Populair om zijn lage prijzen en eenvoudige diensten, maar kan MijnDomein echt mee in de strijd met de beste hosters? Lees wat klanten vinden van de prestaties.
De snelheid van reageren op een vraag en de manier waarop ik als klant wordt benaderd en geholpen bevestigd mijn vertrouwen in Mijndomein.
Het beteft ticket met referentienummer #1933166 – uploaden website via Xara, behandeld door Matthijs
Een later probleem ook snel opgelost door Daniël.
Opgepast voor mijndomein.nl. Ze lokken je al maanden lang en nu nog steeds om voor een klein bedrag ( 10 cent per jaar ) je domeinnaam te registreren. Verhuis je je domeinnaam voor welke reden dan ook alsnog binnen 1 jaar na registratie dan rekenen ze sinds kort 5 euro boete per domeinnaam ( nergens aangegeven ). Dus het is of je blijft nog een jaar en je betaald 9 euro voor het 2e jaar ( voor .nl adres ) of je betaald een verhuisboete.
Geen enkele hostingpartij doet hier aan en communiceert de prijs netjes vooraf en je bent vrij voor de betaalde prijs je domeinnaam te verhuizen, zo hoort het ook.
Ze zijn hier kort geleden mee begonnen en geven aan dit gecommuniceerd te hebben naar klanten maar op internet geven veel mensen aan met deze nieuwe regel verrast te zijn. Vreemde manier van zaken doen bij Mijndomein. Dus OPGEPAST verhuizen binnen 1 jaar bij mijndomein is 5 euro boete per domeinnaam! Als het een normale manier van zakendoen zou zijn dan hadden ze dit duidelijk aan moeten geven i.p.v. het weg te stoppen ergens in de voorwaarden.
Matthijs heeft mijn probleem mbt het omzetten van mijn oude magix webdesigner 11 ftp instellingen uitstekend bijgestaan. Via contact met internet op afstand draait alles op de huidige gewenste voorwaarden. Matthijs was geduldig, duidelijk en mijns inziens op dit probleem heel vakkundig. Dank daarvoor.
Wilde iets wijzigen in Mijndomein, drukte per ongeluk op iets verkeerd en sindsdien ben ik na acht jaar offline. Tot mijn grote schrik geen telefoonnummer en mailadres. Ik probeerde op te zeggen via de mail, maar kreeg bericht terug dat ik niet kan mailen. Bij de chat krijg je vervolgens een link, waarmee je niet kan inloggen. Mijn mooie website in acht jaar tijd opgebouwd, als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik kan wel huilen en Domein is onbereikbaar.
Door verschillende domeinnamen wat onduidelijkheden etc. Matthijs heeft mij snel en goed geholpen.
Nadat ik heb betaald en een bevestiging in de mail heb ontvangen. Krijg ik daarna te zien dat alles geblokkeerd is.
en het er op neer komt dat ik heb betaald voor lucht
De snelheid van reageren op een vraag en de manier waarop ik als klant wordt benaderd en geholpen bevestigd mijn vertrouwen in Mijndomein.
Het beteft ticket met referentienummer #1933166 – uploaden website via Xara, behandeld door Matthijs
Een later probleem ook snel opgelost door Daniël.
Matthijs heeft mijn probleem mbt het omzetten van mijn oude magix webdesigner 11 ftp instellingen uitstekend bijgestaan. Via contact met internet op afstand draait alles op de huidige gewenste voorwaarden. Matthijs was geduldig, duidelijk en mijns inziens op dit probleem heel vakkundig. Dank daarvoor.
Door verschillende domeinnamen wat onduidelijkheden etc. Matthijs heeft mij snel en goed geholpen.
Martijn hielp mij zo goed als hij kon, maar wist dat zijn collega Matthijs mij verder kon helpen. Matthijs heeft mij uiteindelijk ook gebeld om het op afstand van mij over te kunnen nemen. Nu is mijn domeinnaam ook goed beveiligd. Dankjewel heren voor deze geweldige service!
Recent overgegaan naar mijndomein met een eenvoudig en heel betaalbaar pakket en tot nu toe alleen maar goede ervaringen. Hele behulpzame helpdesk!
Mijn website was uit de lucht door een plug-in die automatisch was geüpdatet en ik kon niet meer inloggen. Binnen no time werd er gereageerd en was het opgelost! Heel blij mee.
Met hulp van Mattijn hebben we de problemen kunnen oplossen die we ondervonden bij het uploaden van onze website nu de migratie.
Er stonden een aantal instelling niet juist.
Maar met de hulp van Matthijs is alles opgelost.
Tevens heeft hij wat kleine aanpassingen gedaan waardoor onze site iets sneller is geworden.
Matthijs bedankt.
Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de uitstekende hulp die Mathijs mij heeft geboden. Dankzij zijn deskundigheid en geduld is mijn probleem snel en effectief opgelost!
Door Matthijs zijn we bijzonder goed geholpen. Heeft kennis van zaken, kan zich inleven in de problemen van de klant, geeft duidelijke oplossingen zonder gebruik van “dure” woorden.
Reageert heel snel op vragen.
Matthijs je bent een topper.
Zowel het proces van maken van de website alsmede de uitleg hoe deze zelf te beheren is heel prettig verlopen. Afspraken worden nagekomen en contact is prettig. Dank Wendy en Matthijs.
Matthijs heeft me fantastisch geholpen met het creeren van een kopie van de oude website.
Dit bespaart ons ontzettend veel werk!
100 Kudos
Bedankt voor de snelle hulp & duidelijke uitleg. Ik kon gelijk weer verder 🙂
Ben met problemen met mijn website prima geholpen door Matthijs. Nam de tijd voor het probleem en heeft het opgelost.
Waar Matthijs niet aan kan doen maar wat wel een frustrerend gevoel geeft is dat als je op wilt zeggen, je ineens 75% korting krijgt als je toch blijft.
Binnen 12 uurtjes heeft Matthijs me probleem opgelost en verbeterd. Bedankt!
Mijndomein biedt eenvoudige mogelijkheden voor het registreren van domeinnamen en het opzetten van websites of webshops, gericht op mensen met online ambities. Ze staan bekend om scherpe prijzen en producten die kunnen meegroeien met je bedrijf. MijnDomein heeft al 20 jaar ervaring en meer dan een miljoen domeinregistraties. Mijndomein biedt een klantvriendelijke omgeving voor het beheren van domeinen, evenals slimme services en een helpdesk. Daarnaast zet het bedrijf zich in voor duurzaamheid met 100% groene hosting.