Voor de hosting geschiedenisboeken: PCExtreme was ooit een prijsvechter ontstaan in Vlissingen. De klanten van PCExtreme zijn uiteindelijk onderdeel geworden van Versio.
PC Extreme is onderdeel geworden van Versio, via de groep Your Online. De website is ook offline en niet meer toegankelijk.
klant sinds 2017, nu met een webhosting plus pakket. Daar passen mijn 4 websites goed in.
Als ik de klantenservice nodig heb reageren ze snel, korte wachtrij en steeds deskundig geholpen. Ze hebben goede handleidingen online staan. Af en toe zat er een klein foutje in. Na mijn opmerkingen daarover hebben ze dat meteen aangepast. Ik ben tevreden en beveel ze van harte aan.
Ik ben sinds 2004 klant bij pcextreme, maar de laatste jaren zijn de ervaringen bijzonder slecht. Prijzen van hostingpakketen worden grof opgeschroefd, het ooit zo fijne WSCP controlepaneel is vervangen door een totaal onoverzichtelijke wirwar waarin niets te vinden is, en de ooit zo professionele klantenservice lijkt vervangen te zijn door wat uitzendkrachten.
PCextreme is the wonderful web hosting and very friendly and wonderful support, I ‘m very satisfied, I wanted to stay but I was astonished by the price doubling for my simple hosting package, so after about 15 years I'm sorry to leave the PCextreme.
I give high rating for everything to the PCextreme, and I hope in future you change the price lower and faireragain.
God bless you.
Regards
Ik had een gratis static hosting service. Voorheen kreeg ik een mailtje dat de static hosting stopte. Er stond echter niet in dat mailtje dat de hosting ongevraagd omgezet zou worden in een hosting van 71 euro(!). Ik heb mijn account direct opgezegd.
Ben al bijna 10 jaar een tevreden klant. Door een combinatie van digi angst en digi onwetendheid had ik een mail over de nieuwe webhosting pakketten genegeerd. Daardoor overviel de nieuwe factuur mij nogal. Dit is nu naar tevredenheid opgelost, dank voor deze goede service!!
zodat ik niet bij mijn eigen gegevens kan. Heb de laatste factuur betaald. Kijken hoe ze nu reageren.
Maar dit riekt naar chantage. Daardoor kan ik ook mijn domeinnamen niet verhuizen.
Hoe dat zo? Ik zou ergens voor hebben getekend, en na een jaar (uiteraard) nadat de deadline van opzeggen is verstreken, komen ze doodleuk met een factuur van ruim 350 euro. En dat terwijl ik GEEN service heb afgenomen. Er wordt verder geen uitleg verstrekt. Noch hebben ze mij er op geattendeerd dat geen service is afgenomen. Ik heb nog drie domeinnamen geregistreerd daar, en dat al jaaaaren. Maar die ga ik natuurlijk verhuizen. Ik raad mensen PCExtreme ten zeerste af.
Ik heb 15+ jaar ervaring als klant bij PCextreme en na meerdere slechte ervaringen heb ik besloten om deze klacht in te dienen. Ik hoop dat ik met deze review anderen kan helpen om niet dezelfde fout te maken die ik heb gemaakt om mijn sites hier te hosten.
Net als andere (oud-)klanten op TrustPilot ervaar ik ook steeds vaker en langer downtime bij mijn website. Door de jaren heen is de webhosting van PCextreme erg onbetrouwbaar geworden. Mijn site gaat regelmatig offline en het kan dan wel 16(!) uren duren voordat het probleem wordt opgelost. Mede omdat PCextreme na 17.00 uur niet meer bereikbaar is.
De hoge downtime en slechte bereikbaarheid van PCextreme zorgen voor veel frustratie en het mislopen van inkomsten. Want wie net als mij van zijn of haar website afhankelijk is voor inkomen, doet er verstandig aan niet te hosten bij PCextreme.
Omdat het nu voor de zoveelste keer mis gaat, voel ik me genoodzaakt om mijn sites bij een andere partij onder te brengen. Het belangrijkste van een webhosting is voor mij betrouwbaarheid, en dat is bij PCextreme helaas niet meer het geval.
Sinds 2008 maak ik, tot volle tevredenheid, gebruik van de hosting faciliteiten van PCextreem. Met name de technische ondersteuning is snel en gedegen. Helaas is de prijs de laatste jaren flink omhoog gegaan. Bovendien is het bedrijf tegenwoordig niet meer puur Nederlands, maar in handen van een bedrijf in de U.S.A. Dat kon wel eens een breekpunt gaan worden.
PCextreme is in de loop van de tijd flink duurder geworden, maar dat is op zich geen probleem zolang de hosting goed werkt. Bij hadden een shared hosting account. Afgezien van het feit dat dit extreem langzaam was, hadden we ook vaak met downtime te maken: soms dagenlang. Support wordt wel gegeven, maar is zeer traag. Ik adviseer om weg te blijven bij deze onbetrouwbare partij. Er is veel beter te krijgen voor minder!
Ik ben niet de beheerder geweest die deze hosting heeft afgesloten en alle jaren heeft beheerd. De reden dat we deels zijn overgestapt naar een andere hosting is de snelheid. Ik heb gemerkt dat de wordpress snelheid op de oude hosting stukken slechter was.
Jeroen was heel snel, erg behulpzaam en kundig. Hij heeft mij uitstekend geholpen met mijn DNSSEC probleem.
Via PCExtreme heb ik een aantal domeinen en hostingpakketten. Dat was snel en goed geregeld. En belangrijker: bij elk probleem word ik altijd snel en begrijpelijk geholpen. Ik raad iedereen aan om zijn website via PCExtreme te laten lopen!
Ik had zitten rommelen met m'n mx-records waardoor m'n subdomein niet meer bereikbaar was. Jeroen heeft me supersnel en fantastisch geholpen. Hij had zelfs een veel betere oplossing voor mijn situatie, Jeroen heeft m'n dag gemaakt 🙂
Pakket: Plus. Klant sinds 3 jaar. WordPress website (www.hothouse.nl).
Als eigenaar heb ik sinds kort ook het beheer overgenomen. Vandaag had ik te maken met een aantal aanpassing van de website en moest mijn weg vinden via het dashboard. Omdat ik niet kon vinden waar ik wat moest aanpassen (o.a. ook de toegang vernieuwen naar phpmyadmin) heb ik de helpdesk geraadpleegd. Ondertussen had ik een fout gemaakt door een database wachtwoord te wijzigen maar deze wijziging die door te voeren in WordPress waardoor de hele website + admin gedeelte offline ging.
Ik kan u zeggen dat ik super goed geholpen ben door de diverse medewerkers (o.a. Jeroen en zijn collega's) door hun snelle reacties, geduld, professionele aanpak en dito houding. Dat heb ik bij andere hostingpartijen wel een anders (negatief) meegemaakt. Pcextreme, echt een aanrader!
Ik ben heel tevreden met de service, ik moest een email adres bij mijn hostingpakket aanmaken. Dat is voor mij best pittig.
Ze hebben mij hiermee super begeleid, toen het niet lukte hebben ze mij persoonlijk geholpen.
Top erg blij mee
Snelle en duidelijke anwoorden, precies hoe hulp via chat zou moeten gaan. Top!
Ik ben sinds 2013 klant en werd verrast door fraude met onze login gegevens en die van ons mailaccount. Ik werd uitermate goed geholpen via de chat door Rob die met mij de zaken heeft gecorrigeerd. Het gaf een geruststellend gevoel in deze situatie. Een hele professionele aanpak precies zoals ik pcextreme ken. Nogmaals hartelijk dank.
werd ik meteen om 9.00 uur geholpen door Jeroen met het vastleggen van een domeinnaam die ik de dag eerder niet goed had afgerond. Niet alleen was hij me daar behulpzaam bij, hij heeft meteen mijn emailadres voor facturatie aangepast en me de bouw van een website bespaart door de nieuwe domeinnaam als vervanging voor een andere toe te voegen. Mijn dag start goed.
Kreeg iets niet aangepast in het systeem. Via de Chat werd ik perfect geholpen door Jeroen. Het was snel opgelost