Paar keer om hulp gevraagd, Mihos reageert altijd snel.
De prijs voor de dienst die ik afneem is goedkoop.
Zover ik weet is er geen andere partij die dit zo goedkoop kan leveren.
Al met al zeer tevreden.
Onverantwoord ondernemen! Een prijsverhoging van meer dan 300% van de ene op de andere dag. Ongevraagd een nieuwe overeenkomst onder een andere naam SAVVII aanbieden is hun tactiek. Ik heb zelden met zo'n onbetrouwbare organisatie zaken gedaan.
Ze maken echt misbruik van je afhankelijkheid omdat een server noodzaak is wanneer je er meer klanten op hebt draaien.
Zo brengen ze het.
Beste Jack Speijers,
Vanaf vandaag bundelen wij onze krachten met Savvii. Savvii is dé Managed Hosting Specialist in Nederland. In deze e-mail informeren wij je over de veranderingen en de voordelen die dit voor jou heeft.
Wij blijven jouw betrouwbare partner voor hosting oplossingen en managed dienstverlening. Samen met Savvii breiden we onze expertise en kennis uit. Naast onze huidige specialismes Plesk en DirectAdmin is er nu ook veel expertise van Magento, Shopware en WordPress. Alles om jou als klant nog beter te bedienen en ruimte te bieden voor groei.
Wat vind je belangrijk bij een Hosting Specialist?
Veel van onze klanten en partners vinden een goed bereikbare support afdeling met specialistische kennis, en ondersteuning van meerdere smaken applicaties belangrijk. Daarom breiden wij in de komende maanden de dienstverlening uit. Door het samengaan met Savvii zijn er meer specialisten in huis om te kunnen helpen bij technische vragen. Ook breiden we onze producten uit, zodat we aan de groeiende vraag van onze klanten kunnen voldoen.
Met Savvii zijn we dé Specialistische Managed Hosting provider voor Digital Agencies, Developers en Webshops. Onze missie is: onze klanten verder helpen door supersnelle, veilige en stabiele hosting. Nieuwe technologieën brengen uitdagingen met zich mee. Daarom blijven we onze producten continu technisch verbeteren.
Wat betekent dit voor jou?
In de komende maanden breiden we onze dienstverlening uit. De voordelen van deze veranderingen zijn:
Nog betere ondersteuning door meer specialisten
Volledig managed productportfolio met meer specialismen
Ruimere openingstijden
Enkele producten zoals bijvoorbeeld het control panel, de SLA en back-up diensten voor de server zijn straks standaard inbegrepen bij de diensten
Voor support vragen kan je vanaf nu terecht op mihos@savvii.com en telefoonnummer: + 31 (0)36 3690019.
Vanaf 01-01-2023 worden bij verlenging je bestaande diensten omgezet naar de nieuwe diensten. Je kunt er ook voor kiezen je contract na de looptijd te beëindigen. Verlengingen vóór 01-01-2023 worden tegen de bestaande condities doorgevoerd. Wil je nu al gebruik maken van de nieuwe diensten van Savvii, neem dan direct contact met ons op via mihos@savvii.com.
Een overzicht welke producten voor je omgezet gaan worden vind je hieronder:
DEZE PRIJSLIJST HOUDT IN DAT MIJN AFGENOMEN DIENSTEN ONWAARSCHIJNLIJK HOOG ZIJN GEWORDEN MET EEN VERHOGING VAN MEER DAN 300%. EN DAT NOEMT ZICH EEN BETROUWBARE PARTNER! BOVENDIEN WIL IK MET SAVVII HELEMAAL GEEN ZAKEN DOEN. IK VOEL ME ECHT GECHANTEERD. ZE VINDEN ZELF DE VERHOGING NORMAAL. MAAR DAT KAN IK NIET, ALS FATSOENLIJKE ONDERNEMING, VERKOPEN AAN MIJN KLANTEN.
We hopen je via deze weg voldoende geïnformeerd te hebben en zijn ervan overtuigd dat deze stap bijdraagt aan onze missie om dé Managed Hosting Specialist voor jou te zijn.
Mocht je vragen hebben, laat het ons weten. Wij zijn er voor jou, wij zijn Savvii.
We zijn al jaren naar tevredenheid klant bij Mihosnet. Bij problemen worden we adequaat en snel geholpen, de prestaties van de systemen zijn goed en stabiel en de tarieven zijn zonder meer heel betaalbaar!
En zomaar ineens krijg ik een factuur van € 112,- (over aankomende jaar) ipv € 68,- (over afgelopen jaar). Op de email met verzoek om uitleg kreeg ik een standaard emailtje: “U bent al vele jaren klant waarin nog nooit een prijswijziging is doorgevoerd… Ben je niet akkoord, dan wordt je pakket deze maand nog stopgezet.” Ik ben helemaal nog niet jarenlang klant. Ik ben precies 1 jaar klant en dit is mijn tweede factuur ooit van hen. Dus het valt me rauw op mijn dak dat de prijs ruim 2,5 keer (!) over de kop gaat, in één jaar tijd…
Los daarvan was ik wel tevreden over de kwaliteit van de hosting. De klantenservice kan nog wat aan vriendelijkheid winnen. De antwoorden komen razendsnel, maar zijn vaak bot van aard.
Hoe dan ook, even nadenken of ik wel doorga met ze…
We zijn erg blij dat we een paar maanden geleden met meerdere VPS-en zijn overgestapt naar MiHos. Zo'n migratie is altijd spannend, maar met de deskundigheid en snelheid van MiHos verliep dit echt heel soepel. Een echte verademing ten opzichte van de vorige hostingbedrijven waar we vandaan kwamen. MiHos reageert altijd supersnel op tickets met goede raad en snelle actie. MiHos heeft ons geholpen om de servers te ‘tunen' zodat alle websites nu super snel zijn. Ook onze klanten zijn hier dus heel blij mee.
Ik had nog maar net een jaar mail only bij Mihos. Kostte iets van 36 euro voor een jaar.
En nu ineens een factuur van een bedrijf waar ik nog nooit van had gehoord, Savvii. Klinkt als een avondwinkel… En geen 36 euro, maar 100!!! Indexatie my ass, ik ga dit niet betalen en ben inmiddels overgestapt, dezelfde dag nog!
Ik was aan het nadenken over hoe ik de e-mail naar Savvii zou formuleren, maar nu ik hier lees dat er bijna geen reactie van hun kant komt, wacht ik misschien de herinnering eerst maar even af.
Als shared hosting klant van het eerste uur (2002-2003), ze hadden toen nog hun servers in de States, en altijd plezierig meegelift in de groei van mihosnet moet het me van het hart dat de manier waarop ze zijn overgenomen door Savvii bepaald geen schoonheidsprijs verdient. Geen info vooraf, plots een veel te hoge verlengfactuur van Savii. Toen pas ontdekte ik de overname. We gaan verhuizen, een bedrijf dat op deze manier zijn (overgenomen) klanten bruuskeert, dat belooft niet veel goeds voor de toekomst. Jammer. Vaarwel Erik en Harold. Het ga jullie goed.
Na de overname van Mihos door een of ander hostingbedrijf met de naam Savvii is mijn factuur maar liefst met 600% gestegen. In een mail die ik heb ontvangen werd dit niet duidelijk gecommuniceerd. Ik vind het schimmige praktijken en dacht dat dit soort zaken niet meer voorkwamen. Helaas zijn er dus toch nog steeds ‘cowboys' actief op de hosting markt. Zo snel mogelijk weg hier! Ik raad een ieder aan hetzelfde te doen.
Helemaal gestoord zijn ze daar. Heb je een simpel pallet bij mihos. Worden ze overgenomen door savvii gaan de prijzen plots met meer dan 100% omhoog!!!
Pffff. Lekker betrouwbaar putsclubje!..
Helaas, sinds de overname van Mihos door onbereikbare jongens in Nijmegen geen contact meer te krijgen via tel/email etc.
Facturen kloppen niet en kan nergens terecht.
Snel kijken naar andere opties. weg hier!
Ongevraagd is bedrijf overgenomen. Krijgen geen reactie meer op mailtjes en tarieven zijn 300% hoger geworden. Wat is je doel?
toen Mihos nog Mihos was was het een fijn bedrijf om mee samen te werken. Ze dachten met je mee en hun prijzen waar concurrerend in de markt. Totdat ik vorig jaar ineens via google zelf achter moest komen dat ze overgenomen waren door Savvii. Pas maanden later kreeg we een mail met uitleg en daarbij gelijk nieuwe voorwaarden en tarieven. Niet even een kleine verhoging maar meer dan 100% verhoging voor minder kwaliteit. Als we dezelfde kwaliteit zouden willen zou de we 400% meer moeten gaan betalen, daar paste ik voor. Vervolgens ontstond gedurende het jaar 2022 het ene naar andere probleem met de server. Als ik daar vragen over stelde kreeg ik te horen dat ze me alleen wilde helpen als ik daarvoor extra betaalde. Problemen zoals Nginx, Varnish etc die niet meer werkte en die niet door mij waren veroorzaakt maar doordat ze zonder mede te delen alles van ons hadden verhuisd naar een andere systeem. Hier kwam ik achter door dat het ip adres van de server was verandert en dat het originele ip adres als link er naar verwees. De website was daardoor ontzetten traag geworden en diverse functionaliteiten werkte niet meer. Dat was voor mij op dat moment de druppel en ben over gestapt naar een nieuwe hosting provider.
Hoe maak je een mooi bedrijf door overname kapot. Door je vaste klanten weg te jagen met absurde prijsverhogingen en service te leveren van nul comma nul.
Onverantwoord ondernemen! Een prijsverhoging van meer dan 300% van de ene op de andere dag. Ongevraagd een nieuwe overeenkomst onder een andere naam SAVVII aanbieden is hun tactiek. Ik heb zelden met zo'n onbetrouwbare organisatie zaken gedaan.
Ze maken echt misbruik van je afhankelijkheid omdat een server noodzaak is wanneer je er meer klanten op hebt draaien.
Zo brengen ze het.
Beste Jack Speijers,
Vanaf vandaag bundelen wij onze krachten met Savvii. Savvii is dé Managed Hosting Specialist in Nederland. In deze e-mail informeren wij je over de veranderingen en de voordelen die dit voor jou heeft.
Wij blijven jouw betrouwbare partner voor hosting oplossingen en managed dienstverlening. Samen met Savvii breiden we onze expertise en kennis uit. Naast onze huidige specialismes Plesk en DirectAdmin is er nu ook veel expertise van Magento, Shopware en WordPress. Alles om jou als klant nog beter te bedienen en ruimte te bieden voor groei.
Wat vind je belangrijk bij een Hosting Specialist?
Veel van onze klanten en partners vinden een goed bereikbare support afdeling met specialistische kennis, en ondersteuning van meerdere smaken applicaties belangrijk. Daarom breiden wij in de komende maanden de dienstverlening uit. Door het samengaan met Savvii zijn er meer specialisten in huis om te kunnen helpen bij technische vragen. Ook breiden we onze producten uit, zodat we aan de groeiende vraag van onze klanten kunnen voldoen.
Met Savvii zijn we dé Specialistische Managed Hosting provider voor Digital Agencies, Developers en Webshops. Onze missie is: onze klanten verder helpen door supersnelle, veilige en stabiele hosting. Nieuwe technologieën brengen uitdagingen met zich mee. Daarom blijven we onze producten continu technisch verbeteren.
Wat betekent dit voor jou?
In de komende maanden breiden we onze dienstverlening uit. De voordelen van deze veranderingen zijn:
Nog betere ondersteuning door meer specialisten
Volledig managed productportfolio met meer specialismen
Ruimere openingstijden
Enkele producten zoals bijvoorbeeld het control panel, de SLA en back-up diensten voor de server zijn straks standaard inbegrepen bij de diensten
Voor support vragen kan je vanaf nu terecht op mihos@savvii.com en telefoonnummer: + 31 (0)36 3690019.
Vanaf 01-01-2023 worden bij verlenging je bestaande diensten omgezet naar de nieuwe diensten. Je kunt er ook voor kiezen je contract na de looptijd te beëindigen. Verlengingen vóór 01-01-2023 worden tegen de bestaande condities doorgevoerd. Wil je nu al gebruik maken van de nieuwe diensten van Savvii, neem dan direct contact met ons op via mihos@savvii.com.
Een overzicht welke producten voor je omgezet gaan worden vind je hieronder:
DEZE PRIJSLIJST HOUDT IN DAT MIJN AFGENOMEN DIENSTEN ONWAARSCHIJNLIJK HOOG ZIJN GEWORDEN MET EEN VERHOGING VAN MEER DAN 300%. EN DAT NOEMT ZICH EEN BETROUWBARE PARTNER! BOVENDIEN WIL IK MET SAVVII HELEMAAL GEEN ZAKEN DOEN. IK VOEL ME ECHT GECHANTEERD. ZE VINDEN ZELF DE VERHOGING NORMAAL. MAAR DAT KAN IK NIET, ALS FATSOENLIJKE ONDERNEMING, VERKOPEN AAN MIJN KLANTEN.
We hopen je via deze weg voldoende geïnformeerd te hebben en zijn ervan overtuigd dat deze stap bijdraagt aan onze missie om dé Managed Hosting Specialist voor jou te zijn.
Mocht je vragen hebben, laat het ons weten. Wij zijn er voor jou, wij zijn Savvii.
Bijna 5 jaar tevreden klant geweest. Nu zijn ze overgenomen en mag ik 3x zoveel gaan betalen voor mijn VPS servers.
Van 291,- per maand naar 856,- per maand. Dan heb je echt een hekel aan je klanten
En zomaar ineens krijg ik een factuur van € 112,- (over aankomende jaar) ipv € 68,- (over afgelopen jaar). Op de email met verzoek om uitleg kreeg ik een standaard emailtje: “U bent al vele jaren klant waarin nog nooit een prijswijziging is doorgevoerd… Ben je niet akkoord, dan wordt je pakket deze maand nog stopgezet.” Ik ben helemaal nog niet jarenlang klant. Ik ben precies 1 jaar klant en dit is mijn tweede factuur ooit van hen. Dus het valt me rauw op mijn dak dat de prijs ruim 2,5 keer (!) over de kop gaat, in één jaar tijd…
Los daarvan was ik wel tevreden over de kwaliteit van de hosting. De klantenservice kan nog wat aan vriendelijkheid winnen. De antwoorden komen razendsnel, maar zijn vaak bot van aard.
Hoe dan ook, even nadenken of ik wel doorga met ze…
Op zich een redelijk product, maar met een aantal schoonheid foutjes. Er worden verschillende prijzen op verschillende plekken weergegeven, maar de hoogste daarvan in rekening gebracht. Bij een klacht daarover wordt alleen naar de hoogste prijs verwezen en vermeld dat de andere fout is. Helaas staat de fout nog steeds op de site.
In het verleden is prima gereageerd op technische vragen.
Ik ben inmiddels mijn zaken bij Mihos aan het weghalen en naar mijn andere hosting partij aan het verplaatsen.
Op zich werken de meeste zaken zoals zou moeten.
Helaas gaat het updaten van de software niet altijd goed.
Support vragen worden simpel weg in zijn geheel niet beantwoord.
Paar keer om hulp gevraagd, Mihos reageert altijd snel.
De prijs voor de dienst die ik afneem is goedkoop.
Zover ik weet is er geen andere partij die dit zo goedkoop kan leveren.
Al met al zeer tevreden.
We zijn al jaren naar tevredenheid klant bij Mihosnet. Bij problemen worden we adequaat en snel geholpen, de prestaties van de systemen zijn goed en stabiel en de tarieven zijn zonder meer heel betaalbaar!
We zijn erg blij dat we een paar maanden geleden met meerdere VPS-en zijn overgestapt naar MiHos. Zo'n migratie is altijd spannend, maar met de deskundigheid en snelheid van MiHos verliep dit echt heel soepel. Een echte verademing ten opzichte van de vorige hostingbedrijven waar we vandaan kwamen. MiHos reageert altijd supersnel op tickets met goede raad en snelle actie. MiHos heeft ons geholpen om de servers te ‘tunen' zodat alle websites nu super snel zijn. Ook onze klanten zijn hier dus heel blij mee.
Mihosnet is een hosting partij die zowel actief is in Nederland als in België. In Nederland zijn ze gevestigd in Almere. De reviews die we tot zover hebben mogen ontvangen over Mihos zijn grotendeels positief. Bij deze webhoster kun je terecht voor webhosting en domeinnamen, maar ook voor VPS, Reseller en WordPress hosting zit je hier goed.
Het geheel ziet er goed en betrouwbaar uit. Maar twijfel je nog of dit een goede webhoster is voor jou of wil je nog even doorzoeken? Bekijk dan eens onze hosting vergelijker.