Rangschikking

De rangschikking van onze top lijsten doen wij op basis van de ondersteuning, prijzen, functies, snelheid, de focus van desbetreffende hosts, gebruiksgemak, de ratings en ook zeker niet te vergeten: onze eigen ervaringen.

Wil je weten welke hosts nou puur de beste ervaringen van users hebben? Kijk dan vooral bij onze awards en dan naar de best beoordeelde hosters, die top 10 van ieder jaar is puur gemaakt op waarderingen van gebruikers. Lees ook: Disclaimer: Over onze rangschikking.

Advertentie beleid

Jaja, ook webhosters heeft adverteerders, premium plekken en werkt ook samen met partijen waarbij als je doorklikt en je hosting avontuur begint wij een vergoeding krijgen. We ontkomen hier niet aan om deze website up & running te houden.

Wel zijn wij open en volledig transparant over hoe wij samenwerken. Een samenwerking heeft bijvoorbeeld geen enkele invloed op het gehele review systeem. Lees er hier alles over: Disclaimer: Advertenties op Webhosters.nl.

Domeinwinkel

€€€

Deze host gevestigd in Rotterdam doet wat ons betreft best wel onduidelijk met de prijzen en het aanbod, maar veel belangrijker: wat vinden de gebruikers zelf van Domeinwinkel?

Zeer positief
o.b.v. 329 ervaringen
4.3
Webhosters-Badge-Klantenservice2019-Top10
5 star
70%
4 star
16%
3 star
0%
2 star
1%
1 star
12%
Pluspunten
Vriendelijk 0
Reageert snel 0
Komt afspraken na 0
Voldoet aan verwachtingen 0
Telefonisch geholpen 0
Snel opgelost 0
Goede prijs/kwaliteit 0
Verbeterpunten
Sneller reageren 0
Beleefder communiceren 0
Makkelijker systeem maken 0
Zeer positief
Alle ervaringen (329)
Zeer positief
Meest nuttige Domeinwinkel ervaringen
Klant is koning

Denken met je mee
Komen afspraken na
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Al meer dan 10 jaar klant (zegt genoeg!)

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
WAARDELOOS

De facturen van domeinwinkel kwamen helaas regelmatig in mijn spam map terecht. Vervelend want daardoor had ik zo bleek verschillende herinneringen over mijn jaarlijkse rekening niet gezien. Uiteindelijk toch een mail gezien waarin een laatste omroep stond om binnen een week te betalen anders zou het domein worden afgesloten. Dat bedrag heb ik vervolgens ook direct voldaan, met excuses naar domeinwinkel.
Nu, bijna een jaar later was plots mijn domein onbereikbaar. Wat bleek, 10 maanden na de betaling was voldaan hadden ze besloten mij geen nieuwe jaarfactuur te sturen (omdat de vorige jaarrekening te laat was voldaan), mijn domein in quarantaine te zetten en me er niet eens over te informeren. Als ik het domein terug wilde moest ik maar een nieuw contract aan gaan en ook nog eens extra kosten gaan betalen voor het uit quarantaine halen.
Met geen mogelijkheid was de onredelijkheid in dit alles duidelijk te maken aan domeinwinkel, het lijkt alsof ze het gewoon niet WILLEN snappen.
Ik had allang besloten het domein elders onder te gaan brengen, maar daar ga ik domeinwinkel uiteraard niet voor betalen. Mij werd aangegeven dat het rond 16 november uit quarantaine zou komen. Helaas was niets minder waar, ik kon het domein niet elders registreren zonder verhuiscode. Dus die vraag ik aan (moet binnen 5 dagen worden verstrekt), geven ze aan dat het niet nodig is, als ik het domein elders wil registreren nadat het uit quarantaine is.
Ik vraag het natuurlijk niet voor niets!!!! Het domein staat nu, een dikke maand later, blijkbaar nog steeds ergens geparkeerd. Allemaal omdat domeinwinkel het normaal vindt een domein weg te nemen omwille van een betaling die 10 maanden geleden niet vlekkeloos is verlopen.

Ondertussen pronkt deze waardeloze firma op hun website met “scoort 4,4 uit 5 op webhosters.nl”. Dat is niet het enige wat niet deugt bij domeinwinkel.

Loop met een grote boog om dit verschrikkelijke klantonvriendelijke amateuristische bedrijf heen!!!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Snel en helder

Super snel geholpen. Ook de migratie verliep top! Bedankt Abdelkarim.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Vieze oplichters, onderdeel van techone / protagonist

Vorig jaar 8 maanden bezig geweest om 50+ domeinen weg te verhuizen. Ze reageren niet op e-mails, zijn telefonisch niet te bereiken. Ook niet via hun moeder bedrijf techone / protagonist.

Uiteindelijk via een grote Duitse klant van domeinwinkel is dit na een zware bevalling uiteindelijk gelukt. Ontvingen we eindelijk eens een verhuistoken, dan werkte deze in 50% van de tijd gewoon niet… Telkens weer, allemaal bewust gedaan.

Een klant van ons had hetzelfde probleem, maar deze ontving ook facturen voor verlengen die al betaald waren…

Wij krijgen nog steeds nieuwe facturen, herinneringen en aanmaningen voor het verlengen van domeinen die al vele maanden bij hun weg verhuisd zijn..

Ik geef halve sterren omdat minder niet kan, maar wegblijven daar!

Vieze oplichters!! Geen zaken mee doen!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Meer dan 2000 dagen klant

Je wordt altijd goed geholpen en als er problemen ontstaan (door eigen toedoen) gaat men net zolang door totdat je probleem is verholpen.
Ook complexe server-vragen zijn geen probleem.
Bereikbaarheid van de servers is ook prima.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Verdeeld
Recente ervaringen (15)
Verdeeld
Recente Domeinwinkel beoordelingen
Ik moet een iphone kopen om bij mijn account te komen.

Ik heb meerdere domeinnamen en webhosting en vanmorgen kom ik erachter dat ik een iPhone moet kopen om bij mijn account te kunnen.
Dat is dan voor dubbele identificatie, maar ik heb geen iPhone en ik kan niets meer met mijn domeinnamen en webhosting en Oussama Aachboun wenst mij een fijne dag en doet de zelfs vriendelijke groeten. Excuses en een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Oussama Aachboun Domeinwinkel. Of is hij niet van domeinwinkel en een oplichter?
Ik ben gewend aan sms berichten ter identificatie, maar een iPhone kopen is wel erg extreem.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Te Duur en zeer slechte service

Na vele jaren meerdere domeinnamen te hebben geregistreerd bij deze partij viel me op dat ze met de 10 tot 15 % verhoging voor 2024 wel erg duur werden.
Heb hierover met hen gebeld althans dat dacht ik maar het was een centraal call center die helemaal niks wisten over het bedrijf Domeinwinkel, laat staan waarom die broodnodige (??) verhoging voor 2024 gepland stond.
Nog nooit meegemaakt, zo onwetend, ongeïnteresseerd en slecht gesprek gehad, nouja gesprek, ze wisten niks, deden niks en zeiden gewoon niets.
Ook niet toen ik zei alles op te zeggen, was alleen hun antwoord zou ik doen, dus dat heb ik nu gedaan.

Gratis Tip van mij als je van plan bent zaken te doen met Domeinwinkel …. NIET DOEN.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
WAARDELOOS

De facturen van domeinwinkel kwamen helaas regelmatig in mijn spam map terecht. Vervelend want daardoor had ik zo bleek verschillende herinneringen over mijn jaarlijkse rekening niet gezien. Uiteindelijk toch een mail gezien waarin een laatste omroep stond om binnen een week te betalen anders zou het domein worden afgesloten. Dat bedrag heb ik vervolgens ook direct voldaan, met excuses naar domeinwinkel.
Nu, bijna een jaar later was plots mijn domein onbereikbaar. Wat bleek, 10 maanden na de betaling was voldaan hadden ze besloten mij geen nieuwe jaarfactuur te sturen (omdat de vorige jaarrekening te laat was voldaan), mijn domein in quarantaine te zetten en me er niet eens over te informeren. Als ik het domein terug wilde moest ik maar een nieuw contract aan gaan en ook nog eens extra kosten gaan betalen voor het uit quarantaine halen.
Met geen mogelijkheid was de onredelijkheid in dit alles duidelijk te maken aan domeinwinkel, het lijkt alsof ze het gewoon niet WILLEN snappen.
Ik had allang besloten het domein elders onder te gaan brengen, maar daar ga ik domeinwinkel uiteraard niet voor betalen. Mij werd aangegeven dat het rond 16 november uit quarantaine zou komen. Helaas was niets minder waar, ik kon het domein niet elders registreren zonder verhuiscode. Dus die vraag ik aan (moet binnen 5 dagen worden verstrekt), geven ze aan dat het niet nodig is, als ik het domein elders wil registreren nadat het uit quarantaine is.
Ik vraag het natuurlijk niet voor niets!!!! Het domein staat nu, een dikke maand later, blijkbaar nog steeds ergens geparkeerd. Allemaal omdat domeinwinkel het normaal vindt een domein weg te nemen omwille van een betaling die 10 maanden geleden niet vlekkeloos is verlopen.

Ondertussen pronkt deze waardeloze firma op hun website met “scoort 4,4 uit 5 op webhosters.nl”. Dat is niet het enige wat niet deugt bij domeinwinkel.

Loop met een grote boog om dit verschrikkelijke klantonvriendelijke amateuristische bedrijf heen!!!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Vieze oplichters, onderdeel van techone / protagonist

Vorig jaar 8 maanden bezig geweest om 50+ domeinen weg te verhuizen. Ze reageren niet op e-mails, zijn telefonisch niet te bereiken. Ook niet via hun moeder bedrijf techone / protagonist.

Uiteindelijk via een grote Duitse klant van domeinwinkel is dit na een zware bevalling uiteindelijk gelukt. Ontvingen we eindelijk eens een verhuistoken, dan werkte deze in 50% van de tijd gewoon niet… Telkens weer, allemaal bewust gedaan.

Een klant van ons had hetzelfde probleem, maar deze ontving ook facturen voor verlengen die al betaald waren…

Wij krijgen nog steeds nieuwe facturen, herinneringen en aanmaningen voor het verlengen van domeinen die al vele maanden bij hun weg verhuisd zijn..

Ik geef halve sterren omdat minder niet kan, maar wegblijven daar!

Vieze oplichters!! Geen zaken mee doen!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Tientallen gedupeerde klanten!

Zeer veel slechte reviews op Trustpilot, en ik heb zelf ook een zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

Geen communicatie, ze proberen je geld af te troggelen. Er staan tientallen soortgelijke reviews op Trustpilot.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Stilzwijgend verlengen kan je opzeggen!

Ga niet in zee met dit bedrijf. Ze reageren niet of heel traag. En zodra je wil opzeggen willen ze nog meer geld van je.

Een contract dat stilzwijgend is verlengd voor een bepaalde tijd (zoals een maand-, kwartaal- of jaarabonnement) is op elk moment op te zeggen met een opzegtermijn van een maand. Het eerstecontract is niet tussentijds opzegbaar.
• Het is niet langer toegestaan om het moment van opzegging voor te schrijven. De klant mag aan het eind van de maand opzeggen maar ook op dag drie van de maand. Dan eindigt de overeenkomst op dag drie van de volgende maand.
• Een abonnement op kranten en tijdschriften mag met maximaal drie maanden worden verlengd, en moet dan uiterlijk één maand voor het einde van die periode worden opgezegd.
• Een abonnement op een tijdschrift dat minder dan ééns per maand verschijnt, mag een opzegtermijn van drie maanden hanteren

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Doe het niet

Alternatieven zij goedkoper, beter bereikbaar en leveren wel producten die werken. Domeinwinkel is telefonisch NIET te bereiken en antwoorden laten lang op zich wachten

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Technisch goed, communicatie belabberd

Heb je een statische pagina waar nauwelijks wat wijzigt, die niet te groot is en waar niet veel mensen naar toe surfen dat zit je hier goed. Snel voor een nette prijs.
Als je net wat meer verwacht en je site wat dynamischer is dan is het anders. Men wil steeds vernieuwen en opgraden. Op zich is dat ook goed. Maar men houdt geen rekening met de klant.Men ziet iets en past het aan zonder de klant te informeren. Je merkt de volgende dag dat je site het niet doen. Mailen is dan erg enerverend. De laatste migratie was voor mij de druppel. Deze keer hadden ze wel geinformeed (de eerste keer sinds 2 jaar) maar zou mijn site gewoon over kunnen. Mijn site deed het niet meer. Ineens voldeed ik niet meer aan de eisen. Eisen die niet vermeld werden op de site. Een maand geleden heb ik nog zwart op wit gekregen dat mijn abonnement nog voldoende was. Hun argument is dat die limieten nodig zijn voor een stabiele omgeving. Terechte opmerking maar overleg dan met de klant. Plost moet je naar een veel duurder abonnement. Je staat met je rug tegen de muur. Mailen gaat traag. Gelukkig had ik hun telefoonnummer en dan zetten ze wel even de limiet hoger maar je hebt dan 3 dagen om ineens je site te verbeteren tijdens het weekend. Ik moest steeds bijkomende kosten maken. Technisch goed maar niet klantgericht! Zonde want was graag klant bij hun in het begin.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Meer dan 2000 dagen klant

Je wordt altijd goed geholpen en als er problemen ontstaan (door eigen toedoen) gaat men net zolang door totdat je probleem is verholpen.
Ook complexe server-vragen zijn geen probleem.
Bereikbaarheid van de servers is ook prima.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Snel en helder

Super snel geholpen. Ook de migratie verliep top! Bedankt Abdelkarim.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Mevr Annemiek Klantenservice Domeinwinkel

Super snel geholpen! En dezelfde dag opgelost!

Dat is pas service!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Klant is koning

Denken met je mee
Komen afspraken na
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Al meer dan 10 jaar klant (zegt genoeg!)

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
de heer

Ik had een probleem met mijn mail adressen opnieuw toe toevoegen ben heel goed geholpen dat weer voor elkaar te krijgen.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Goede service!

Snelle en duidelijke beantwoording van mijn vragen rondom het starten met een website.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Mooie dienst

Mooie dienst waarbij je zelf alle dns gegevens kan aanpassen van je domeinen.
Verder goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik heb al jaren mijn domeinen (o.a. goedbegin.nl) hier onder gebracht en ben daar erg tevreden over!

Was deze beoordeling nuttig voor jou?

Over Domeinwinkel

Domeinwinkel, opgericht in 2003, heeft ruime ervaring in het aanbieden en onderhouden van domeinnamen en webhosting. Hun processen zijn geoptimaliseerd voor gebruiksgemak voor klanten. De organisatie staat voor transparante dienstverlening zonder verrassingen of extra kosten, zodat klanten zich onbezorgd kunnen richten op hun domeinnamen en websites.

Domeinwinkel is onderdeel van Tech One.

NL Domein
vanaf
€12,95 Per jaar
COM Domein
vanaf
€17,95 Per jaar
Goedkoopste Hosting
vanaf
€5,95 Per maand
Wordpress Hosting
vanaf
€5,95 Per maand
Contactmogelijkheden
Uitgebreide kennisbank,
Bestellen en starten
Geschikt voor starters,
Wat deze host voor ons een winnaar maakt
Nederlandse roots,