanrader.
Begin er niet aan! Zenid is een malafide host. We hadden een aantal domeinnamen bij Zenid ondergebracht. Werd ieder jaar netjes een factuur voor gestuurd. Toevalligerwijs ontdekten wij na een paar jaar dat de domeinnamen helemaal niet meer geregistreerd waren. Wel gewoon factuur blijven sturen! Met veel moeite en arrogante houding van eigenaar geld teruggestort gekregen vd laatste factuur. Nu ontvangen we nog steeds aanmaningen ivm niet betaalde facturen van deze domeinnamen, met dreiging met incasso. Ik heb er maar 1 woord voor: Oplichter!
Ben zeer tevreden over de hosting en de kwaliteit (betreft ook de beveiliging!) die Zenid levert, en de extra service wat betreft de (af en toe tijdelijke) extra Mb´s op mijn emailaccount van armeniereizen.
Wij hebben verschillende projecten en websites via Zenid lopen en ze leveren perfect werk af! Nooit storingen, nooit downtime, en op vragen word snel dan wel via telefoon of per e-mail altijd dezelfde dag gereageerd. Ik snap ook niet zo goed het geklaag over steeds te moeten vermelden dat het een eenmanszaak is? Wat maakt het uit? Ze doen hun werk prima en al meer dan 15 jaar en gewoon al 15 jaar zeer stabiel in de overvolle hostingmarkt.
Een eenmansbedrijfje dat zijn zaakjes niet altijd even goed op orde heeft.
– Administratie slecht op orde.
– Facturen schrijven voor hosting die je niet afneemt.
– Voortijdig je hosting beeindigen en je hier wel voor willen laten betalen.
– Domeinnamen van je klanten gijzelen omdat hij vind dat je nog moet betalen.
En ik had dit allemaal al lang willen laten rusten, maar ik krijg nu enkele jaren laten nog steeds e-mails van zijn incassobureau uit naam van Zenid.net.
Ik zou nooit meer met een dergelijke partij in zee willen gaan. Hij ongetwijfeld ook niet met mij, maar hou dan a.u.b. ook op met mij lastig vallen.
Zenid is een slecht bedrijf waar een zekere Andy Vlasveld de zwakste schakel is.
Vorig jaar is mij ten onrechte een aantal aanmaningen gestuurd en dit jaar was mijn e mail account ineens afgesloten.
De reden volgens Vlasveld:het automatische programma die betalingen controleerd heeft ten onrechte duizenden accounts afgesloten.
Ook was mijn website van uit Oostenrijk niet benaderbaar en misschien wel van uit meer landen niet.
Natuurlijk direct alles verhuisd waar bij Zenid ook nog even te snel mijn e mail account afsloot en ik een dag zonder e mail zat.
Zeer tevreden ben ik over Zenid Hosting Service. Geen vraag te moeilijk om te beantwoorden, altijd vriendelijk en professioneel, duidelijk en klantgericht. Ieder kleine of groot probleem wordt vakkundig opgelost.
Ik beheer namens Outdoor Armenia meerdere domeinnamen, vooral voor rondreizen in Georgie en Armenie, en alles heb ik zonder problemen kunnen onderbrengen bij Zenid.net .
Onze klanten zijn ook tevreden over de snelle laadtijd van onze internetpagina, gehost door Zenid. Complimenten en ga zo door Andy!
Nadat ik besloten had om bij mijn vorige webhost te vertrekken vanwege de vele storingen en downtimes ben ik bij Zenid terecht gekomen. Wat een verademing!
Vanaf het moment van aanmelden tot het moment dat de website volledig draaide heb ik een perfecte ondersteuning gehad. Zelfs ‘s nachts werd er na mijn mailtje direct een klein probleempje opgelost, wat eigenlijk zelfs wel had kunnen wachten tot de volgende dag.
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de dienst; het ControlPanel is zeer uitgebreid.
Kant en klare scripts kunnen direct geladen worden, de statistieken worden keurig bijgehouden (alle mogelijke bezoekersinfo, zoekmachine zoekwoorden) en nog vele andere tools. Echt super!
Daarom kan ik Zenid aan iedereen aanraden!
Ik vindt het jammer om te zien dat er zo negatief geschreven wordt over deze partij terwijl ze juist altijd voor mij klaar staan op welke tijden dan ook en mij altijd correct helpen, daarom wil ik toch even reageren op onderstaande 2 berichten:
@Jason: Dat had inderdaad nooit mogen gebeuren maar het is helaas gebeurd en we zijn en blijven allemaal mensen en mensen maken simpelweg gewoon fouten. Ze maken elke nacht back-ups dus als jij inderdaad alles had verwijderd hadden ze dat vast wel kunnen herstellen.
@Bernardus : Ik kan me niet voorstellen dat jij opeens al je bestanden zomaar kwijt bent en dat er opeens niet meer met ze te praten is, ze reageren bij mij altijd op elke mail en je kan ze ook gewoon bellen. Als jouw account suspended is dan zal daar een grondige reden voor zijn en als inderdaad jouw account vol zit met malware en andere vreemde dingen kan ik me best voorstellen dat dit schade op kan gaan leveren.
Ik wil totaal niet Zenid een hand boven de kop houden maar ik vindt als je dit soort reacties plaats er altijd 2 kanten van een verhaal zijn.
Wat een zeer slechte hosting, heb al een maandje of 12 niks aan de bestanden, vormgeving of hosting directory veranderd.
Redelijk vaak bekijk ik of mijn websites nog online zijn tot deze week mijn verbazing viel op dat mijn accounts SUSPENDED (Geblokkeerd) waren.
Gecontacteerd en de beste persoon Andy begon meteen te dreigen dat hij de schade op mij kon verhalen want, een script wat draaide op mijn hosting had volgens hem zeer grote schade aangericht.
Al met al al mijn bestanden kwijt en geen mogelijkheid met deze persoon voor normale communicatie.
Helaas was mijn ervaring niet zo positief. Na een verzoeken om ssh toegang tot mijn eigen account, werd ik gemaild in platte tekst een username / wachtwoord van iemand anders. Ik had dus toegang aan een andere site, hun bestanden, alles. Ik laat Zenid weten en ze veranderde onmiddellijk hun wachtwoord. Maar hoe kan dit gebeuren? Ik had wel moeite om ssh toegang te houden tot mijn eigen account, wat elke maand of zo werd weer uitgeschakeld. Niet veilig, niet handig.
Ik ben heel erg tevreden met de diensten van Zenid.net, ze helpen me altijd keurig en snel en zijn altijd behulpzaam ook over de snelheid en mogelijkheden van CPanel ben ik zeer te spreken! altijd snel reactie op mijn vragen. Helemaal top!
Zenid.net was sinds 2003 actief als internet-dienstverlener, met focus op betrouwbaarheid en maatwerkoplossingen via een eigen contactpersoon. In 2018 werden de activiteiten van Zenid.net overgenomen door Vivor, een partner waarmee ze al jarenlang samenwerkten.