Op aanraden van mijn webdesigner bij Lientje beland. Daar heb ik geen spijt van. Ik ben erg tevreden. Correcte en snelle afhandeling!
Ook ik vond Lientje in het begin een fijne Hosting, met goede service. Als alles draait dan loopt het op rolletjes, maar als er vragen worden gesteld dan krijg je 2 dagen later antwoord. Meestal is het dan een verwijzing naar een andere verwijzing, en zo kan je wel een tijdje bezig zijn. Enfin mijn wordpress kreeg ik na een week nog niet geïnstalleerd, dus weg wezen daar.
Jammer.
Ik heb al jaren heel goede ervaringen met Lientje. Het heeft een no-nonsense aanpak, reageert snel en denkt met de klant mee. Ik ben er heel tevreden mee en ik hoop nog vele jaren van hun dienstverlening gebruik te maken.
vr. gr. Theo van der Ven
ik heb ruim 1 maand voor mijn maand opzegtermijn mijn domeinnaam verhuisd, nu stuurt Lientje mij alsnog rekeningen en zelfs aanmaningen voor een service die ze mij uiteraard niet meer kunnen leveren….
ik heb aangegeven dat ik ruim 2 maanden eerder mijn domein verhuist heb…
dat ze me zelf de verhuiscode hebben toegestuurd…
dat ik verder niets van hun afneem etc.
maar hun zeggen dat ik toch moet betalen ?
waarvoor dan ?
ik heb altijd netjes mijn rekeningen vooraf betaald, en ik had geen schulden bij Lientje
( anders zouden ze de verhuiscode nooit gegeven hebben )
ik vind het een vreemde gang van zaken en dit geeft mij veel onrust….
Wat mij betreft een prima hostingbedrijf!
Het enige nadeel is dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn maar mijn site's zijn nog nooit down geweest in al die jaren en op een vraag per mail reageren ze naar mijn idee vrij snel.
Ook ik vond Lientje in het begin een fijne Hosting, met goede service. Als alles draait dan loopt het op rolletjes, maar als er vragen worden gesteld dan krijg je 2 dagen later antwoord. Meestal is het dan een verwijzing naar een andere verwijzing, en zo kan je wel een tijdje bezig zijn. Enfin mijn wordpress kreeg ik na een week nog niet geïnstalleerd, dus weg wezen daar.
Jammer.
ik heb ruim 1 maand voor mijn maand opzegtermijn mijn domeinnaam verhuisd, nu stuurt Lientje mij alsnog rekeningen en zelfs aanmaningen voor een service die ze mij uiteraard niet meer kunnen leveren….
ik heb aangegeven dat ik ruim 2 maanden eerder mijn domein verhuist heb…
dat ze me zelf de verhuiscode hebben toegestuurd…
dat ik verder niets van hun afneem etc.
maar hun zeggen dat ik toch moet betalen ?
waarvoor dan ?
ik heb altijd netjes mijn rekeningen vooraf betaald, en ik had geen schulden bij Lientje
( anders zouden ze de verhuiscode nooit gegeven hebben )
ik vind het een vreemde gang van zaken en dit geeft mij veel onrust….
Op aanraden van mijn webdesigner bij Lientje beland. Daar heb ik geen spijt van. Ik ben erg tevreden. Correcte en snelle afhandeling!
Ik heb al jaren heel goede ervaringen met Lientje. Het heeft een no-nonsense aanpak, reageert snel en denkt met de klant mee. Ik ben er heel tevreden mee en ik hoop nog vele jaren van hun dienstverlening gebruik te maken.
vr. gr. Theo van der Ven
Wat mij betreft een prima hostingbedrijf!
Het enige nadeel is dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn maar mijn site's zijn nog nooit down geweest in al die jaren en op een vraag per mail reageren ze naar mijn idee vrij snel.
Ik heb voor mijn site meer ruimte nodig, en mailde daarvoor gisteren om 10 uur. De mail wordt echter niet beantwoord, ook niet na herzenden om 14 uur.
Vandaag een fax: probeert nu al een half uur, elke 5 minuten bezettoon.
Het telefoonnummer dat hier vermeld wordt, geeft ook bezettoon.
Wie weet wat er aan de hand is?
Zoals meerdere recensies: in het begin (ca. 2003/2004) was Lientje echt goed bezig: mails werden binnen het uur beantwoord (24/7), ook in het weekend. Blijkbaar gaat het ze te goed, want momenteel wordt alleen tijdens kantooruren nog mail beantwoord(zeker niet binnen het uur), en in het weekend niet meer.
Brutale en onredelijke antwoorden. Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Ik neem al mijn sites mee, en adviseer al mijn klanten om dat ook te doen (waarvan sommigen mij ook al melden dat Lientje ERRUG onvriendelijk, en zelfs BOT reageert op overigens zeer normale en nette vragen).
Mijn advies: Ga NIET bij Lientje, want je krijgt er spijt van. Zelf moet nu ik op zoek naar een goede, betaalbare en vooral vriendelijke en hulpbiedende hoster, al kost het een paar cent meer. Iemand tips?
Ze hebben vandaag een storing, 1 van mijn domeinen is down.
Dus ik mail ze met de vraag wat er is.
Antwoord :
zie www.lientje.com/support.htm
Kort , maar krachtig, hoewel ik dit best een beetje onbeschoft vind.
Een paar uur later vraag ik of er an een status update is.
Antwoord :
aub de website hiervoor te gebruiken, en niet onnodig de helpdesk te belasten.
Als er update zijn, staan ze als eerst op de website.
Nee, laat maar, ik heb het gehad met deze mensen.
Ik zit nu 3 jaar bij lientje en ook ik houd het voor gezien. Ten eerste zijn ze vrij duur en ten tweede moet je voor elke kleine wijziging 5 euro ex btw dokken. Ik had bijvoorbeeld een IP wijziging, dat is 1 klein recordje in de database wijzigen en ja hoor moest ik 5 euro betalen. Over de service heb ik alleen de klacht dat je voor elke kleine wijziging moet betalen, ik vind dat ze dat gewoon als service moeten doen. Zo vaak komt het ook niet voor dat je iets moet wijzigen. En er zit standaard geen Control Panel bij en bij Lycos en Netmastering bijvoorbeeld wel. Dus ik ga mijn domein overzetten naar een van die 2. Ik ben dus ontevreden over Lientje net als de meeste mensen hier.
Was in het verleden erg tevreden, maar momenteel vind ik de service onder de maat.
Je krijgt meestal geen antwoord op je mail. Er worden software-updates uitgevoerd, maar daarover wordt je niet ge?nformeerd en vervolgens werken allerlei zaken niet meer.
Reactie van Lientje: geen.
Idem hier. Na 3 jaar Lientje houden we het voor gezien.
Zoals veel nieuwe bedrijven in NL was het begin uitstekend .
De kwaliteit van de dienstverlening begin 2004 was echt opvallend goed maar begon langzaam minder te worden. Ook de prijzen zijn inmiddels verre van concurrerent.
Als argument hiervoor wordt door Lientje steeds aangehaald dat zij zich onderscheiden door kwaliteit.
Helaas vergane glorie,
Ze zijn niet meegeaan met de tijd. Ook in technische faciliteiten niet echt up to date meer (de hosting die ze inkopen in de VS)
Enfin, ik blijf neutraal aangezien ze in het verleden echt goed zijn geweest
Ik kan dit bevestigen.
Vroeger kreeg je service, nu niet meer.
Als je een vraag te veel stelt, dan gaan ze er over zeuren.
Als je een aanmaning krijgt voor een faktuur die 6 maanden geleden al is betaald en je vraagt of ze hun administratie op orde willen brengen, dan krijg je de volgende opmerking :
Als onze service je niet bevalt, dan raad ik je aan om een andere hoster te zoeken.
Als je vervolgens vraagt welke gegevens je nodig hebt om over te stappen op een andere hoster, dan hoor je niets.
Mail je ergens anders over, dan hoor je niets.
Bellen kan niet, het nummer is niet bekend.
Het spul is wel netjes up en snel, daar valt niets over te zeggen.
Daarom toch oordeel neutraal.
Na 3 jaar gaan we Lientje verlaten, met toch wel een wrange nasmaak. In het begin was de service werkelijk goed, maar inmiddels zijn een hoop dingen achterhaalt. Lientje noemt zichzelf goedkoop, echter hanteerd prijzen die 4 keer zo hoog liggen als andere hosters die ook nederlandse snelle servers 99% uptime en w?l service bieden. De Lientje homepage is dan ook misleidend. Op de 1e koppeling lees je onder “wie is Lientje” over Klantvriendelijkheid, kwaliteit en snelheid, dat vragen binnen een uur verwerkt zijn, en pas op de 2e koppeling onder “Webhosting” lees je geheel onderaan een klein linkje onder SLA (de spreekwoordelijke kleine lettertjes) dat je voor die service w?l dubbel betalen moet. Klantvriendelijkheid? Mail wordt dus niet meer beantwoord in de weekenden voor de oude klanten die niet zijn overgestapt op de (duurdere) Nederlandse pakketen die paar jaar terug werden ingevoerd. Ons forum moest per direct worden geupdated anders zou het worden verwijderd, ze hadden serverproblemen. Mail ontving ik niet van ze, ik had hun eigen anti-spam module geactiveerd, en waren we ineens offline, omdat daardoor geen mail hadden ontvangen voor verlenging. Stekelige (onproffesionele) opmerkingen worden aan antwoorden per mail toegevoegd. Hier zit ik als consument niet op te wachten. Jammer wat begon als een fris en vernieuwend bedrijf, is nu ??n van de velen geworden, waar zij zich destijds van wilden onderscheiden.
Ben nu bijna 2 jaar bij Lientje onder dak en heb nog nooit een probleem gehad. Ik vind het een prima hoster. Veranderingen worden ruim op tijd doorgegeven net als de verlenging voor een nieuwe termijn. Hulde
Nu ruim een jaar maak ik gebruik van de diensten van Lientje.com…
Goede en snelle service… email wordt vaak al binnen een half uur beantwoord, ook op zon- feestdagen 🙂
Ik adviseer gebruik te maken van de pakketten in Nederland ipv in de USA, want die laatste zijn nog wel eens offline.
verder niets dan lof.
Lientje hosting is een Nederlandse webhoster met meer dan 70 recensies op webhosters.nl. De recensies die we hebben zijn over het algemeen redelijk positief. Lientje webhosting legt zich toe op betrouwbare goede hosting tegen een nette prijs. Je kan hier bijvoorbeeld ook kiezen voor WordPress hosting. Je kan hier terecht voor hosting vanaf €2,49 bij het kleinste pakket. Je kan ook kiezen voor een wordpress pakket of een zakelijk abonnement.
Lijkt op een prima keuze wat betreft hosting. Je kan natuurlijk ook altijd gebruik maken van onze hosting vergelijker als je nog twijfelt of dit een goede hosting partij voor jou is.