Zelf geven ze aan de voordeligste hosting van Nederland te zijn, maar ben je bij deze partij wel écht zo voordelig uit als het lijkt? Lees de ervaringen om een goed beeld te krijgen van deze host.
slecht bereikbaar en weinig flexibel bij normale vragen. Mocht u overwegen een dienst af te nemen bij deze partij zoek dan aub verder naar een vertrouwde partij.
belabberde “dienstverlening” deze mensen verzenden met opzet hun factuur zodanig laat, dat je
vrijwel automatisch te laat bent met opzeggen van webhosting.
Een zielig verdienmodel als je het mij vraagt
Verschrikkelijke slechte service, klantvriendelijkheid kennen ze niet. Facturen sturen zijn ze goed in.
Mensen heel snel weg wezen bij dit bedrijf!!
Waardeloze niet werkend dienst, geen support. Wel rekeningen. Wegwezen hier!
Een WordPress website bouwen was een kriem, server response is langzaam. Er is door Webextra een vinkje aangezet ivm overzetten van http naar https waarna niks het meer deed. Vervolgens proberen te bellen maar dat gaat niet. Dan maar via mail proberen te contacten.. eindelijk contact en aangegeven dat het daarvoor allemaal werkte.. maar ze gaven aan dat ze er niet mee konden helpen en dat het ergens anders in zat waardoor de website niet werkte. Na zelf alles te hebben nagekeken kwamen ze er toch achter dat het probleem in het ‘vinkje' aanzetten zat. Koste mij een hoop tijd terwijl je juist van een hostingpartij ook even een klein beetje service verwacht.
Wat ook raar was is dat als je hosting afneemt met SSL dat het SSL certificaat niet gelijk juist staat ingesteld…
belabberde “dienstverlening” deze mensen verzenden met opzet hun factuur zodanig laat, dat je
vrijwel automatisch te laat bent met opzeggen van webhosting.
Een zielig verdienmodel als je het mij vraagt
Verschrikkelijke slechte service, klantvriendelijkheid kennen ze niet. Facturen sturen zijn ze goed in.
Mensen heel snel weg wezen bij dit bedrijf!!
Waardeloze niet werkend dienst, geen support. Wel rekeningen. Wegwezen hier!
Een WordPress website bouwen was een kriem, server response is langzaam. Er is door Webextra een vinkje aangezet ivm overzetten van http naar https waarna niks het meer deed. Vervolgens proberen te bellen maar dat gaat niet. Dan maar via mail proberen te contacten.. eindelijk contact en aangegeven dat het daarvoor allemaal werkte.. maar ze gaven aan dat ze er niet mee konden helpen en dat het ergens anders in zat waardoor de website niet werkte. Na zelf alles te hebben nagekeken kwamen ze er toch achter dat het probleem in het ‘vinkje' aanzetten zat. Koste mij een hoop tijd terwijl je juist van een hostingpartij ook even een klein beetje service verwacht.
Wat ook raar was is dat als je hosting afneemt met SSL dat het SSL certificaat niet gelijk juist staat ingesteld…
Niet meedenken met de klant. Geld incasseren. Site hosting domeinnaam blokkeren en na betaling ook niet meer activeren tenzij we een hostingpakket bij ze afnemen. Lijkt erop dat we nu worden belazerd. Inderdaad een k**t bedrijf van jawelste. Bijna 10 jaar een domeinnaam bij ze afgenomen. De echte service techneuten van toen zijn klaarblijkelijk verdwenen. Zo erg en klant onvriendelijk en ook vraag ontwijkende antwoorden hebben we nog nergens anders zo erg meegemaakt. Haal je diensten daar zsm weg.
WebXtra was ooit een prima partij, opgestart en gerund door techneuten.
In de afgelopen jaren is dit erg afgegleden.
Betaalde diensten worden zonder overleg of vervangende diensten beëindigd, vragen worden maar langzaam beantwoord door mensen die wel hun best doen, maar duidelijk onvoldoende kennis van zaken hebben.
Na 10 jaar heb ik ik recentelijk afscheid genomen van WebXtra.
Mocht je voor een dubbeltje op de achterste rij willen zitten, dan kun je bij WebXtra prima terecht.
Maar indien je goed bediend wilt worden zou ik adviseren iets meer uit te geven en een betere partij te kiezen.
Sturen een incassobureau op je af voor een openstaande rekening van 7,25 euro….
Mails van WebXtra komen in mijn spambox, ben dus nooit in de veronderstelling geweest dat er een betalingsachterstand was.Toen dat eenmaal duidelijk was heb ik direct de rekening betaald en gevraagd om de incassokosten terug te trekken. Voorstel gedaan voor coulance maar er wordt verwezen naar eigen verantwoordelijkheid. Nou, je kunt je geld krijgen en vanaf nu wil ik NOOIT meer iets met jullie van doen hebben. Wat een ^&*$# bedrijf.
Sinds ~ 2009 tot heden klant geweest bij WebXtra, met wat hostingpakketten en domeinnamen. Technisch wel eens wat problemen, maar draaide er op zich geen belangrijke websites.
De narigheid komt als je ooit eens weg wil, dan doet WebXtra enorm vervelend en onredelijk. Kort door de bocht kun je verwachten dat je ze nog een jaartje door mag betalen zonder dat ze hier een tegenprestatie voor leveren. Zal blij zijn als mijn laatste factuur aan WebXtra betaald is en ik nooit meer iets met ze te maken hoef te hebben.
Recentelijk de goedkoopste VPS afgenomen (€ 4,- per maand, 1 GB ram, 50 GB SSD en dual CPU). Vergeleken met de concurrentie is dit een koopje. Bij het automatisch installeren ging blijkbaar iets mis. Dit is binnen no-time opgelost door de klantenservice. Snelheid is boven verwachting. Ping naar Google zit gemiddeld op 2,3 ms en bijvoorbeeld een Tweakers rond de 5 ms. Bandbreedte heb ik niet gecheckt. Na instellen van VPN op de VPS was nauwelijks een vermindering in snelheid te merken terwijl al het verkeer nu via Arnhem ging.
Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om (her)installatie via de website uit te voeren. Via de support begreep ik dat hier aan gewerkt wordt. Al met al zeker een aanrader.
slecht bereikbaar en weinig flexibel bij normale vragen. Mocht u overwegen een dienst af te nemen bij deze partij zoek dan aub verder naar een vertrouwde partij.
al 8 dagen geen mail verkeer meer mogelijk.
Zowel telefonisch als per mail niet bereikbaar.
telfonish wordt je in wacht gezet,en even later wordt iedere keer de verbinding verbroken.Wij gaan dan ook hier weg,want van service hebben ze nog nooit gehoord schijnbaar.dus mensen pas op bij dit bedrijf.
Op 5 Januari 2016 een aanvraag voor een VPS ingediend, bevestigd en betaald. Daarna de dienst niet werkend opgeleverd gekregen. Dit de weken erna nogmaals gechecked, maar weer zonder succes. Helpdesk reageerde wel, maar de mail bevatte geen antwoord, alleen de standaard tekst.
Na de hoop opgegeven te hebben, kreeg ik rond 1 Juli 2016 ineens aanmaningen, voor een dienst die ik nooit heb kunnen gebruiken.
Na mailcontact gezocht te hebben, (nu reageerde ze wel direct ) aangegeven hoe e.e.a. in elkaar stak. Helaas geen enkel begrip.
Vervolgens logde ik maar weer eens in op het portal, en tot mijn verbazing! de vps stond er wel bij. Die heb ik snel opgezegd en ik heb de facturen uiteindelijk maar betaald.
Tip : Niet mee in zee gaan als je graag zaken met betrouwbare mensen doet.
Na jaren een tevreden klant geweest te zijn. Alleen klein hosting pakkeetje en domein naam. Kon ik ineens niet meer mailen, hun server stond op blacklist. Vragen en advies wordt niet op gereageerd. Maar dan blijkt het toch weer moeilijker van het contract af te komen opzeggen is erg omslachtig. Ik heb dan de rekening ook maar betaald. Maar de correpondentie omtrent de rekeningen wel of niet betalen loopt een stuk accurater. Binnen een dag heb je dan antwoord.
Sinds 2009 klant bij webxtra, van 2 budget hosting pakketjes met minimale ondersteuning uitgebouwd naar 4 eigen dedicated managed servers en nu ook een complete Varnish clustered server met een uitstekende SLA.
Elk jaar wordt webXtra beter in hun ondersteuning zover dat wij met onze huidige SLA mogen genieten van een reactietijd van onder 10 minuten.
Server op een blacklist door een spammende klant? WebXtra contacten en binnen 24 uur is alles weer in orde. Klant met een groeiprobleem? WebXtra zet binnen een dag een complete site over met nog geen half uur downtime!
Deze webhoster is een uitzuiger. Nadat onze hosting verlopen was hebben ze mijn website geparkeerd op hun server. Als ik mijn webpagina terug wil hebben moet ik € 300,- betalen! Neem hier nooit iets af! Oplichters.