Voor de hosting geschiedenisboeken: Vevida was ooit een zakelijke host uit Groningen. Nu zijn de klanten van Vevida onderdeel geworden van Yourhosting.
Sinds 1 januari 2022 is Vevida onderdeel geworden van Yourhosting. De naam en website Vevida is niet meer actief.
Een verademing om met Vevida te werken. Vrijwel alles loopt soepel, mails worden gewoon beantwoord, zijn altijd telefonisch bereikbaar, er neemt altijd een mens op.
De mensen hebben verstand van zaken en geven ook tips.
Het is eigenlijk vreemd dat wij dit bijzonder zijn gaan vinden, maar het is echt bijzonder tegenwoordig.
zeer slechte ervaring met vevida. voor de 2e keer is mijn website gewoonweg uit de lucht gehaald omdat er een update aankwam.
zonder waarschuwing.
je wordt constant gedwongen techneuten in te schakelen om elke wissewasje aan te passen (uurtje factuurtje)
eerlijk gezegd vertrouw ik deze recensies dan ook niet, het is gewoon heel slecht.
wat wel goed is is hun helpdesk 24/7 waar ze meteen reageren. ik denk dat vevida's technische service desk gewoonweg niet klantvriendelijk nadenkt en behoorlijk horkerig is.
Op alle vlakken een professioneel bedrijf. Sinds 2002 ben ik een tevreden klant, in al die tijd één keer 2 dagen downtime van 3 domeinen. Klantenservice snel en vriendelijk. Er worden zaken opgepakt/geregeld die je als webdesigner zelf zou kunnen/moeten doen realiseer je je achteraf als je een probleem hebt voorgelegd. Klanten die hier klagen zijn zelf niet professioneel genoeg of hebben hun zaken niet op orde.
Producten en levering prima. Maar zodra het om geld gaat is er 0 begrip. Ik was nog in overleg m.b.t. een rekening en het geld werd al afgeschreven tijdens de afstemming. Op dat gebied dus zeker maar 1 ster waard.
Het is altijd zo mooi als je een mens aan de telefoon krijgt, en geen computer. Als dat dan ook nog iemand is die je geduldig helpt problemen op te lossen, dan kan het wat mij betreft niet meer stuk. Al meer dan 10 jaar alleen maar positieve ervaringen met Vevida!
Een verademing om met Vevida te werken. Vrijwel alles loopt soepel, mails worden gewoon beantwoord, zijn altijd telefonisch bereikbaar, er neemt altijd een mens op.
De mensen hebben verstand van zaken en geven ook tips.
Het is eigenlijk vreemd dat wij dit bijzonder zijn gaan vinden, maar het is echt bijzonder tegenwoordig.
Op alle vlakken een professioneel bedrijf. Sinds 2002 ben ik een tevreden klant, in al die tijd één keer 2 dagen downtime van 3 domeinen. Klantenservice snel en vriendelijk. Er worden zaken opgepakt/geregeld die je als webdesigner zelf zou kunnen/moeten doen realiseer je je achteraf als je een probleem hebt voorgelegd. Klanten die hier klagen zijn zelf niet professioneel genoeg of hebben hun zaken niet op orde.
zeer slechte ervaring met vevida. voor de 2e keer is mijn website gewoonweg uit de lucht gehaald omdat er een update aankwam.
zonder waarschuwing.
je wordt constant gedwongen techneuten in te schakelen om elke wissewasje aan te passen (uurtje factuurtje)
eerlijk gezegd vertrouw ik deze recensies dan ook niet, het is gewoon heel slecht.
wat wel goed is is hun helpdesk 24/7 waar ze meteen reageren. ik denk dat vevida's technische service desk gewoonweg niet klantvriendelijk nadenkt en behoorlijk horkerig is.
Producten en levering prima. Maar zodra het om geld gaat is er 0 begrip. Ik was nog in overleg m.b.t. een rekening en het geld werd al afgeschreven tijdens de afstemming. Op dat gebied dus zeker maar 1 ster waard.
Bezig met e.e.a. om te zetten en ondertussen een aanmaning krijgen voor betaling. Blijkbaar is er geen enkele flexibiliteit wat dat betreft. Tot nu toe goede ervaringen en zelf domeinen overgezet naar Vevida. Andere providers denken meer met de klant mee. Jammer en dus kijken om alles over te zetten naar andere provider. Wees gewaarschuwd indien u iets wilt wijzigen.
Het is altijd zo mooi als je een mens aan de telefoon krijgt, en geen computer. Als dat dan ook nog iemand is die je geduldig helpt problemen op te lossen, dan kan het wat mij betreft niet meer stuk. Al meer dan 10 jaar alleen maar positieve ervaringen met Vevida!
Zeer tevreden, geen problemen, snelle en deskundige hulp bij ‘probleempjes' en een betrouwbare webhoster.
Ik heb al jaren lang alleen maar positieve ervaring met Vevida. Zeker met de klantenservice. Zeer ervaren mensen, die erg behulpzaam zijn om vragen te beantwoorden en goede tips te geven.
Vevida rules. Altijd snel contact, duidelijke en hulpvaardige antwoorden en snelle actie. Top!
Snelle reactie en keurige afhandeling nadat mijn domein gehackt was. Geeft een vertrouwd gevoel te werken met mensen die weten wat ze doen en die nooit te beroerd zijn om amateurs zoals ik met WordPress bij te staan.
Prima functionerende club en uiterst correcte ondersteuning. Zelfs bij problemen, niet veroorzaakt door hosting wordt op adequate en uiterste vriendelijke wijze hulp geboden. Zelfs vindt nazorg plaats om te checken of de aangeboden oplossing daadwerkelijk functioneert.
Altijd snel bereikbaar, meedenken, snel oplossen van problemen, stabiel, vriendelijke helpdesk. Kortom… VEVIDA als webhosting partner is een echte aanrader!
Uitstekende service!
Wanneer ik in het brede scala van problemen dat men kan hebben met internet e.d., mijn vragen had, kon ik altijd terecht bij de medewerkers van Vevida: met rust en kennis namen zij alle tijd voor de gerezen problemen.
Daarbij communiceert Vevida helder en zonder stalking.
Vevida bood domeinregistraties, webhosting, WordPress hosting, e-mail hosting en Windows hosting aan. Voordelen waren onder andere een eigen server in een Nederlands datacentrum, gunstige tarieven, snelle levering, snelle dataverbinding via AMS-IX, en een eigen aanspreekpunt.