Krijg je bij deze discounter wel echt waar voor je geld of wordt je op oude servers gepropt? Lees de reviews om te achterhalen hoe men écht denkt over deze host uit Duiven.
Perfecte en snelle support. In combinatie met scherpe prijzen een ideale partner ?
Een verlenging van een .it naam ging niet door omdat mijn ‘saldo’ niet toereikend was. Ik heb ruim op tijd dat aangevuld. In hun eigen systeem staat dat alles in orde is. Ik ging zelf in de Italiaanse registry kijken en dat bleek niet zo te zijn.
Een ticket blijft vier dagen onbeantwoord tot ik er zelf achteraan bel. Er wordt gezegd dat het wordt opgelost maar dat was niet zo.
Als ik bel neemt of de ene aardige helper
Op die zegt erachteraan te gaan en dat ik snel bericht krijg van degene die ermee bezig is.
Dat gebeurt vervolgens niet.
De ander zegt ‘ja het ticket staat gewoon nog open en we wachten op een andere partij’ met een ‘zeur niet zo en er is niks aan te doen’ toon.
Kan ik iemand anders spreken? Nee dat kan niet. ‘Anders zoek zelf maar even op internet of je de Italiaanse registrar kan bellen.’
Daar gaat mijn naam. Werk voor mijn advocaat. Ben verstandig en begin hier niet aan,
Sinds enige jaren maak ik gebruik van de diensten van ‘Hostingduscounter’ en dit alles tot volle tevredenheid.
Geen enkele vraag is teveel en wordt dan ook keurig, correct en deskundig beantwoord.
Heb er vier websites gehad naar volle tevredenheid, toen ik zes jaar geleden begon. Helaas is het niveau daarna niet gestegen. Waar andere providers steeds meer ruimte en emailverkeer (aantal adressen, ruimte en IMAP) aanboden voor minder geld, bleef hostingdiscounter hopeloos achter. Wel goedkoop, maar weinig aanbod dus. Wilde daarom verhuizen. Ben nu al een week in een dikke strijd bezig de sites te verhuizen. De medewerking van HD is 0,0… Ben dus na eerst erg tevreden te zijn geweest, nu zeer ontevreden.
Hostingdiscounter (Klaas From) heeft mij zeer goed geholpen bij een probleem met wordpress.
Ik kon wordpress niet meer updaten. Klaas heeft toen handmatig wordpress aangepast (opnieuw geplaatst) zodat alles daarna weer naar behoren functioneerde. Klaas bedankt.
Meermaals heb ik problemen gehad met onze clubwebsite. Steeds konden die worden opgelost dankzij de support van HostingDiscounter. Die was behoorlijk snel en erg deskundig. Zo zou ik er zelf niet snel achter gekomen zijn dat het opeens niet meer kunnen verbinden met de server een gevolg was van een aanpassing van de modeminstellingen door KPN, die mij onbekend was. Die grote deskundigheid is soms ook wel eens een drempel gebleken: de ondersteuning veronderstelt dan meer kennis en kunde bij mij dan ik heb. Dat kost dan een paar mailtjes en een dag extra, maar ik krijg nooit het gevoel dat ik aan mijn lot wordt overgelaten..
Sinds 2008 klant. Niet meer in gebruik.
Inloggen ging moeilijk vanwege veranderde gegevens.
Met hulp is het prima gelukt. Er werd snel via e-mail gereageerd.
Snelle en vriendelijke support bij het oplossen van een probleem bij aanvraag van enkele domeinen. Aanvraagprocedures verliepen voor de rest vlot en prijzen zijn gunstig. Een aanrader dus!
Ben al minstens 12 jaar klant bij HD en zonder meer tevreden. Prima support en performance. Heb via mijn (vrijwilligers)werk ook ervaring met andere providers, maar HD staat voor mij op plaats één.
Het mooie van HD vind ik dat je kunt bellen bij problemen of vragen. Bij veel providers bieden dan slechts een chat met irritante reacties enz.
Ze stelen elk jaar weer geld van mij. Nu al 8 jaar. Elke keer krijg ik lastminute een kennisgevings mail, waarna ik direct terugmail terug dat ik wil opzeggen (dus op tijd) en dan na een week krijg ik pas een mail terug op een vrijdag, dat ik via de site moet opzeggen, waarvan ik het wachtwoord niet meer van heb. Dan ben ik uiteraard te laat volgens hen, wat ik per mail op maandag ontvang. Het is een verdienmodel waar ze misbruik maken van een door hen zelf gecreëerde situatie.
Sinds 4 maanden hosting voor website/email stichting die humanitaire acties voert.
Regelmatig technische problemen.
Dit lijkt voornamelijk te komen omdat de technische ondersteuners niet voldoende capabel is. Meerdere service medewerkers komen met verschillende oplossingen voor een probleem. Het oplossen van een probleem leidt nog wel eens tot het veroorzaken van andere problemen.
Oplossen van problemen duurt ook veel te lang. Zelden dezelfde dag opgelost.
Op een gegeven moment een narrig bericht gestuurd wat een kleine positieve opleving teweeg bracht. Maar helaas tijdelijk.
Geen aanrader voor zakelijke oplossingen naar mijn ervaring.
Info/site/portaal enkel in nederlands. Info verstrekking rommelig vormgegeven. Het geheel oogt nogal karig, low budget en ongeïnteresseerd.
Ik overweeg serieus te verhuizen naar een andere hosting provider.
Al jaren lang diverse websites via hostingdiscounter ‘in de lucht’
Geen downtime, werkt uitstekend en supersnelle, accurate en bekwame helpdesk!
Ga hier nooit mee weg!
#gazodoor
Een verlenging van een .it naam ging niet door omdat mijn ‘saldo’ niet toereikend was. Ik heb ruim op tijd dat aangevuld. In hun eigen systeem staat dat alles in orde is. Ik ging zelf in de Italiaanse registry kijken en dat bleek niet zo te zijn.
Een ticket blijft vier dagen onbeantwoord tot ik er zelf achteraan bel. Er wordt gezegd dat het wordt opgelost maar dat was niet zo.
Als ik bel neemt of de ene aardige helper
Op die zegt erachteraan te gaan en dat ik snel bericht krijg van degene die ermee bezig is.
Dat gebeurt vervolgens niet.
De ander zegt ‘ja het ticket staat gewoon nog open en we wachten op een andere partij’ met een ‘zeur niet zo en er is niks aan te doen’ toon.
Kan ik iemand anders spreken? Nee dat kan niet. ‘Anders zoek zelf maar even op internet of je de Italiaanse registrar kan bellen.’
Daar gaat mijn naam. Werk voor mijn advocaat. Ben verstandig en begin hier niet aan,
Fijn contact, goede service, zeer behulpzaam.
Klaas is de man!
Groet,
M
Geweldig geholpen met oplossing van dit probleem, die ik zelf veroorzaakt heb, door verkeerde inlog pogingen
Ik ben al jaren klant bij Hosting Discount. De goede en bereikbare klantenservice is de kroon op hun dienstverlening. Qua kosten absoluut betaalbaar voor een kleine klant als ik. Goede adviezen om tijdig zaken aan te passen. Je voelt je een echte koning.
Deze ouderwetse perfecte service wordt alleen geëvenaard door hun nog steeds autentieke service-pagina die in mijn herinnering nog nooit is veranderd. Het glimt en blinkt niet. Maar je krijgt dus wel gewoon perfecte kwaliteit.
Met goede hulp van Klaas From en Jordy te Kamp is het eindelijk gelukt om via, een IP adres, een koppeling te maken met database.
Ga via een nieuwe schone Joomla installatie een koppeling te maken met mijn tweede database en dan kijken of het in 1 keer goed gaat.
Ben weer een tevreden klant. Kan nu verder met maken van website's' en database koppelingen.
Klant 914327.
Kan geen koppeling maken met database. Mijn pakket is onlangs gemigreerd naar andere server. Probeer via Joomla koppeling te maken met database, dat niet lukt. Gebruik de juiste gegevens, maar krijg dat foutmelding dat database niet te bereiken is.
Fijne club die meedenkt en bereid is tot coulance!
Linux m
Webhoster Hostingdiscounter is sinds 2003 actief met betaalbare hosting voor ondernemers en particulieren. Het team van 14 medewerkers bedient de ruim 40 duizend klanten die het bedrijf heeft. De shared hosting pakketten van Hostingdiscounter beginnen bij €2 per maand voor een 1 GB schijfruimte en 25 GB dataverkeer pakket. Domeinregistraties beginnen vanaf €7,99 per jaar voor een .NL domeinnaam.