JMP Online belooft betrouwbare hosting, maar hoe betrouwbaar zijn ze eigenlijk? Ontdek hier wat gebruikers te zeggen hebben over hun ervaringen met deze host en of ze de verwachtingen waarmaken.
Ik was een nieuwe website begonnen inclusief nieuw hosting pakket.
E.e.a stond na de opening nog in de ‘nieuwstand', dus uploaden binnen de eigen site was geknepen en dat soort dingen.
Ticket aanmaken in Service, en hupsakee. Snel opgelost en dat met het goedkoopste hostingpakket.
Goede service ook binnen de simpele hostingpakettenis trouwens de enige garantie dat ik denk aan upgraden.
Keep it up guys.
Vorig jaar in oktiber factuur ontvangen, en direct betaald. Januari eerste herinnering, ik heb het betaalbewijs toegezonden. Februari tweede herinnering, ben boos geworden en gevraagd of ze zitten te slapen. Nu derde herinnering/aanmaning. Ik kan ze niet telefonisch bereiken en mails helpen ook niet. Nu dreigen ze met deurwaarder. Mogen ze doen, kosten zijn voor hun. Ik zeg die firma ook op, hoewel ze daar ook wrl niet op zullen reageren. Ondertussen loopt de webhosting wel gewoon door, daar heb ik geen klacht over. Maar twee keer betalen voor hetzelfde dat verdom ik.
Sinds kort een webhosting S afgenomen, voldoet aan al mijn wensen. Dat de hosting met cPanel komt vind ik heel fijn, ik kan alles zelf instellen zoals ik het wil. Tot nu toe geen contact meer gehad met de heren van JMP buiten het bestellen om, maar toen hebben ze me heel keurig te woord gestaan.
Ik host er al vele jaren mijn email en wat wenig gebruikte websites. Altijd tevreden geweest maar recentelijk werkt de pagina waarop ik mijn facturen moet betalen niet meer en ik krijg wel herinneringen. En dan heb ik ook nog een domeinnaam aangevraagd waar wel voor wordt gefactureerd maar het domein is volgens sidn.nl nog gewoon beschikbaar. Ik ben een beetje bang mijn bestaande domeinen kwijt te raken.
Top prijs en zeer goede service. Ik had een vraag over subdomeinen, ze hebben me razendsnel geholpen en alles werkt nu zoals ik het wil.
Vorig jaar in oktiber factuur ontvangen, en direct betaald. Januari eerste herinnering, ik heb het betaalbewijs toegezonden. Februari tweede herinnering, ben boos geworden en gevraagd of ze zitten te slapen. Nu derde herinnering/aanmaning. Ik kan ze niet telefonisch bereiken en mails helpen ook niet. Nu dreigen ze met deurwaarder. Mogen ze doen, kosten zijn voor hun. Ik zeg die firma ook op, hoewel ze daar ook wrl niet op zullen reageren. Ondertussen loopt de webhosting wel gewoon door, daar heb ik geen klacht over. Maar twee keer betalen voor hetzelfde dat verdom ik.
Ik host er al vele jaren mijn email en wat wenig gebruikte websites. Altijd tevreden geweest maar recentelijk werkt de pagina waarop ik mijn facturen moet betalen niet meer en ik krijg wel herinneringen. En dan heb ik ook nog een domeinnaam aangevraagd waar wel voor wordt gefactureerd maar het domein is volgens sidn.nl nog gewoon beschikbaar. Ik ben een beetje bang mijn bestaande domeinen kwijt te raken.
Deze firma geeft al 10 maanden geen enkel teken meer van leven en het lijkt steeks meer op een drijvend spookschip. Wel kun je nog gewoon klant worden en staat de firma ingeschreven in de KvK. Dat begrijp ik dus niet.
Wat is er aan de hand?
– Het beveiligingscertificaat voor het klantenpaneel is verlopen.
– Nameservers van domeinen kunnen niet meer worden aangepast.
– Bestaande domeinnamen die zijn opgezegd worden wel verlengd bij ICANN.
– Nieuwe, betaalde domeinregistraties worden verwerkt, maar niet uitgevoerd.
– Verhuiscodes domeinnamen zijn niet meer opvraagbaar.
– Op e-mails, tickets en telefoon wordt niet gereageerd.
Ik heb geen behoefte om me negatief uit te laten over JMP Online, omdat ik in het verleden op een prettige manier contact heb gehad met deze firma en de kwaliteit goed was. Inmiddels ondervind ik diverse problemen door het feit dat eigenlijk niets meer werkt en contact niet mogelijk is. Ik hoop dat iemand een oplossing weet, zodat er meer duidelijkheid komt.
Leek in potentie precies wat ik zocht, maar na hosting te hebben afgenomen kwam ik er al snel achter dat dit spookbedrijf nergens op reageert en ook geen telefoonnummer heeft. Weggegooid geld helaas. Zijn nog geen halve ster waard.
Ik heb dezelfde ervaring als onderstaande klant. Contact is niet meer mogelijk en daardoor ontstaan problemen. Verhuiscodes zijn ook niet meer opvraagbaar, die optie is onlangs verdwenen. Gezien de zeer goede ervaringen in het verleden is er waarschijnlijk iets aan de hand. Mogelijk is de eigenaar ziek, gehackt of zelfs overleden. Hoe komen we daarachter?
1 maart 2023 heb ik een domeinnaam plus hosting pakket bij JMP online besteld en betaald. Hier heb ik nooit gegevens van ontvangen. Ze reageren ook niet op mail. Lijkt dus weggegooid geld. Wel betalen maar niets geleverd krijgen. Begin er niet aan.
Na een paar jaar uitstekende service is er sinds dec 2022 GEEN ENKELE response of actie via de klantenservice (zowel email als zogenaamde tickets). Geldoverschrijvingen worden niet verwerkt, technische problemen worden niet beantwoord en niet opgelost.
Ze hebben op hun eigen site geen telefoonnr; het hier vermelde telefoonnummer is afgesloten.
Mijn sites en de emailboxen zijn nog wel actief, maar ik heb inmiddels mijn paketten daarvoor dubbel moeten betalen. Door ftp-problemen staat mijn vaste IP-adres bij hun geblokkeerd en dat wordt niet opgelost (kan er alleen via mobiele data bij).
KORTOM IK RAAD TEN STERKSTE AF HIER NU EEN PAKKET AF TE NEMEN!!
Ik was een nieuwe website begonnen inclusief nieuw hosting pakket.
E.e.a stond na de opening nog in de ‘nieuwstand', dus uploaden binnen de eigen site was geknepen en dat soort dingen.
Ticket aanmaken in Service, en hupsakee. Snel opgelost en dat met het goedkoopste hostingpakket.
Goede service ook binnen de simpele hostingpakettenis trouwens de enige garantie dat ik denk aan upgraden.
Keep it up guys.
Sinds kort een webhosting S afgenomen, voldoet aan al mijn wensen. Dat de hosting met cPanel komt vind ik heel fijn, ik kan alles zelf instellen zoals ik het wil. Tot nu toe geen contact meer gehad met de heren van JMP buiten het bestellen om, maar toen hebben ze me heel keurig te woord gestaan.
Top prijs en zeer goede service. Ik had een vraag over subdomeinen, ze hebben me razendsnel geholpen en alles werkt nu zoals ik het wil.
Ik heb JMP alleen nodig voor de registratie van mijn domein. En dat is prima en zonder problemen gelukt.
Prijs/kwaliteit is dik in orde.
Binnenkort maar eens praten over hosting
Prima hosting. Mijn website draait heel soepel, nog nooit problemen gehad.
Sinds vorige week klant bij JMP online. Prima dienst voor weinig geld. De telefonische support die ze bieden zou ik zelfs een verademing willen noemen, kunnen andere providers nog wat van leren.
JMP Online heeft niet heel veel recensies op webhosters.nl maar de recensies die ze hebben zijn behoorlijk positief. De site zelf ziet er betrouwbaar uit en ze bieden duidelijke pakketten aan. JMP Online is gevestigd in Friesland, Leeuwarden. Ze hebben verschillende webhosting en wordpress pakketten tegen goede prijzen.
Heb jij ervaring met JMP Online als hostingpartij dan zouden we het erg leuk vinden als je die met ons zou kunnen delen. Zo kunnen wij weer andere mensen helpen met hun keuze voor de beste webhosters.
Je kan natuurlijk ook altijd gebruik maken van onze hosting vergelijker als je nog twijfelt of dit een goede hosting partij voor jou is.