Dit hostingbedrijf uit Groningen biedt niet de meest uitgebreide website met hosting mogelijkheden, is dit toch een host die je moet overwegen? Lees de reviews en ervaringen.
Ben al 10 jaar naar volle tevredenheid klant van Exsilia.
Staan altijd voor je klaar. Nooit problemen mee gehad. Reageren vakkundig en snel en helpen je ook met problemen waar ze niet verantwoordelijk voor zijn.
Doe de automatisering voor een kennis.
Heeft een site bij Exsilia staan.
Exsilia heeft de domeinnaam geregistreerd op de naam van Exsilia ipv de aanvrager!
Ook heeft exsilia de MX-records veranderd ZONDER van te voren dit te melden waardoor er nu geen email meer aankomt.
Probeer al een aantal uur Exsilia te bereiken maar telefoon wordt niet opgenomen.
Er wordt ook niet gereageerd op de email.
Een echte afrader!
Midphase had hosted my 200 sites for many years. By accident, they were not informed of the new expiry date of my credit card. The account was shut down. My desperate attempts over several weeks to have Midphase reopen the account were ignored. And I really don’t like being ignored. /// In comes EXSILIA ! Unknowing as I am, they replied to my lengthy e-mails in detail, -always instantly-, and helped me set up the hosting connection. At an extremely reasonable price./// My thanks and appreciation goes out to the individuals involved. /// Now I am istarting the process I tried to avoid: re-publish all of those 200 sites to my new server. Extremely disappointed with Midphase, VERY HAPPY WITH EXSILIA !
Ik heb een offerte aangevraagd voor ons bedrijf bij Exsilia, hierna even gebeld voor wat vragen over verhuizing en mogelijkheden voor Perl script etc.
Hierna ben ik op vakantie gegaan, tot mij grote verbazing kreeg ik een aantal dagen later (tijdens mijn afwezigheid) een mail met deze text:
****
Bedankt voor uw offerte aanvraag. Gezien ons telefonisch contact ga ik er van uit dat het een bestelling betreft.
****
Say what?
Tevens ontving ik een inlog naam en wachtwoord.
Deze gang van zaken schiet mij 3x in het verkeerde keelgat, na een telefoontje bleek dat als je belt na een offerte aanvraag ze altijd “alvast alles voor je regelen”. Omdat klanten dat vaak prettig vinden zodat je niet op het papierwerk hoeft te wachten.
Volgens de medewerker ben ik de eerste dit zo gereageerd heeft, en dit niet kan waarderen.
Citaat van mail na mijn telefoontje
****
Na aanleiding van ons telefonisch contact bericht u hierbij dat uw inlogaccount verwijderd is.
Wellicht ter overvloed, maar ik wil nogmaals aangeven dat u nog niets bij ons hebt afgenomen en dat er feitelijk dus ook geen bestelling is geweest. Wellicht waren mijn woorden in mijn vorige mail niet helemaal correct.
****
Volgens mij stond er toch echt dat mijn offerte een bestelling was geworden?
Technisch zullen ze best goed zijn (zie andere reacties) maar deze manier van zaken doen staat mij niet aan, en hierdoor vallen ze dus af van onze hosting mogelijkheden.
Wanneer je sites gehackt zijn hoop je maar een ding; dat ze gauw weer live zijn. Door de expertise van exsilia waren beide sites binnen een uur weer hackvrij en live. Erg tevreden!
Ben al 10 jaar naar volle tevredenheid klant van Exsilia.
Staan altijd voor je klaar. Nooit problemen mee gehad. Reageren vakkundig en snel en helpen je ook met problemen waar ze niet verantwoordelijk voor zijn.
Exsilia BV heeft domeinmonster.be enkele jaren geleden overgenomen, waarbij wij initieel een extra webdomein (.eu) hadden geregistreerd.
Na dus jaren stilzwijgend een extra webdomein te hebben gehad en betaald zonder enig gebruik, konden wij niet inloggen op onze klantenpagina bij Exsilia BV. Omtrent de overname/verhuis van domeinmonster.be naar Exsilia BV hebben wij ook nooit enige berichtgeving, nieuwe voorwaarden, noch inloggegevens ontvangen. Na contact te hebben genomen met Exsilia bleek al zeer snel dat Exsilia en een nieuw jaarfactuur had gestuurd voor een hernieuwing einde deze maand en krampachtig zich bleef vasthouden aan de betaling van dit nieuwe, onterechte jaarfactuur (twv 8,4 Euro) voor een niet gebruikt webdomein, welke wij als klant wenste te verhuizen. Een verhuiscode bezorgen werd keer op keer geweigerd, zonder de betaling van het nieuwe, onterechte jaarfactuur, welke tijdig en schriftelijk werd opgezegd begin deze maand.
Dit toont voor ons zeer duidelijk de onprofessionaliteit, onredelijkheid, krampachtigheid om geld te factureren aan van Exsilia. Wij hebben uiteindelijk ook Exsilia officieel ingebreke moeten stellen, en dit voor onze weigering om het webdomein via Exsilia nog voor 1 extra jaar te vernieuwen (8,4 Euro) bij Exsilia BV en het onterecht blijven weigeren door Exsilia van het verstrekken van een verhuiscode. Vorm jullie eigen conclusie over Exsilia, welke wij ook hebben gevormd.
Midphase had hosted my 200 sites for many years. By accident, they were not informed of the new expiry date of my credit card. The account was shut down. My desperate attempts over several weeks to have Midphase reopen the account were ignored. And I really don’t like being ignored. /// In comes EXSILIA ! Unknowing as I am, they replied to my lengthy e-mails in detail, -always instantly-, and helped me set up the hosting connection. At an extremely reasonable price./// My thanks and appreciation goes out to the individuals involved. /// Now I am istarting the process I tried to avoid: re-publish all of those 200 sites to my new server. Extremely disappointed with Midphase, VERY HAPPY WITH EXSILIA !
Wanneer je sites gehackt zijn hoop je maar een ding; dat ze gauw weer live zijn. Door de expertise van exsilia waren beide sites binnen een uur weer hackvrij en live. Erg tevreden!
Ik begrijp niets van alle zure reviews die hier staan. Ben inmiddels 3 jaar klant bij Exsilia en nog nooit teleurgesteld geweest. Voordelige en toch kwalitatieve diensten met top service erbij. Heb het ook bij Neostrada geprobeerd, maar daar was ik binnen een dag weer weg. Blijf er toch bij dat dit de fijnste partij is.
Al jaren klant, en erg te spreken over de diensten van exsilia. Bijna altijd bereikbaar, en na openingstijden ook op de mail. Regelen altijd alles netjes voor me, ook als ik er zelf geen barst van begrijp. Aanrader!
om even op artikel 1 te reageren dat gebeurt bij vele hostings dat ze al van alles regelen. opzig aleen maar handig altans als je zo,n gebruiker bent als ik 13 in een dozijn.
stukje 2 ik heb ook ergens namen staan die op naam van de provider staan waar ik ze afneem.
ik koop regelmatig een naam in bij nl namen komt er een stukje papier werk bij namen invullen mailen of faxen. dan moet de provider de naam claimen bla bla bla verlden leerde mij dat ik voor een com 1 dag moest wachten op en nl kon dat wegens papier werk 2 dagen zijn. ik heb die provider gemachtigd de namen voor mij te claimen wat dus als ik savonds me provider mail van die en die naam dat ze de volgende dag al gewoon zijn ingevoerd en werken.
je kunt je naam overigens gewoon van naam laten veranderen meestal zijn daar administratieve kosten aan verbonden.
Ik heb een offerte aangevraagd voor ons bedrijf bij Exsilia, hierna even gebeld voor wat vragen over verhuizing en mogelijkheden voor Perl script etc.
Hierna ben ik op vakantie gegaan, tot mij grote verbazing kreeg ik een aantal dagen later (tijdens mijn afwezigheid) een mail met deze text:
****
Bedankt voor uw offerte aanvraag. Gezien ons telefonisch contact ga ik er van uit dat het een bestelling betreft.
****
Say what?
Tevens ontving ik een inlog naam en wachtwoord.
Deze gang van zaken schiet mij 3x in het verkeerde keelgat, na een telefoontje bleek dat als je belt na een offerte aanvraag ze altijd “alvast alles voor je regelen”. Omdat klanten dat vaak prettig vinden zodat je niet op het papierwerk hoeft te wachten.
Volgens de medewerker ben ik de eerste dit zo gereageerd heeft, en dit niet kan waarderen.
Citaat van mail na mijn telefoontje
****
Na aanleiding van ons telefonisch contact bericht u hierbij dat uw inlogaccount verwijderd is.
Wellicht ter overvloed, maar ik wil nogmaals aangeven dat u nog niets bij ons hebt afgenomen en dat er feitelijk dus ook geen bestelling is geweest. Wellicht waren mijn woorden in mijn vorige mail niet helemaal correct.
****
Volgens mij stond er toch echt dat mijn offerte een bestelling was geworden?
Technisch zullen ze best goed zijn (zie andere reacties) maar deze manier van zaken doen staat mij niet aan, en hierdoor vallen ze dus af van onze hosting mogelijkheden.
Doe de automatisering voor een kennis.
Heeft een site bij Exsilia staan.
Exsilia heeft de domeinnaam geregistreerd op de naam van Exsilia ipv de aanvrager!
Ook heeft exsilia de MX-records veranderd ZONDER van te voren dit te melden waardoor er nu geen email meer aankomt.
Probeer al een aantal uur Exsilia te bereiken maar telefoon wordt niet opgenomen.
Er wordt ook niet gereageerd op de email.
Een echte afrader!