Nu ongeveer een jaar klant hier en een paar keer te maken gehad met de helpdesk. Lijken te weten waar ze het over hebben, in ieder geval op de hoogte van dmarc en ipv6 enzo. Helpdesk alleen via e-mail wat voor mij geen issue is maar daarom toch een halve ster eraf voor klantenservice. Als je hoster zoekt die geen eerstelijn heeft die werkt met een belscript dan lijkt dit me een prima club.
Afglopen week meerdere malen geprobeerd een vraag beantwoord te krijgen over facturering bij Nederhost. Op mails naar debiteuren@nederhost.nl en contact.nl geen reactie. De pagina met het contactformulier op de website een “server error”. Een telefoonnummer is op de site niet te vinden. Via andere weg wel, maar daar krijg je voicmail met de melding dat er geen medewerker beschikbaar is en de suggestie een mail te sturen of het contactformulier te gebruiken, met de toezegging dat daar meestal binnen uur op wordt gereageerd. Ik ben 14+ jaren klant bij Nederhost naar volle tevredenheid. Wat is hier aan de hand?
Ik zit al heel lang bij Nederhost. Nooit geen problemen gehad, maar de laatste tijd is het een drama.
Vooral de communicatie. Er wordt gewoon niet op tickets gereageerd of dit duurt heel lang.
Jammer.
Geen communicatie mogelijk, ook niet via tickets of mail. Tel hebben ze sowieso niet.
Ik host nu enkele maanden bij Nederhost en ben zeer tevreden. Voor alle duidelijkheid: ik maak gebruik van shared hosting met PHP5, MySQL5, FTP en shell access.
Het klopt dat communicatie via email en tickets verloopt, maar de respons is snel tot zeer snel.
Belangrijker nog dan wachten is de kwaliteit van het antwoord dat je krijgt. Vragen worden adekwaat beantwoord vanuit een flexibele opstelling. Ik kan altijd meteen verder.
NederHost werkt niet met een control panel, maar met context gestuurde menus, die rijkelijke voorzien zijn van commentaar. Dat vergt enige gewenning wanneer je van een typische control panel achtergrond komt. Daartegenover staat dat de menukeuzes duidelijk toegelicht worden, waardoor er snel sprake is van gewenning.
Ik durf NederHost zonder enige reserve van harte aan te bevelen bij een ieder die betrouwbare en betaalbare shared hosting zoekt.
Nu ongeveer een jaar klant hier en een paar keer te maken gehad met de helpdesk. Lijken te weten waar ze het over hebben, in ieder geval op de hoogte van dmarc en ipv6 enzo. Helpdesk alleen via e-mail wat voor mij geen issue is maar daarom toch een halve ster eraf voor klantenservice. Als je hoster zoekt die geen eerstelijn heeft die werkt met een belscript dan lijkt dit me een prima club.
Afglopen week meerdere malen geprobeerd een vraag beantwoord te krijgen over facturering bij Nederhost. Op mails naar debiteuren@nederhost.nl en contact.nl geen reactie. De pagina met het contactformulier op de website een “server error”. Een telefoonnummer is op de site niet te vinden. Via andere weg wel, maar daar krijg je voicmail met de melding dat er geen medewerker beschikbaar is en de suggestie een mail te sturen of het contactformulier te gebruiken, met de toezegging dat daar meestal binnen uur op wordt gereageerd. Ik ben 14+ jaren klant bij Nederhost naar volle tevredenheid. Wat is hier aan de hand?
Ik zit al heel lang bij Nederhost. Nooit geen problemen gehad, maar de laatste tijd is het een drama.
Vooral de communicatie. Er wordt gewoon niet op tickets gereageerd of dit duurt heel lang.
Jammer.
Geen communicatie mogelijk, ook niet via tickets of mail. Tel hebben ze sowieso niet.
Ik host nu enkele maanden bij Nederhost en ben zeer tevreden. Voor alle duidelijkheid: ik maak gebruik van shared hosting met PHP5, MySQL5, FTP en shell access.
Het klopt dat communicatie via email en tickets verloopt, maar de respons is snel tot zeer snel.
Belangrijker nog dan wachten is de kwaliteit van het antwoord dat je krijgt. Vragen worden adekwaat beantwoord vanuit een flexibele opstelling. Ik kan altijd meteen verder.
NederHost werkt niet met een control panel, maar met context gestuurde menus, die rijkelijke voorzien zijn van commentaar. Dat vergt enige gewenning wanneer je van een typische control panel achtergrond komt. Daartegenover staat dat de menukeuzes duidelijk toegelicht worden, waardoor er snel sprake is van gewenning.
Ik durf NederHost zonder enige reserve van harte aan te bevelen bij een ieder die betrouwbare en betaalbare shared hosting zoekt.
Ik heb zeer goede ervaringen met nederhost
Ik heb vrij goede ervaringen met Nederhost. In het verleden was de zaak weleens een paar uur uit de lucht, maar meestal werd dat netjes aangekondigd of achteraf de reden vermeld op de pagina van nederhost.
De service kan soms wat langer duren als het een wat complexer probleem is. Maar gewonere hebben bij mij nooit lang geduurd. Ik vind de afhandeling per e-mail verder zeer zorvuldig en ben nog nooit met een kluitje in het riet gestuurd.
Inmiddels heb ik mijn hosting abonnement opgezegd bij Nederhost en ben ik overgestapt naar Strato.
De server is wel zeer snel bij Nederhost en er zijn weinig problemen, maar de bereikbaarheid is alleen maar slechter geworden.
Nederhost is telefonisch niet bereikbaar, dus de enige optie is per mail of via een online ticket.
Ik heb 3 dagen geleden een mail gestuurd en een ticket aangemaakt, zonder enige reactie.
Bij problemen zijn ze dus totaal onbereikbaar, wat voor mij de reden is geweest om het abonnement te stoppen.
Sinds februari 2005 staat mijn pagina gehost bij Nederhost, na veel problemen bij mijn vorige provider i.v.m. de te zware belasting van de server door mijn scripts.
Deze zelfde scripts blijken voor de servers van Nederhost geen enkel probleem te zijn.
De website is nog geen moment offline geweest en alles blijkt zeer goed te werken.
Het is niet de goedkoopste webhoster (130 euro per jaar voor 10 GB dataverkeer ), maar wel een zeer betrouwbare hoster !
Ook de Algemene Voorwaarden zijn duidelijk en zeer redelijk.
De response per mail is niet altijd erg snel, maar er wordt wel uitvoerig en duidelijk op een vraag geantwoord.
Daarnaast kun je zelf je hosting pakket samen stellen.
Kortom een zeer goede webhoster, die iedere euro waard is.
NederHost is een Nederlandse webhoster gevestigd in Amsterdam die ook actief is in België onder andere. NederHost heeft onder meer domeinnamen, webhosting, email en ssl certificaten die je hier kan afnemen. Uniek bij NederHost is dat je op ieder moment kan up- of downgraden op je hosting.
De reviews op webhosters over NederHost zijn over het algemeen prima. Alles ziet er prima up to date uit op de eigen website. Twijfel je nog of dit een goede webhoster is of wil je meer specifiek zoeken? Dan kan je altijd gebruik maken van onze hosting vergelijker met filters.