Siteground doet net alles iets anders: je moet er meer in servers denken waar je vervolgens (easy) meerdere domeinen aan kan koppelen. Lees wat de gebruikers van Siteground van de diensten vinden.
Great support. I'm super happy!
I understand “AI” chatbots seem like a very good thing to have since everyone is doing it.
But you got to understand. People contact you AFTER they tried to solve it them self. They WANT to speak to a person. Not go trough an AI thats not even remotely close to what they need.
This is a universal experience companies dont get.
Your customer service WAS so much better when you could directly chat with someone. instead of going trough a chatbot.
This is probably the worst change you can make and there is no way you are going to find out because noone will take the time to actually review a service while they try to troubleshoot their own stuff.
Its the LEAST important thing at the time of contacting customer support.
The support is very fast and professional. Really happy with SiteGround!!
GoGeek account, al jaren. Reguliere prijs is €40 ex btw per maand
Alles is prima, goede support, veel tools, maar mijn bezwaren waardoor ik mijn sites ga verhuizen:
Te weinig webruimte vergeleken met concurrenten.
Staging tool werkt niet altijd goed waardoor de webruimte overschreden wordt. Dat telkens oplossen kost veel tijd en mijn klanten schrikken van de mails die ze ontvangen over de overschreden webruimte.
Backups 1x per dag. Voor backups per uur moet je extra betalen. Daardoor moet je vaker handmatig backups maken met de staging tool die niet altijd goed werkt.
Je kunt bij support geen tickets indienen. Daardoor kosten alle supportkwesties minstens 20 minuten tijd via chat.
Helped me patiently, clearly and effectively with my custom settings regarding a staging area and Cloudflare.
Great support. I'm super happy!
The support is very fast and professional. Really happy with SiteGround!!
Helped me patiently, clearly and effectively with my custom settings regarding a staging area and Cloudflare.
Finally a host with heart! I have been a customer for years and even in the hard times they help you with a solution.
Patient, helpful and step by step working to a solution for an a technical person like me.
GoGeek account, al jaren. Reguliere prijs is €40 ex btw per maand
Alles is prima, goede support, veel tools, maar mijn bezwaren waardoor ik mijn sites ga verhuizen:
Te weinig webruimte vergeleken met concurrenten.
Staging tool werkt niet altijd goed waardoor de webruimte overschreden wordt. Dat telkens oplossen kost veel tijd en mijn klanten schrikken van de mails die ze ontvangen over de overschreden webruimte.
Backups 1x per dag. Voor backups per uur moet je extra betalen. Daardoor moet je vaker handmatig backups maken met de staging tool die niet altijd goed werkt.
Je kunt bij support geen tickets indienen. Daardoor kosten alle supportkwesties minstens 20 minuten tijd via chat.
Saved again by the guys from wordpress! thanks
My website was down. Big drama for me but she immefiately took action and explained what was wrong and came up with a solution. She also took the time to answer some other questions.
Ik ben meer dan plezierig geholpen door Martin.
Doormiddel van zijn hulp was het probleem snel opgelost.
our site went down for unknown reasons. One Siteground chat and a few minutes later….life again!
Fantastic service!
Our website is hosted by Siteground for about 6 years now. And I am still very happy with my choice back then. Every time I need help, I'm impressed by the great support I get. And every time my problems disappaer as snow in the sunlight. Thanks !!
Super service of Angel
I understand “AI” chatbots seem like a very good thing to have since everyone is doing it.
But you got to understand. People contact you AFTER they tried to solve it them self. They WANT to speak to a person. Not go trough an AI thats not even remotely close to what they need.
This is a universal experience companies dont get.
Your customer service WAS so much better when you could directly chat with someone. instead of going trough a chatbot.
This is probably the worst change you can make and there is no way you are going to find out because noone will take the time to actually review a service while they try to troubleshoot their own stuff.
Its the LEAST important thing at the time of contacting customer support.
Alles is goed bij deze hosting. Enorm goede service elke keer weer. Ik zat eerst bij Godaddy. Begin hier nooit aan. Siteground is de beste!
Ik ben nu sinds 2 maanden bij Siteground met mijn website en zo super blij ermee, de website is snel, de klantenserice helpt je snel bij problemen. Ze laten me echt voelen dat ik welkom ben en denken mee, zijn super beleeft. Ik vind dat heel belangrijk. Ik zat namelijk bij vimexx en daar helpen ze ook prima, maar bij siteground doen ze meer dan alleen helpen. Ze laten je thuis voelen dat is magic.
Verder is de interface een stuk vriendelijker dan bij de meeste hoster en doen ze ook wat ze beloven. Erg blij mee dus en ik heb besloten om al mijn domeinen naar Siteground over te gaan zetten. Ze hebben mijn verwachtingen overtroffen en daar gaat alles om. Zij weten wat customer service echt is.