Een hostingpartner voor het leven? MijnHostingPartner belooft alles wat je nodig hebt, maar hoe goed zijn ze echt? Lees wat gebruikers ervaren en ontdek of ze de ideale partner zijn voor jouw online projecten!
Ondanks dat ik weinig weet van deze materie is de helpdesk altijd heel behulpzaam en geduldig. Ben al jaren een zeer tevreden klant.
Dit is een partij waar je absoluut niet mee in zee moet gaan: als er iets fout gaat ligt het nooit aan dit bedrijf. Meerdere malen is het voorgekomen dat ssl-certificaten niet verlengd werden en dat lag dan aan de leverancier van de certificaten. Alleen kon Comodo mij via hun systeem laten zien dat MijnHostingPartner het zelf was vergeten. In januari 2019 werd MHP getroffen door ransomware… helaas is dit iets dat kan gebeuren, maar ook alle backups zijn geïnfecteerd. Als er dan dagen lang niets gecommuniceerd wordt richting klanten, dan gaat er iets goed mis. Als MHP op Facebook hierop aangesproken wordt door diverse klanten, dan gaan ze tekeer tegen hun eigen klanten. Hiermee zijn ze volledig door de mand gevallen! Tickets over schadevergoeding worden weggewuifd of niet eens meer beantwoord. “Had je maar zelf moeten backuppen”, wordt er gezegd… Gelukkig had ik een backup en ben snel naar een andere provider gegaan. Eentje die wel weet hoe te communiceren en het ook aandurft om fouten toe te geven. Iedereen kan fouten maken, maar probeer niet met man en macht de schuld bij een ander te leggen.
Maak al jaren gebruik van hun mail pakket. Kan alleen maar zeggen dat het altijd fantastisch werkt.
Dubbele facturen aanrekenen.
Domiciliëring uitvoeren zonder toelating tot meerdere keren toe.
verlengingen uitvoeren dat duidelijk niet gevraagd zijn en verplichten om te betalen.
Support heeft totaal geen oor en kent maar 1 zin “facturen betalen” zonder verdere uitleg of hulp.
blijf weg van dit bedrijf
Sinds een tijdje hier klant. Je word geacht veel zelf te doen, aan te passen en uit te zoeken. Maar als je er niet uitkomt, staan ze voor je klaar via de chat of een ticket en helpen ze je om er samen uit te komen. Daarin gemerkt dat de helpdesk snel, toegewijd en betrokken is. Tot nog toe uitermate tevreden.
Hosting in 2022 opgezegd, domeinregistratie behouden en betaald. De dag nadat ik na lange tijd weer eens had ingelogd op het controlepanel kreeg ik ineens diverse mails met alsnog kosten voor de hosting van de afgelopen 2 jaar. Drie (soms vier) mails op één dag met zelfde factuur nummer, variërend van “Geen zorgen want je hebt op dit moment nog een week de tijd om de betaling te voldoen” tot “Let op! Nog een dag om de betaling te regelen…”
Je kunt ze niet bellen of mailen, dus dit gemeld via het ticketsysteem. Kreeg een paar uur later bericht terug “Daar is dan vermoedelijk iets niet helemaal goed gegaan bij de opzegging. Ik heb alsnog het pakket met terugwerkende kracht opgezegd. De facturen zijn daarmee komen te vervallen.” Hiervan ook bevestiging gehad per mail.
Helaas bleek dit toch niet echt goed geregeld want opnieuw kreeg ik facturen, nu met extra kosten erop. Vier mails per dag over 2 facturen. Het bedrijf blijft gewoon rekeningen incasseren, dus ik heb ze moeten blokkeren.
Hoewel ik aanvankelijk gewoon mijn domeinnaam bij hen wilde behouden, heb ik daar verhuizing voor aangevraagd. Want nu niet kan omdat ze mijn domein in gijzeling houden.
Tenzij je tijd genoeg hebt (of er lol in hebt om een complete administratieve chaos aan te gaan): niet doen. Het kost gewoon enorm veel ergernis en tijd.
Ben na bijna 25 jaar bij een andere steeds duurder (factor 5), maar ook steeds slechter (factor 10), wordende andere webhoster overgestapt naar MijnHostingPartner.nl . Hoewel niet alles in één keer werkte ben ik heel tevreden over de online klantenservice. Alles wordt snel en accuraat opgepakt en opgelost. Het eerste jaar is nu om en ben zeer tevreden. Aanrader voor een goede prijs !
Ik heb in het verleden nogal problemen gehad met deze organisatie.
Mijn laatste probleem was dat ze al mijn DNS van mijn domeinen hadden gereset. Ze ontkennen van alle kanten dat zij dit hebben gedaan en vragen 75 euro om dit terug te zetten. Het is duidelijk dat zij dit hebben gedaan aangezien ik de enige met een login ben en meer dan een jaar niet ingelogged ben geweest. Daarnaast verwijzen alle DNS nu naar hun servers (waarom zou ik dat doen?).
Denk goed na voordat je producten bij deze organisatie aanschaft.
Als al jaren klant zijnde kan ik je vertellen dat we zeer tevreden zijn met de diensten van Mijnhostingpartner.
Vanaf het moment dat we contact met hen opnamen, verliep de communicatie vlot en professioneel. Ze luisterden goed naar onze wensen en behoeften en gaven deskundig advies over welk hostingpakket het beste bij onze website zou passen.
Het proces van het maken van de website verliep ook erg soepel. Het team van ontwikkelaars en ontwerpers werkte nauw met ons samen om ervoor te zorgen dat onze tientallen websites er precies zo uitzagen en functioneerden zoals we hadden bedoeld.
Ze waren zeer geduldig en bereid om aanpassingen te maken totdat we helemaal tevreden waren.
Wat we vooral waarderen aan Mijnhostingpartner is dat de websites die ze maken custom-made zijn met een back-office systeem.
Dit stelt ons in staat om gemakkelijk wijzigingen aan te brengen in de website, zoals het toevoegen van nieuwe pagina's of het bijwerken van inhoud. Het is intuïtief en gebruiksvriendelijk, zelfs voor iemand zonder technische kennis zoals ik.
Het hebben van een eigen back-office systeem stelt Mijnhostingpartner in staat om efficiënter te werken en de controle te behouden over alle aspecten van het website-ontwikkelingsproces.
Dit betekent dat ze snel kunnen reageren op verzoeken en eventuele problemen kunnen oplossen.
Bovendien kunnen ze door hun eigen back-office systeem en hostingdiensten ook maatwerkoplossingen bieden, zoals specifieke functies en integraties toevoegen aan onze websites.
Wat betreft de webhosting, hebben we nog nooit problemen gehad met de snelheid of betrouwbaarheid van onze websites.
En dat terwijl we tientallen websites hebben. De websites laden snel en zijn bijna altijd beschikbaar voor onze bezoekers. We willen ook opmerken dat de klantenservice van Mijnhostingpartner uitstekend is.
Ze reageren snel op onze vragen en lossen eventuele problemen snel op.
We vinden vooral het gegeven dat Mijnhostingpartner zowel websites maakt als hosting aanbiedt een groot voordeel. Dit zorgt ervoor dat er minder kans is op technische problemen, omdat alles onder één dak wordt geregeld.
Al met al is Mijnhostingpartner een geweldige keuze voor iedereen die op zoek is naar webhosting en website-ontwikkeling. Hun combinatie van een eigen back-office systeem, hostingdiensten en maatwerkoplossingen maakt hen een betrouwbare en veelzijdige partner voor elke onderneming. Wij zijn zeer tevreden met hun diensten en bevelen ze zeker aan aan iedereen die op zoek is naar webhosting en website-ontwikkeling.
Kijk ook naar mijn kritiek op Kiyoh.
Na mijn review met een slechte beoordeling heb ik vandaag van support de oplossing gekregen waarom mijn site van de ene op de andere dag niet meer functioneerde. Daar hebben ze drie dagen over gedaan en het zou aan mijn code liggen. Nu zou ik een instelling van mijn database lezen/schrijven hebben uitgeschakeld; dus mijn eigen site gesaboteerd?
Als reactie op mijn kritiek moet ik vóór vrijdag verhuizen, daarna wordt alles gewist.
Dus u weet het: als zij er niet uitkomen wordt je bedreigd. Dat deden ze ook al in 2019. Kennelijk leren ze niet van hun eigen fouten.
Ik vind dit gewoon crimineel gedrag.
Ik kwam met nogal wat problemen en vragen binnen. Communicatie tussen twee bedrijven is altijd een uitdaging, maar Adri heeft mij prima geholpen. We hebben de problemen punt voor punt even doorgelopen, en hij kwam direct met een paar prima oplossingen en alternatieven.
Klantenservice zoals je het het liefste ziet.
MijnHostingPartner.nl heeft de overgang van onze oude Blogger website naar een nieuwe https WordPress website zeer goed opgevolgd.
Elke vraag die ik had werd snel en duidelijk beantwoord via de helpdesk. De nodige aanpassingen werden ook onmiddellijk doorgevoerd zodat onze nieuwe website snel online stond.
Snel geholpen bij mijn wordpress installatie
Paul helped me with my email problems and was back in business in no time!
Mijn probleem is niet direct verholpen omdat het support team dit moest oppakken. Echter heeft Paul mijn probleem tijdelijk verholpen door snel actie te ondernemen. Ik ben hier echt heel erg blij mee! Dus super bedankt voor deze snelle service.
Fijne hoster die me altijd serieus neemt.Heel prettig werken altijd.
Snelle en deskundige hulp bij mijn mailprobleem.
geholpen bij de laatse 2 keer dat ik hulp nodig had.
Een paar jaar geleden liep het wat stroef met de service maar dat is nu helemaal op orde.
De oplossing van mijn vraag werd via de chat snel opgelost
Net een nieuw hostingpakket gekocht en had nog een paar vragen inzake de verhuizing van mijn domeinnaam. Deze vragen zijn snel en duidelijk uitgelegd. Dank
MijnHostingPartner.nl biedt hosting tegen scherpe prijzen met focus op efficiëntie. Communicatie verloopt voornamelijk via e-mail en online tickets om kosten laag te houden. Telefonische ondersteuning is beschikbaar als het nodig is. Ze bieden eenvoudige producten met snelle registratie en activering. Er zijn bovenal veel positieve online reviews te vinden over deze host. Bekijk ze ook maar goed op Webhosters.nl,