Al vele jaren klant bij Mangelot (momenteel gebruik ik het medium hosting pakket). In eerste instantie hier terecht gekomen vanwege de betaalbare prijzen, maar gaandeweg tot de ontdekking gekomen dat je als minder technisch persoon hier toch aanzienlijk betere support krijgt dan bij de grote partijen met ingehuurde helpdesk. Hier werken mensen met goede technische kennis en hart voor de zaak. Wat mij betreft zeker een aanrader.
Ik was een behoorlijke tijd tevreden over dit bedrijf, er was ook nooit echt iets aan de hand. Helaas is daar verandering in gekomen. Er schijnt een DOS aanval geweest te zijn op de server waar ik mijn domein heb ondergebracht. Het mailadres dat hierbij hoort is mijn main-adres en ik krijg hier ook belangrijke mailtjes binnen. De server stond op de planning om verhuisd te worden en dit is toen meteen maar gedaan tijdens die aanval…. Resultaat: Ik ben iig van 1 dag alle mailtjes kwijt! Hier stond een belangrijke mail tussen die niet meer terug te halen is. Als klap op de vuurpijl krijg ik dan ook nog even een note dat dit toch echt ook mijn eigen verantwoording is. Ik citeer: Helaas kunnen wij deze gegevens niet meer terughalen, aangezien de laatste backup van afgelopen donderdag nacht was. Graag willen wij u erop wijzen dat het maken van een backup (dagelijks) als een extra service moet worden gezien. De klant is zelf ook verantwoordelijk voor een backup oplossing van zijn/haar hosting account. Zo is het ook gemeld in onze algemene voorwaarden art. 4.8, waarmee u akkoord ben gegaan bij uw bestelling. Helaas blijkt het dan toch niet allemaal zo klantvriendelijk op het moment dat het misgaat. Dus mensen, zorg dat je iedere dag een backup maakt want je weet maar nooit! Ik ga maar uitkijken naar een nieuwe Host, wat een belachelijk antwoord
Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 minuten
Na mijn bericht op fb en een slechte recentie zijn deze berichten verwijderd en is ook mijn site offline, zeer kwalijk dus! Ik heb het hele jr betaald….. ik zou hier dus zeker geen zakelijke toestanden onderbrengen want professioneel is het zeker niet
Hosting zoals het moet, zonder problemen. Ik heb een medium pakket. Mijn bedrijf mail en website gaan via Mangelot web hosting. De omzetting naar een veilingen Https website was even spannend, voor iemand die weinig van IT afweet. In de wetenschap dat Mangelot snel help, toch maar begonnen aan de upgrade en door de duidelijke instructie met succes. In 5 jaar heb ik zelden een beroep moeten doen op service.als dat al nodig is dan komt het antwoord snel
Ben al jaren klant en zeer tevreden. Diensten op je account zijn overzichtelijk vermeldt. Vragen via het contactformulier worden altijd snel beantwoord. Mangelot communiceert alle wijzigingen, onderhoudsmomenten en calamiteiten via de mail.
Al vele jaren klant bij Mangelot (momenteel gebruik ik het medium hosting pakket). In eerste instantie hier terecht gekomen vanwege de betaalbare prijzen, maar gaandeweg tot de ontdekking gekomen dat je als minder technisch persoon hier toch aanzienlijk betere support krijgt dan bij de grote partijen met ingehuurde helpdesk. Hier werken mensen met goede technische kennis en hart voor de zaak. Wat mij betreft zeker een aanrader.
Hosting zoals het moet, zonder problemen. Ik heb een medium pakket. Mijn bedrijf mail en website gaan via Mangelot web hosting. De omzetting naar een veilingen Https website was even spannend, voor iemand die weinig van IT afweet. In de wetenschap dat Mangelot snel help, toch maar begonnen aan de upgrade en door de duidelijke instructie met succes. In 5 jaar heb ik zelden een beroep moeten doen op service.als dat al nodig is dan komt het antwoord snel
Ben al jaren klant en zeer tevreden. Diensten op je account zijn overzichtelijk vermeldt. Vragen via het contactformulier worden altijd snel beantwoord. Mangelot communiceert alle wijzigingen, onderhoudsmomenten en calamiteiten via de mail.
Ondanks dat ik nog geen klant was, werd ik netjes te woord gestaan en zelfs begeleid met de nodige controles bij een andere hostingpartij.
Eerst was ik wat schrikkerig omdat de beantwoording van mijn ticket iets langer duurde, dan ik gewend was… maar toen ik een paar vragen had gesteld via de tickets, elke keer een antwoord kreeg waarbij ELKE keer het probleem eerst al opgelost was, toen werd ik helemaal enthousiast !
Toen ik daarom besloot om alles te verhuizen, werd ik ook daarbij op een duidelijke manier begeleid, en toen ik vervolgens toch nog een fout gemaakt had,waardoor de website niet te zien was op het domein, stuurde ik weer een ticket in… toen ik het antwoord kreeg bleek dat ze het probleem al opgelost hadden, en vervolgens werd me ook uitgelegd waardoor de fout ontstaan was.
Dus kortom een TOP-service, en daarbij zijn de prijzen al helemaal geweldig !
Echt een aanrader voor het midden en kleinbedrijf, want naast deze 2 heel belangrijke punten, is de beveiliging, hardware etc vlgs mij ook erg goed geregeld!
Zit al jaren bij Mangelot en ben zeer tevreden. Goeie service en zeer uitgebreide hosting pakketten. Mijn site draait nu op https, Mangelot heeft me daar goed mee op weg geholpen .
Ik was een behoorlijke tijd tevreden over dit bedrijf, er was ook nooit echt iets aan de hand. Helaas is daar verandering in gekomen. Er schijnt een DOS aanval geweest te zijn op de server waar ik mijn domein heb ondergebracht. Het mailadres dat hierbij hoort is mijn main-adres en ik krijg hier ook belangrijke mailtjes binnen. De server stond op de planning om verhuisd te worden en dit is toen meteen maar gedaan tijdens die aanval…. Resultaat: Ik ben iig van 1 dag alle mailtjes kwijt! Hier stond een belangrijke mail tussen die niet meer terug te halen is. Als klap op de vuurpijl krijg ik dan ook nog even een note dat dit toch echt ook mijn eigen verantwoording is. Ik citeer: Helaas kunnen wij deze gegevens niet meer terughalen, aangezien de laatste backup van afgelopen donderdag nacht was. Graag willen wij u erop wijzen dat het maken van een backup (dagelijks) als een extra service moet worden gezien. De klant is zelf ook verantwoordelijk voor een backup oplossing van zijn/haar hosting account. Zo is het ook gemeld in onze algemene voorwaarden art. 4.8, waarmee u akkoord ben gegaan bij uw bestelling. Helaas blijkt het dan toch niet allemaal zo klantvriendelijk op het moment dat het misgaat. Dus mensen, zorg dat je iedere dag een backup maakt want je weet maar nooit! Ik ga maar uitkijken naar een nieuwe Host, wat een belachelijk antwoord
Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 minuten
Na mijn bericht op fb en een slechte recentie zijn deze berichten verwijderd en is ook mijn site offline, zeer kwalijk dus! Ik heb het hele jr betaald….. ik zou hier dus zeker geen zakelijke toestanden onderbrengen want professioneel is het zeker niet
Een zeer goede service en hoge klantgerichtheid. Reageert snel op vragen en denkt goed mee bij technische problemen!
Snelle correcte afhandeling van vragen per mail.
Goede prijskwaliteit verhouding.
Er wordt meegedacht bij specifieke vragen die je hebt.
Ik ben heel erg tevreden over mijn Hosting Mangelot.
De pakketten en service zijn heel goed.
Zeer scherpe prijzen, en alles draait heel stabiel.
Laatst zijn de dataverkeer en webspace verdubbeld , de prijzen blijven hetzelfde.
Iedereen die een hosting zoekt stuur ik door naar Mangelot. Echt een aanrader.
Klantvriendelijk, snelle servers.
en zeer geodkoop, absolute aanrader.
Mangelot Hosting is een Nederlandse webhoster uit Enschede en heeft redelijk wat positieve recensies op webhosters.nl, het grootste deel van de recensies is positief dus wat dat betreft lijkt het goed te zitten bij dit hosting bedrijf. Je kan hier terecht voor onder meer goedkope webhosting. Ook voor wat serieuzere webhosting pakketten kan je terecht bij Mangelot. Ook is het mogelijk hier een domeinnaam vast te leggen.
Heb jij ervaring met Mangelot Hosting als hostingpartij dan zouden we het erg leuk vinden als je die met ons zou kunnen delen. Zo kunnen wij weer andere mensen helpen met hun keuze voor de beste webhosters.
Je kan natuurlijk ook altijd gebruik maken van onze hosting vergelijker als je nog twijfelt of dit een goede hosting partij voor jou is.