BHosted is een populaire host onder de gebruikers van Webhosters, maakt deze host uit Roosendaal zijn beloftes ook waar bij de gebruikers? Lees de échte reviews op Webhosters.nl.
Nu de prijsverhogingen van alle andere hosters je weer om de oren vliegen ben ik maar wat blij dat ik bij Bhosted zit, een kleine partij met slechts een handjevol medewerkers, maar die hebben wel allemaal hart voor de zaak! ik heb afgelopen jaar weer 0% downtime gemerkt, mocht er een keer iets aan de hand zijn en je mailt met de helpdesk dan heb je altijd binnen kantooruren in een half uurtje een begrijpelijk en inhoudelijk antwoord, de prijzen zijn ook meer dan OK.
Enige minpuntje dat ik tot nu toe heb ervaren is dat als je opslag vol zit, de binnenkomende mail wordt gedropt totdat je weer ruimte maakt, had netter geweest als ze je (bijvoorbeeld) een week de tijd gaven om op te schonen na het versturen van een waarschuwing.
Waardeloze service! Op de helpdesk zit een man en een halve paardekop. Mailtjes worden niet of na een week beantwoord met een regel tekst zonder aanhef of afsluiting. Je kunt duidelijk in het antwoord teruglezen “zoek het zelf maar uit”. Bellen heeft al meer effect, maar ook dan wordt je niet altijd geholpen. En zeker niet met plezier. Ze zijn te snel gegroeid, de backoffice is niet in staat het huidige aantal klanten te verwerken. Ook nog zoiets, als de jongen van de helpdesk ziek is…dan is de helpdesk gewoon gesloten. Bizar!!
Als MKB bedrijf zijn al we meer dan 15+ jaar klant bij Bhosted. In al die tijd hebben onze websites probleemloos gedraaid. We zijn er erg tevreden over de manier van zaken doen en de helpdesk.
Wanneer je contact hebt met de helpdesk ben je KLANT en geen ticket# en word je door een persoon tewoord gestaan. Erg blij mee. Recent hebben wij een boel websites vernieuwd en aangepast. De helpdesk heeft ons hierbij goed geholpen en een boel werk gedaan wat je als klant eigenlijk zelf hoort te doen maar met behulp van Steven ging het toch een stuk makkelijker. Zeer content mee.
1 woord, WAARDELOOS. verder ga ik geen woorden meer verspillen.
Reeds 20 jaar was ik klant bij een andere provider, dus overstappen doe ik niet zomaar. Nu de zoveelste prijsverhoging er aan zit te komen en daarbij het bedrijf ook nog eens groter en ingewikkelder voor ons wordt heb ik de stap gezet naar een andere provider.
bHosted kende ik niet maar die werd me door een erg nuchtere klant aangeraden vanwege betrouwbare diensten en redelijke prijzen.
Met enige schroom heb ik de stap gezet en de bHosted helpdesk om advies gevraagd. Stapsgewijs werd me duidelijk gemaakt hoe ik moest handelen, hoeveel tijd er met verhuizen van domein gepaard ging en wat het me zou kosten. Die kennismaking gaf me een goed gevoel
Het moet gezegd het hele proces van verhuizen verliep vlot en goed.
Er waren een paar kleine technische haperingen die in een oogwenk opgelost werden door de helpdesk, zelfs voordat ik het zelf goed in de gaten had dat iets niet goed werkte.
De website van bHosted bevat veel (voorbereidende) informatie maar is voor een leek toch niet heel simpel. Zowel tekst als inhoud zou nog eens kritisch bekeken mogen worden vind ik.
Hoe dan ook, ik ben zeer tevreden dat ik ben overgestapt en de begeleidende non-nonsens werkwijze en adviezen van de helpdesk is een verademing.
Een tevreden klant in Zeeland erbij dus.
Als MKB bedrijf zijn al we meer dan 15+ jaar klant bij Bhosted. In al die tijd hebben onze websites probleemloos gedraaid. We zijn er erg tevreden over de manier van zaken doen en de helpdesk.
Wanneer je contact hebt met de helpdesk ben je KLANT en geen ticket# en word je door een persoon tewoord gestaan. Erg blij mee. Recent hebben wij een boel websites vernieuwd en aangepast. De helpdesk heeft ons hierbij goed geholpen en een boel werk gedaan wat je als klant eigenlijk zelf hoort te doen maar met behulp van Steven ging het toch een stuk makkelijker. Zeer content mee.
Reeds 20 jaar was ik klant bij een andere provider, dus overstappen doe ik niet zomaar. Nu de zoveelste prijsverhoging er aan zit te komen en daarbij het bedrijf ook nog eens groter en ingewikkelder voor ons wordt heb ik de stap gezet naar een andere provider.
bHosted kende ik niet maar die werd me door een erg nuchtere klant aangeraden vanwege betrouwbare diensten en redelijke prijzen.
Met enige schroom heb ik de stap gezet en de bHosted helpdesk om advies gevraagd. Stapsgewijs werd me duidelijk gemaakt hoe ik moest handelen, hoeveel tijd er met verhuizen van domein gepaard ging en wat het me zou kosten. Die kennismaking gaf me een goed gevoel
Het moet gezegd het hele proces van verhuizen verliep vlot en goed.
Er waren een paar kleine technische haperingen die in een oogwenk opgelost werden door de helpdesk, zelfs voordat ik het zelf goed in de gaten had dat iets niet goed werkte.
De website van bHosted bevat veel (voorbereidende) informatie maar is voor een leek toch niet heel simpel. Zowel tekst als inhoud zou nog eens kritisch bekeken mogen worden vind ik.
Hoe dan ook, ik ben zeer tevreden dat ik ben overgestapt en de begeleidende non-nonsens werkwijze en adviezen van de helpdesk is een verademing.
Een tevreden klant in Zeeland erbij dus.
Ik ben al zo'n twintig jaar tevreden klant van Bhosted
Ik had nu een paar opeenvolgende vragen over mijn wp website. Het ging over het maken van een kopie en het plaatsen van de kopie op een ander subdomein.
Ik ging door met hert werken aan de site en maakte daarbij een voor mij onherstelbare fout.
Tot mijn opluchting was de kopie al gemaakt en overgezet.
Ik heb nu 3 jaar een hostingspakket waarbinnen ik 6 websites draai.
Wat mij opvalt tov eerder Webhosters (waar ik vertrok omdat ze opeens veel duurder werden) is dat ze op een vraag binnen de kortste keren reageren. Ook als ik zelf een domme fout gemaakt heb. De reacties zijn helder en vaak binnen een uur is het opgelost.
En dan bedoel ik niet het plat liggen van een site want dat heeft hun aandacht direct.
Ik registreer al jaren mijn domeinen bij bHosted. Nooit problemen, overzichtelijke web site, top DNS editor. Niks dan goeds over te melden. Support is ook om over naar huis te schrijven. Van harte aanbevolen!
Ik ben de afgelopen periode zo goed geholpen door de klantenservice!
Goed advies (ook voor de goedkopere oplossingen) en altijd bereid om als er iets mis gaat je te helpen. Snel ook!
Via via ben ik op de de site van bHosted uitgekomen. Ik was al jaren bij een andere partij, maar vond de prijs te hoog. Ik heb contact opgenomen met bHosted en die konden mijn site en mijn volledige mailbox verhuizen. Het niet hoeven opruimen en legen van mijn mailbox was voor mij echt een plus punt. Ik ben net over en ben tevreden hoe alles nu geregeld is. Een halve ster minder omdat ik soms de communicatie iets te veel in “computertaal” was. Ik ken de termen ssl/html maar wat die betekenen geen idee. Iets meer inleven qua communicatie in de klant die er geen verstand van heeft zou alles perfect maken. Want klantvriendelijkheid, geduld, attent en snelle reactie op mailtjes dat hebben jullie allemaal al op orde.
Geen idee hoe lang ik al klant ben van bhosted. Telkens opnieuw ben ik verbaast over de snelle reactie op mijn mails. Kan geeen minpunten opnoemen. Snel en adequaat zijn de woorden die het bedrijf telkens weer waar maakt.
Na een door mij zelf uitgevoerde clone actie (de ene website wordt naar de andere gekopieerd) bleek de website ‘verdwenen’. Dankzij een snelle actie van de helpdesk was de zaak weer vlot hersteld. En werd de clone operatie ook nog eens goed uitgevoerd. Uitstekende service!
Alles wat ze doen is goed, van prijs/kwaliteit tot hun klantenservice.
Jammer dat ze hun email verkeer niet uit de spamfolders kunnen houden, maar voor dit geld kan je dit niet verwachten. Daarom heb ik mijn dns / website bij hen en email via O365! Nu werkt alles perfect en ben ik een tevreden klant.
Ik ben al zeker twintig jaar klant van Bhosted en wordt altijd direct geholpen als ik tegen een probleem aanloop met mijn websites. Verder is hun hele webomgeving helder en overzichtelijk en geven ze daar ook veel uitleg hoe je zelf zaken kunt regelen. Warm aanbevolen dus!
Heerlijk die mannen van Bhosted, ze zijn er als je ze nodig hebt. Altijd snel en vriendelijk.
Perfecte service !
Thx Steven
Al sinds een aantal jaren klant bij BHosted, altijd snel en prima geholpen.
Goede snelle hoster met een even zo snelle helpdesk!
Sinds 2005 ben ik klant bij bHosted, en ik kan eerlijk zeggen dat mijn ervaringen alleen maar positief zijn, ik ben een zeer tevreden klant. Mijn websites draaien probleemloos en ook die van anderen, die op mijn aanraden naar bHosted zijn verhuist. Als hobbyist vind ik soms niet de oplossing, maar gelukkig staat het team van bHosted altijd klaar om te helpen. Of ze lossen het probleem voor me op, of ze kijken met me mee. En dat alles voor een zeer redelijke prijs. Ik vind dat ik echt waar voor mijn geld krijg met bHosted.
bHosted is misschien niet de grootste naam in hostingland, maar dat betekent niet dat ze stilzitten. Vanuit hun kantoor in Roosendaal bieden ze alles wat je nodig hebt om online te gaan: domeinnamen, webhosting, VPS, en zelfs een gebruiksvriendelijke sitebuilder. Hun focus? Eenvoud, betrouwbaarheid, en vooral: persoonlijke service.