Over de afgelopen jaren hebben we niet zo veel nieuwe recensies meer ontvangen over Kniest Multimedia van klanten of ex-klanten. Heb jij ervaring met deze host? Laat het weten.
Over de afgelopen jaren hebben we te weinig nieuwe recensies ontvangen over Kniest Multimedia van klanten of ex-klanten. Heb jij een ervaring? Laat het ons weten!
Perry, de eigenaar van Hostingking reageert totaal niet op belletjes of mailtjes. Perry heeft een callcenter ingehuurd die zijn telefoontjes aanneemt. Als je dan wat vraagt om terug te bellen of te mailen dan gebeurd dit niet.
Op whatsapp berichten reageert deze man ook niet. Ik heb hem meerdere malen een verhuiscode gevraagd, hierop wordt niet gereageerd.
Nu durft Perry wel een incassobureau in te schakelen, kansloos!
Ik heb al jaren mijn hosting ondergebracht bij Kniest Multimedia. Maar helaas is het de laaste tijd een zooitje. Als ik vroeger een probleem had was een telefoontje genoeg om het allemaal weer goed werkend te krijgen. Werdt dan door Perry Kniest zelf teruggebeld en er werdt een oplossing gezocht. maar sinds het onderdeel is van Hosting King is het een drama.
Ben nu al een maind aan het mailen en bellen om een probleem met Direct Admin opgelost te krijgen. Buiten een telefoondienst die de telefoon opneemt en zegt te laten terug bellen is er niemand thuis. Dit is voor mij dan ook de reden om eens goed rond tegaan kijken naar een andere Hosting provider.
En ga ik al mijn vrienden en kennissen die ik ook hun hosting bij Kniest Multimedia hebben vertellen dat ze daar snel weg moeten gaan.
3 jaar terug al opgezegd omdat het me niet beviel. Dat hebben ze niet verwerkt. Nou interesseert me dat weinig voor die paar euro maar KOMOP. Nu, dit jaar ben ik al sinds januari bezig ze te bereiken omdat de DNS server aangepast moet worden .Elke keer krijg ik een meid aan de receptie telefoon die wel een tb verzoek zal maken. Spoed zelfs. sms ook! Wat ze daar verder doen ik weet het niet, volgens mij spelletje kaarten en als er maar iemand op de receptie zit. Maar ik word dus nooit terugebeld, en ook de mail wordt niet beantwoord. ECHT HEEL ERG SLECHT DIT!!!!!!!
Wij hebben al meer dan twee maanden geen toegang tot onze website die gehost wordt bij Hostingking. Vele telefoontjes en digitale tickets worden niet beantwoord. Er worden terugbelnotities gemaakt, maar er wordt niet terug gebeld.
Wij hebben al ruim 11 jaar een website via Kniest. Helaas kunnen wij sinds februari niet meer op onze sitebilder.
Al een tiental keren telefonisch contact gehad met een dame die de boodschap aanneemt en zegt dat je wordt terug gebeld! Helaas wij zijn tot heden niet terug gebeld, dit is super slecht!!! Misschien zijn de kleine klanten niet meer belangrijk.
Perry, de eigenaar van Hostingking reageert totaal niet op belletjes of mailtjes. Perry heeft een callcenter ingehuurd die zijn telefoontjes aanneemt. Als je dan wat vraagt om terug te bellen of te mailen dan gebeurd dit niet.
Op whatsapp berichten reageert deze man ook niet. Ik heb hem meerdere malen een verhuiscode gevraagd, hierop wordt niet gereageerd.
Nu durft Perry wel een incassobureau in te schakelen, kansloos!
Ik heb al jaren mijn hosting ondergebracht bij Kniest Multimedia. Maar helaas is het de laaste tijd een zooitje. Als ik vroeger een probleem had was een telefoontje genoeg om het allemaal weer goed werkend te krijgen. Werdt dan door Perry Kniest zelf teruggebeld en er werdt een oplossing gezocht. maar sinds het onderdeel is van Hosting King is het een drama.
Ben nu al een maind aan het mailen en bellen om een probleem met Direct Admin opgelost te krijgen. Buiten een telefoondienst die de telefoon opneemt en zegt te laten terug bellen is er niemand thuis. Dit is voor mij dan ook de reden om eens goed rond tegaan kijken naar een andere Hosting provider.
En ga ik al mijn vrienden en kennissen die ik ook hun hosting bij Kniest Multimedia hebben vertellen dat ze daar snel weg moeten gaan.
3 jaar terug al opgezegd omdat het me niet beviel. Dat hebben ze niet verwerkt. Nou interesseert me dat weinig voor die paar euro maar KOMOP. Nu, dit jaar ben ik al sinds januari bezig ze te bereiken omdat de DNS server aangepast moet worden .Elke keer krijg ik een meid aan de receptie telefoon die wel een tb verzoek zal maken. Spoed zelfs. sms ook! Wat ze daar verder doen ik weet het niet, volgens mij spelletje kaarten en als er maar iemand op de receptie zit. Maar ik word dus nooit terugebeld, en ook de mail wordt niet beantwoord. ECHT HEEL ERG SLECHT DIT!!!!!!!
Wij hebben al meer dan twee maanden geen toegang tot onze website die gehost wordt bij Hostingking. Vele telefoontjes en digitale tickets worden niet beantwoord. Er worden terugbelnotities gemaakt, maar er wordt niet terug gebeld.
Wij hebben al ruim 11 jaar een website via Kniest. Helaas kunnen wij sinds februari niet meer op onze sitebilder.
Al een tiental keren telefonisch contact gehad met een dame die de boodschap aanneemt en zegt dat je wordt terug gebeld! Helaas wij zijn tot heden niet terug gebeld, dit is super slecht!!! Misschien zijn de kleine klanten niet meer belangrijk.
Ik ben met mijn bedrijf al sinds 2013 bij Kniest. In het begin altijd goed geholpen. Sinds de verhuizing naar Amsterdam is het erg verslechterd. Ben al anderhalve maand aan het proberen in contact te komen over een verhuizing van een domeinnaam. Via de site een verzoek tot contact ingediend. Krijg een mail terug met een bevestiging en dat ze snel contact met mij opnemen….. Nog niet gebeurt. Vanaf 14 december een vet probleem met de spamfilter. Op geen enkele manier krijg ik contact met Kniest. Via de spamfilter krijg ik zo'n 300 mails per dag toegestuurd. Ik moet goed opletten welke mail wel goed is. Hier ben ik nu al 3 dagen over aan het bellen, via een centrale, en kom dus geen stap dichter bij een oplossing. Echt heel jammer. En dan druk ik mij netjes uit.
Waarom toch.
Bianca_Westland Verpakkingen
Van al die mooie reacties die bij deze site staan zijn volgens mij geplaatst door het personeel zelf.
Klopt helemaal niets van.
Ik ben al lang klant bij deze firma ,maar nu ik ze gevraagd hebt om een paar problemen op te lossen zijn ze niet thuis.
Word niet gereageerd op tel niet op de email en niet op hun helpsite.
Niet tevreden dus.
ik host mijn site www.vetcool.net bij de provider, Alles is gewoon geweldig! Ik had problemen met het installeren van de scripts van mijn gamesite en hier hebben ze mij mee geholpen!
Mijn bestelling was trouwens binnen 1 uur verwerkt, kortom ik raad iedereen deze hosting provider aan!
Ik ben ook zeer tevreden over Kniest Multimedia, een super host, met goede service!
Ik host mijn site sinds kort bij KniestMultimedia.nl. Ik ben daar egt tevreden over.. Niet alleen over de prijs maar ook over de hosting zelf. De site laadt snel en de site is nog niet down geweest. Als ik een vraag naar de support stuur, word deze binnen korte tijd beantwoord. Ik raad mensen kniestmultimedia aan!!
Ik heb bij Kniest Multimedia gekozen voor een M pakket (uitgebreid naar 20 Gig dataverkeer) en dit is de beste hoster die ik ooit heb gehad. Tot nu toe geen downtime, goede support en altijd standy bereikbaar. En dat allemaal voor een zeer scherpe prijs (je hebt voor 2,99 per maand als een domeinnaam en een hostingpakket volgens mij!).
Kortom: een betrouwbare en betaalbare hoster!
Ik zit nu een half jaar bij kniest multimedia webhosting en ik ben zeer tevreden erover, goede support en snelle servers.
Momenteel maak ik gebruik van hun dns, maar verhuis mijn domein binnekort ook naar hun.
Over de prijzen kan ik niet klagen, heb pakketje s voor 3.99 per maand.
Groeten,
Johan www.realtone.be
Over de afgelopen jaren hebben we niet zo veel nieuwe recensies meer ontvangen over Kniest Multimedia van klanten of ex-klanten. De recensies en reviews die we tot nu toe hebben zijn grotendeels positief, maar dit jaar hebben we nog geen enkele review mogen ontvangen. Je kan hier terecht voor dedicated servers, shared hosting, domeinnamen en onder meer e-mail hosting.