Voor de hosting geschiedenisboeken: IS Internedservices was ooit de grootste onafhankelijke “managed” leverancier van hostingdiensten, in 2015 werd deze dienst overgenomen door KPN zakelijke hosting.
Al sinds 2015 onderdeel van KPN zakelijke hosting. Wel lijken de sites onder deze leverancier tussentijds gemigreerd te zijn door Argeweb die weer is overgenomen door Yourhosting van Your Online. En dan nog te bedenken dat er veel klanten zijn die oorspronkelijk begonnen waren bij WideXS. Een aardige overname show dus!
Wat een prutsers. Met mijn zakelijke abonnement lig ik voor mijn mail er al sinds donderdag uit. Op www.isstatus.nl krijg je updates en je krijgt alleen maar te horen dat ze alles hebben moeten afsluiten vanwege een hack. Alle klanten kunnen hun mail niet meer benaderen en ook zakelijk gezien niets meer doen. Orders komen zo niet binnen.
Als je ze belt dan kan je ip adres aan een whitelist toegevoegd worden, maar er gebeurt nog weinig. Dit kan je toch niet verkopen.
Al jarenlang klant via WIDEXS, ineens gemigreerd naar ARRRGGGWEB (oftewel die prutsers van @argeweb). Geen overleg, dagenlang onbereikbaar per mail, data is verdwenen, helpdesk die totaal onbereikbaar is, brutaal is (hoorn op de haak gooit, lekker bezig Lars!!), geen excuses aanbied en vooral geen enkele oplossing voor de problemen geeft. DOE HIER NOOIT ZAKEN MEE.
Helaas was het niet mogelijk om GEEN ster te selecteren want ze verdienen zelfs niet die ene ster.
De -allerslechtse- host die je kan tegenkomen.
Slechte en trage support, slechte en verouderde hosting, achterhaalde prijsstelling, slechte controlpanel om je producten te beheren, etc, etc … heeeeeeelemaal niet meer van deze tijd, op geen enkel vlak. Nog niet eerder zoiets amateuristisch meegemaakt.
Het lijkt erop dat deze toko de afgelopen jaren verschillende hostingbedrijven heeft overgenomen, dit kan ALLEEN MAAR uit winstbejag geweest zijn, ze geven namelijk alle jaren HELEMAAL NIETS om deze nieuwe (en waarschijnlijk ook hun oude/bestaande) klanten, laat staan dat ze om hun eigen dienstverlening geven.
Kortom en doodserieus: NIET mee in zee gaan en blijf ver weg van deze charletans!
De andere ervaringen hier spreken ook boekdelen over deze geldkloppers.
Via widexs klant geworden. Ineens zijn zonder overleg onze mailboxen gemigreerd naar een externe partij. Hierdoor dagenlang onbereikbaar, verloren documenten en mails, en een servicedesk die niet communiceert (dankjewel Lars dat je de hoor op de haak gooide), geen oplossing en geen excuses. En dit noemt zich KPN ….. schande !!!!
Op onze website zijn er een aantal pagina's die via een Perl script de applicatie Sendmail opstarten. Het heeft altijd gewerkt en ineens werkt het niet meer. Ik mailen, maar krijg geen antwoord. Bellen, en men zegt dat men niets aan content doet. Daar zijn we dus klaar mee.
Dan maar naar een andere provider.
Shitbende hier.
In eerste instatie was ik verbaasd over de vele negatieve recenties, maar ik plaats er een bij. Jullie hebben gelijk.
Betaal al jaren aan internedservices voor een domeinnaam. Had nu een paar vragen. Bleek dat beide telefoonnummers uit de mail d.d 110324 niet meer in gebruik zijn. De mail naar het vermelde adres van internedservices kreeg ik direct terug. Bel je met KPN dan kan niemand je verder helpen, want van internedservices heeft niemand gehoord. En ondertussen claimde mijn vrouw tegenover mij bij een derde partij de domeinnaam waar ik al jaren voor betaal aan KPN B.V. Lekker dan….
Sinds hun mailserver-hack in sep.2021 en overname van KPN is het waardeloos en zit ik tot op heden nog in de ellende. Ik wilde nooit klant zijn bij KPN en nu weet ik weer waarom, maar er helaas toch belandt door overnames. En maar problemen afschuiven. Het beste zou zijn dat ze kapot worden geprocedeerd met schadeclaims. Deze ga ik nu ook indienen.
Ik zit nu in een migratie van mijn klanten naar Argeweb, die nu al 6 maanden duurt en krijg nu facturen van 3 kanten: KPN INTERNEDSERVICES, KPN zelf en Argeweb … en het gaat maar door en door en door!
Een ware shit show.
sinds de overname door KPN is het 1 grote bende daar.
Tickets staan al vanaf okt open (is nu bijna Dec) ook de migratie naar argeweb is 1 grote puinhoop.
Sites zijn niet meer bereikbaar
Wat een prutsers. Met mijn zakelijke abonnement lig ik voor mijn mail er al sinds donderdag uit. Op www.isstatus.nl krijg je updates en je krijgt alleen maar te horen dat ze alles hebben moeten afsluiten vanwege een hack. Alle klanten kunnen hun mail niet meer benaderen en ook zakelijk gezien niets meer doen. Orders komen zo niet binnen.
Als je ze belt dan kan je ip adres aan een whitelist toegevoegd worden, maar er gebeurt nog weinig. Dit kan je toch niet verkopen.
Al jarenlang klant via WIDEXS, ineens gemigreerd naar ARRRGGGWEB (oftewel die prutsers van @argeweb). Geen overleg, dagenlang onbereikbaar per mail, data is verdwenen, helpdesk die totaal onbereikbaar is, brutaal is (hoorn op de haak gooit, lekker bezig Lars!!), geen excuses aanbied en vooral geen enkele oplossing voor de problemen geeft. DOE HIER NOOIT ZAKEN MEE.
Via widexs klant geworden. Ineens zijn zonder overleg onze mailboxen gemigreerd naar een externe partij. Hierdoor dagenlang onbereikbaar, verloren documenten en mails, en een servicedesk die niet communiceert (dankjewel Lars dat je de hoor op de haak gooide), geen oplossing en geen excuses. En dit noemt zich KPN ….. schande !!!!
Op onze website zijn er een aantal pagina's die via een Perl script de applicatie Sendmail opstarten. Het heeft altijd gewerkt en ineens werkt het niet meer. Ik mailen, maar krijg geen antwoord. Bellen, en men zegt dat men niets aan content doet. Daar zijn we dus klaar mee.
Dan maar naar een andere provider.
Shitbende hier.
In eerste instatie was ik verbaasd over de vele negatieve recenties, maar ik plaats er een bij. Jullie hebben gelijk.
Ook ik, al klant vanuit de tijd van WideXS, daarna overgenomen door IS Group en daarna KPN Internedservices.
Nou en sindsdien is het één grote bende, Werkelijk een oplichterszooi.
Door een zogenaamde migartie naar Argeweb zou alles lekker automatisch gaan.
Nu kan ik al maanden en maanden niet bij 3 van mijn sites komen.
Argeweb (die wel een servicedesk hebben en normale hulpvaardige mensen) zeggen dat het toch echt bij de KPN interned ligt! Die alles vasthouden en niet meerwerken en niet eens bekommeren om iets. En eigenlijk helemaal niks doen!
Ik heb dus geen werkende sites. Geen email, kan niet bij mijn eigen ftp's
Dus heb ik alles opgezegd.
En nu komen ze met allemaal facturen dat ik gewoon
nog een jaar moet dokken aan hun tot 2021.
> Voor niet werkende site! geen service! En al helemaal geen oplossingen! Of Excuses !
Dit is een grote oplichtersbende ! Ongelogfelijk , dat ze dit gewoon doen en ermee door mogen gaan.
En ohja, JE KRIJGT NIEMAND TE SPREKEN < NIEMAND !
en emails bounchen allemaal terug, ook het online service formulier komen niet aan!
Ik doe aangifte voor oplichting, ik raad u allen aan datzelfde te gaan doen.
Want dat is wat dit is , Pure oplichting!
KPN IS Interned Services. Nee, die laatste titel verdienen ze eigenlijk niet. Wat een @#!%& beleid. Losse helpdesk medewerkers zijn natuurlijk lief, en wanneer je eindelijk een techneut te pakken krijgt, lukt het ook meestal wel. Als ze niet overwerkt zijn, of er zit weer een nieuwe. Dat verloop daar is ook een veeg teken. Zonder inzicht, zonder kwaliteit, zonder inlevingsvermogen. Na drie jaar ervaring kan ik alleen maar zeggen: hufterig.
Let op! De nieuwe naam wordt Argeweb, ook een dochter. Verwacht ook hier niets dan ellende.
Het probleemoplossend vermogen van de klantenservice is vrij laag. Een bandje op de repeat stand en van het kastje naar de muur.
Hosting pakket, door een foutje in een emailadres wat sowieso niet nodig was, blijven ze maar rekeningen sturen, ondanks diverse keren opzeggen en email bevestiging van hun kant dat alles is opgezegd, dan is de webshop naam uit het pakket, gaan ze ineens SSL certificaten factureren, en exchange, terwijl er helemaal NIETS Online is via KPNInterNEPservices. KAFKA is er niets bij. Wegblijven dus en er zijn genoeg wel goed werkende hostingbedrijven in de wereld.
Al klant vanuit de tijd van WideXS – overgenomen door IS Group en daarna KPN Internedservices. Nou die services kun je wel doorstrepen! Veel te hoge marktprijzen, hanteren oude prijzen voor klanten die al tig jaar klant zijn en passen niet aan naar actuele prijzen. Klantenservices dramatisch alles via email of dien maar een klacht in. Managed server waar je voor maandelijks voor betaald en updates worden niet gedaan. Simpele vraag en meteen een rekening. Shame on you! Nooit aan beginnen dit bedrijf!!!!
Helaas met deze jongens samen moeten werken ivm werk voor een klant. Om meerdere redenen is het niet aan te raden met deze partij in zee te gaan.
1. Security, er draaien hier talloze stokoude myql databases (ik vermoed ongepatcht) en hangen allen DIRECT aan het publieke internet (geen SSL of HTTPS, toegang is evens onbeveiligd).
2. Support, aanvragen van een nieuw pakket/VPS duurt minimaal een week?!?
3. Support, heb je een probleem dan moet je eerst door 3 lagen helpdesk voordat er uiteindelijk een “beperkt” technisch persoon aan de lijn komt die ook maar iets voor je kan doen. Uiteindelijk snappen ze ook nog eens vrij weinig van hun eigen diensten, erg triest maarja.
Oordeel: vermijden als de pest, zowat elke andere partij is STUK-ken beter
Voor een vereniging waar ik actief ben deze provider in mijn maag gesplitst gekregen. Erg duur, matige dienstverlening. Het admin panel waarin je diensten beheerd is tamelijk onoverzichtelijk, waarschijnlijk omdat het een samenraapsel is van allerlei overgenomen providers. Ik heb voor de vereniging inmiddels alles elders ondergebracht, maar we blijven nog rekeningen krijgen. Je moet alles individueel via het admin panel opzeggen, maar ondanks dat blijven er nog rekeningen komen. Diensten blijken niet in het admin panel weergegeven te worden, dus konden we ze ook niet opzeggen. Zelfs expliciete verzoeken om alle diensten per direct te beeindigen worden beantwoord met vage verwijzingen naar het admin panel.
Deze dienstverlener vermijden, er zijn zat andere partijen die de klant wel serieus nemen en normale tarieven rekenen zonder in te boeten op beschikbaarheid.
Geen sterren geven kan niet op deze site, maar dat zou wel de waarheid meer benaderen.
We zijn onbedoeld klant geworden bij interned services (ze namen de provider over waar we bij zaten). Ze zijn erg duur, en leveren matige kwaliteit. Het admin panel is erg onoverzichtelijk, en ze zijn heel erg terughoudend met support. Als de afgenomen diensten het niet doen krijg je van support doodleuk te horen ‘ja jammer joh, je hebt geen extra pakket voor weekendservice afgesloten, dus helpen we je niet'.
We hebben een jaar geleden alles naar een betere provider verhuisd, maar krijgen nog steeds facturen voor deeldienstjes (bijvoorbeeld mailserver diensten voor een domein dat al lang en breed niet meer bij hen draait). Deze diensten zijn in het admin panel niet terug te vinden en kun je dus ook niet zelf opzeggen. Ik heb al 10 keer aan ze gevraagd om alles stop te zetten, maar de facturen blijven binnenkomen.
Denk 2 keer na voor je met deze mensen in zee gaat, je gaat gefrustreerd raken. Dit is de slechtste dienstverlener waar ik ooit mee te maken heb gehad.
IS Interned Services is tegenwoordig onderdeel van KPN cloud en managed hosting diensten. Meer over KPN als webhoster kun je ook hier vinden.