Rangschikking

De rangschikking van onze top lijsten doen wij op basis van de ondersteuning, prijzen, functies, snelheid, de focus van desbetreffende hosts, gebruiksgemak, de ratings en ook zeker niet te vergeten: onze eigen ervaringen.

Wil je weten welke hosts nou puur de beste ervaringen van users hebben? Kijk dan vooral bij onze awards en dan naar de best beoordeelde hosters, die top 10 van ieder jaar is puur gemaakt op waarderingen van gebruikers. Lees ook: Disclaimer: Over onze rangschikking.

Advertentie beleid

Jaja, ook webhosters heeft adverteerders, premium plekken en werkt ook samen met partijen waarbij als je doorklikt en je hosting avontuur begint wij een vergoeding krijgen. We ontkomen hier niet aan om deze website up & running te houden.

Wel zijn wij open en volledig transparant over hoe wij samenwerken. Een samenwerking heeft bijvoorbeeld geen enkele invloed op het gehele review systeem. Lees er hier alles over: Disclaimer: Advertenties op Webhosters.nl.

KeurigOnline.nl

€€

Klinkt netjes, maar hoe goed is Keurig Online echt? Ze beloven eenvoud en betrouwbaarheid, maar laten ze ook echt alles op rolletjes lopen? Lees hier wat gebruikers zeggen en of deze host zijn naam écht waar maakt!

Overweldigend postief
o.b.v. 205 ervaringen
4.8
5 star
87%
4 star
9%
3 star
2%
2 star
0%
1 star
2%
Pluspunten
Vriendelijk 0
Reageert snel 0
Komt afspraken na 0
Voldoet aan verwachtingen 0
Telefonisch geholpen 0
Snel opgelost 0
Goede prijs/kwaliteit 0
Verbeterpunten
Sneller reageren 0
Beleefder communiceren 0
Makkelijker systeem maken 0
Overweldigend Positief
Alle ervaringen (205)
Overweldigend postief
Meest nuttige KeurigOnline.nl ervaringen
Helpdesk hielp meteen

Had wat probleempjes met mijn e-mail maar was door keurig-online heel snel geholpen. Dank Pablo!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 2 februari 2017

Ik ben al 10 jaar klant geweest bij KeurigOnline. Nu wil ik NA de zogenaamde-2-weken-opzegtermijn me hosting opzeggen. Word me leuk vertelt dat ik lekker een heel jaar moet betalen voor maanden dat ik geen gebruik maak van een hosting pakket. Word lekker geadverteerd met $ / maand klopt dus absoluut niets van.

Stelletje aso's

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 2 februari 2017

Ik had een klein dispuut, een opzegging over een van mijn services met KeurigOnline. En echt binnen een uur werd deze opgelost. Ik ben daarom zeer blij en stel mijn eerdere review graag bij en wil KeurigOnline aanbevelen aan een ieder. Aangezien zij ZEER service gericht te werk gaan. 6 sterren hands down.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien

Ik bel voor een storing van de webserver. Op een computer twee straten verderop werkt de website en hier niet. Hun zeggen dat het moet liggen aan een DDoS… Iedereen weet dat dat niet het geval is want dan zou het voor niemand werken, maar goed oké het is een DDoS. Ik vraag wat ik moet doen met een klant met een bedrijf die online gebaseerd is. Daarover moest ik verder niet klagen en ik mocht niet zo beginnen. Ik werd te kakke gezet en er werd tegen mij gepraat alsof ik een vriend of kennis ben. Op de manier hoe tegen mij werd gepraat accepteer ik echt niet ik ben een klant geen concurrent.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 19 mei 2015

altijd direct bereikbaar, vriendelijk personeel, technisch verzoek werd direct opgepakt en uitgevoerd, bijzonder goede service.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Positief
Recente ervaringen (15)
Positief
Recente KeurigOnline.nl beoordelingen
Helpdesk hielp meteen

Had wat probleempjes met mijn e-mail maar was door keurig-online heel snel geholpen. Dank Pablo!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien

Ik bel voor een storing van de webserver. Op een computer twee straten verderop werkt de website en hier niet. Hun zeggen dat het moet liggen aan een DDoS… Iedereen weet dat dat niet het geval is want dan zou het voor niemand werken, maar goed oké het is een DDoS. Ik vraag wat ik moet doen met een klant met een bedrijf die online gebaseerd is. Daarover moest ik verder niet klagen en ik mocht niet zo beginnen. Ik werd te kakke gezet en er werd tegen mij gepraat alsof ik een vriend of kennis ben. Op de manier hoe tegen mij werd gepraat accepteer ik echt niet ik ben een klant geen concurrent.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Hulp wordt niet meer geboden- elite club.

Beste A,

KeurigOnline levert enkel de hosting waar u zelf de website op kan plaatsen. Dat wij in het verleden wijzigen voor klanten hebben gemaakt is altijd service geweest en nooit door ons in rekening gebracht.
Veel klanten zijn dit als dat hoort er bij gaan zien en wij komen daardoor bijna niet meer aan onze normale werkzaamheden toe. Wij hebben daarom besloten onze klanten naar de website bouwer door te sturen zoals het altijd bedoeld is geweest.

Ik verzoek u dan ook de problemen met uw website bouwer te bespreken.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Marcel Bolt

Bovenstaand is ook de enige inzet die er nog voor een klant als inzet gepleegd wordt. In deze jaren 2 keer om help gevraagd. Nu basta.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 2 februari 2017

Ik had een klein dispuut, een opzegging over een van mijn services met KeurigOnline. En echt binnen een uur werd deze opgelost. Ik ben daarom zeer blij en stel mijn eerdere review graag bij en wil KeurigOnline aanbevelen aan een ieder. Aangezien zij ZEER service gericht te werk gaan. 6 sterren hands down.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 2 februari 2017

Ik ben al 10 jaar klant geweest bij KeurigOnline. Nu wil ik NA de zogenaamde-2-weken-opzegtermijn me hosting opzeggen. Word me leuk vertelt dat ik lekker een heel jaar moet betalen voor maanden dat ik geen gebruik maak van een hosting pakket. Word lekker geadverteerd met $ / maand klopt dus absoluut niets van.

Stelletje aso's

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 1 januari 2017

zeer slechte ervaring met deze host.
vorig jaar probeerden ze mijn pakket verhoogd te krijgen omdat ik zg. teveel berichten in mijn mailbox had terwijl het praktisch leeg was.
Veel moeite moeten doen om dit te voorkomen.
Nu een ingebrekestelling gekregen omdat ik zg een dubbeltje te laat betaald heb, komplete onzin!!!! Moet nu € 6,05 overmaken omdat ze het zg. uit handen hebben gegeven.
Krijg gewoon een brief van “keurig online” maargoed….
In mijn ogen schurken.
Kijk uit met dit bedrijf!!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 19 mei 2015

altijd direct bereikbaar, vriendelijk personeel, technisch verzoek werd direct opgepakt en uitgevoerd, bijzonder goede service.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 12 mei 2015

zéér tevreden over klantenservice, verhuizing website, hostingpakket (Large), mogelijkheden

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 28 december 2014

Momenteel wel geen website online maar nog wel een domein bij Keurig en dat zal ook zo blijven, wat anderen in het verleden beloofden dat doet Keurig online gewoon.
Ooit één keer een storing gehad tijdens feestdagen, mijn eigen schuld, maar binnen 5 min was het opgelost

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 28 juli 2014

Helaas meerdere malen contact gehad maar de problemen rond de snelheid van de website zijn nooit opgelost. Hoewel aantoonbaar bij de hosting. Er staan gewoon te veel websites op 1 server. Helaas hierop geen gehoor….

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 19 april 2014

Vooral de technische ondersteuning m.b.t. problemen wordt zeer deskundig opgepakt.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 29 januari 2014

Een zeer goede provider om uw website te hosten. Ben vorig jaar maart naar deze provider over gestapt omdat we een nieuwe website online wilden zetten en de oude provider ondersteunde dit niet.

Vandaag een database probleem gehad. Na telefonisch contact was het probleem binnen 1 minuut opgelost. Dat noem ik nog eens zeer goede service.
Ben hier zeer over te spreken.
Op de zaak wisten ze niet eens dat de website er enkele minuutjes heeft uit gelegen.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 10 november 2013

Zelfs een telefoontje om 23.45 uur lost een verbindingsproblemen binnen 5 minuten op.

Dat is klantenservice !

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 24 oktober 2013

Zeer goede en stabiele provider en altijd bereid om ondersteuning te verlenen! De vijf sterren meer dan waard!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
KeurigOnline.nl – 8 oktober 2013

Jaren geleden overgestapt van KPN naar Keurig online. Dik tevreden.

Wat altijd super blijft is de korte lijn naar de serviceafdeling als er eens wat is. Snel en enorm bekwaam.

Gewoon een dikke tien.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?

Over KeurigOnline

Webhosting bedrijf KeurigOnline is gevestigd in Groningen. Het bedrijf biedt naar eigen zeggen webhosting aan ‘zoals het hoort'. Het goedkoopste hosting pakket bij KeurigOnline inclusief database is beschikbaar voor €1,50 per maand. Naast webhosting en domeinnamen biedt KeurigOnline de diensten VPS en reseller hosting. Deel je ervaringen over KeurigOnline via webhosters.nl, een positieve maar ook een negatieve ervaring of klacht is welkom zolang deze informatief is voor andere webhosting gebruikers.

NL Domein
vanaf
€12 Per jaar
COM Domein
vanaf
€18 Per jaar
Goedkoopste Hosting
vanaf
€1,50 Per maand
Wordpress Hosting
vanaf
€1,50 Per maand
Contactmogelijkheden
Telefonisch bereikbaar, Nederlandstalige klantenservice,
Bestellen en starten
Verkoopt ook domeinnamen, Geschikt voor starters, Goedkoop beginpakket mogelijk, One-Click Install is mogelijk,
Wat deze host voor ons een winnaar maakt
Nederlandse roots, Constante prijzen,