Belooft krachtige en stabiele hosting voor iedereen, maar hoe houden ze zich staande in de praktijk? Lees de ervaringen van gebruikers die deze Nederlandse speler echt hebben getest.
Al erg lang klant bij Antagonist met een Slim pakket. Tot nu toe en nog steeds zeer tevreden. Doe zelf tot nu erg weinig met de uitgebreide mogelijkheden. Tot op heden (nog) niet nodig geweest. Ik wilde een nieuwe forward instellen en diende in te loggen op Direct Admin. Dit werkte niet, site opende niet verder. Via chat contact gezocht, razendsnel contact en wij kwamen tot de conclusie dat het aan mijn browsers lag, andere browser (Chrome) en het werkte weer. De keren dat ik hulp nodig had, altijd correct, adequaat, klantvriendelijk en vakkundig geholpen. Ik blijf het wel erg jammer vinden dat er geen telefonische telefonische mogelijkheid s. Waarschijnlijk nog van de oude stempel;). Ben het zeker eens met anderen dat het no nonsense service niveau erg hoog is en zich onderscheid van menig ander bedrijf!
M.v.g. Dennis
Reeds 2 dagen ‘down' wegens spammail, geen antwoord op verschillende mails. Zonder toegang kunnen wij het probleem niet corrigeren. Als internetbedrijf kost mij dit veel geld.
Als digibeet vind ik het allemaal maar ingewikkeld om de ‘achterkant’ van een website goed instellen. Gelukkig kon ik met al mijn vragen terecht bij de klantenservice en werd ik direct en goed geholpen!
Wilde mijn website verhuizen en vanwege de goede reviews gekozen voor Antagonist.
Ik vond het echt drama, de helpdesk wordt bemand door kundig personeel maar ze zijn niet erg responsief. Of er wordt op de verkeerde manier geprioriteerd. (belangrijke of grote bestaande klanten eerst?)
Het verhuizen van je website is niet bepaald ‘easy-peasy' maar de helpdesk gaat er vanuit dat je programmeerkennis op HBO niveau zit blijkbaar.
Ik weet genoeg van webdesign/hosting/programmeertaal gerelateerde zaken maar wanneer de hand-out van Antagonist niet meer actueel is of niet correspondeert met wat jij op je scherm ziet mag je het zelf gaan oplossen.
Of je zit weer 24uur te wachten op een antwoord. De antwoorden worden dan standaard en kort.
Na 5 dagen ben ik geen steek verder gekomen en heb een refund aangevraagd.
Ik vindt het geen aanrader.
Ik ben overgestapt doordat mijn mailbox steeds vol zat en de optie bij Mijndomein er niet was om Gb bij te kopen.
Bij Antagonist was de opslag voor mail al direct 10 keer zo veel, de verhuis van website en mail is allemaal goed gelopen en ik heb ook geen mailverkeer gemist tijdens de verhuis.
Was altijd tevreden over Antagonist doch naast dat ze geen “onbeperkt websites” meer bieden in hun plus pakket hebben ze zonder enige correspondentie naar de klanten toe nu het ook onmogelijk gemaakt om een externe domeinnaam (zelfs als die via een andere account bij hen besteld is) te koppelen aan een bestaand hosting pakket!
Omdat ik nog steeds tevreden ben geweest met de klanten service maken ze het mensen die hobby matig wat websites runnen het gewoon heel moeilijk en duur!
Op mijn wordpress website stond een DNS-record verkeerd. Ik had zelf geen idee hoe dit moest en heb toen met de supportafdeling contact gezocht per mail. Binnen 1u kreeg ik reactie terug en was mijn probleem verholpen, waardoor mijn website weer zichtbaar is!
Je kent het wel…
Je krijgt een mail dat je hosting pakketten duurder zijn geworden.
Alles wordt nou eenmaal duurder.
Hoeveel zou het zijn 5%, 10%?
Nee Antagonist verhoogd zijn prijs met bijna 500% in één keer!
Onacceptabel.
Aan het eind van de mail staat: Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag persoonlijk verder.
In April een mail gestuurd en antwoord gekregen van Robin de Mailbot… lekker persoonlijk.
Voor een ieder die, anno 2024, nog voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten: zoek een andere host. Continue moeten systemen worden aangepast naar de huidige maatstaven. Voor iedereen die een veilige en goede, stabiele webhoster zoekt met een klantenservice die snel reageert, kies voor een host als deze. Als je er ook even geen erg in hebt, zorgt hun systeem ervoor dat bedreigingen op je site worden gestopt. Nee, ik ben geen medewerker van Antagonist, gewoon een tevreden klant.
Sinds 2007 altijd een redelijk tevreden klant geweest bij Antagonist. Wat me ook in 2012 stoorde – een prijsverhoging van 230% – stoort me ook nu weer, een prijsverhoging van 375%. Ik snap dat prijzen stijgen, maar ik verwacht ook dat het bedrag dat ik mijn webhoster betaal voldoende is om mij een toekomstbestendig en competitief product te blijven bieden. Klanten confronteren met belachelijke verhogingen, maakt Antagonist een onbetrouwbare partner op de lange termijn. Wie garandeert mij dat de volgende verhoging geen 500% is, omdat Antagonist van mening is dat er aan een vraag moet worden voldaan die ik als klant niet heb gesteld?
Liever had ik mijn domeinen en hosting ook de komende 17 jaar nog bij Antagonist gehouden, maar voor dit soort bedragen loont het om naar een andere Nederlandse partij te gaan.
Al meer dan 10 jaar tevreden klant bij Antagonist. Altijd prima geholpen en de prijsstijgingen waren binnen de fatsoensnormen.
Nu ga ik echter met mijn reseller pakket van 4,10 euro naar 20 euro per maand! En dat wordt dan gewoon medegedeeld, geen overgangsperiode of voorstel of wat ook. Gewoon het bedrag wat je betaalt keer 5(!). Een stijging van zowat 500% !
Mooi dat ik er “veel meer voor terug krijg”. Maar daar merk ik helemaal niets van want dat gebruik ik toch niet. Wat ik wel merk is dat ik bijna 5 keer zoveel betaal.
Ik ga helaas na bijna 15 jaar op zoek naar een nieuwe hoster. Dit is gewoon onbeschoft.
Ook hier geconfronteerd met een niet gecommuniceerde prijsstijging van 30% t.o.v. vorig jaar.
Sinds 2015 zeer tevreden klant en 1x eerder geconfronteerd met een stijging van 20% in 2022 maar deze prijstijging is echt absurd. Ook wij zitten te denken om maar eens over te stappen naar een andere provider.
Ik had door de jaren heen veel pakketen bij Antagonist. Webhosting en ook de resellerwebhosting. Ze zijn door de jaren heen met 380% in prijs gestegen, echt absurd.
Voor mij rede om na, denk ongeveer 20 jaar over te stappen naar een nieuwe provider.
Ik zou maar eerst nadenken om hosting bij Antagonist af te nemen. Ze zijn traag in respons. Prijzen afgelopen jaar ineens met 30% verhoogd. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar en afhankelijk van hun respons tijd. Vervolgens krijg ik een rekening voor een hosting die ik al opgezegd had en wil ik betaald geld terug ben je weer afhankelijk van een mail berichtje. Als ondernemer ben je druk met andere zaken dan Antagonist helpen in hun te kleine administratie afdeling. Hun keuze (goedkoop) om alles online t doen en de klant heeft het nakijken.
Al erg lang klant bij Antagonist met een Slim pakket. Tot nu toe en nog steeds zeer tevreden. Doe zelf tot nu erg weinig met de uitgebreide mogelijkheden. Tot op heden (nog) niet nodig geweest. Ik wilde een nieuwe forward instellen en diende in te loggen op Direct Admin. Dit werkte niet, site opende niet verder. Via chat contact gezocht, razendsnel contact en wij kwamen tot de conclusie dat het aan mijn browsers lag, andere browser (Chrome) en het werkte weer. De keren dat ik hulp nodig had, altijd correct, adequaat, klantvriendelijk en vakkundig geholpen. Ik blijf het wel erg jammer vinden dat er geen telefonische telefonische mogelijkheid s. Waarschijnlijk nog van de oude stempel;). Ben het zeker eens met anderen dat het no nonsense service niveau erg hoog is en zich onderscheid van menig ander bedrijf!
M.v.g. Dennis
Wellicht niet de goedkoopste, maar naar mijn ervaring met veel hostingbedrijven de beste op het gebied van kwaliteit en service.
Praktisch geen downtime of problemen, en je vragen worden altijd snel, adequaat en meedenkend beantwoord. Wat in deze tijd in schril contrast staat met menig klantenservice. Money well spent.
Ik ben super tevreden van Antagonist, op alle vlakken en dit al reeds 15 jaar.
Stabiliteit en snelheid website zijn zeer goed, klantendienst is eigenlijk perfect, prijzen zijn zeer correct.
100% tevreden!
Ik had een technische vraag/probleem, en die werd meteen goed opgepakt en opgelost door Marco van de klantenservice. Hij was vriendelijk, communiceerde duidelijk, en stemde de oplossing goed met mij af. Ik voelde me ontzorgd, en binnen no time was mijn probleem opgelost.
Tot nu toe ben ik altijd een zeer tevreden klant geweest. De diensten die ze aanbieden zijn kwalitatief goed en de hostingpakketten zijn zeer uitgebreid en up to date met de laatste technische zaken. Tot op heden ook nooit echt contact moeten hebben met de klantenservice.
Totdat ik laatst voor een domeinnaam, die extern stond, DKIM wilde configureren. Ze gaven aan dat zij de volledige controle over de domeinnaam moesten hebben om dit te regelen en er een verhuizing voor nodig was. Voor de verhuizing heb ik nog nagevraagd of DNSSEC, DKIM en DANE dan zouden werken voor dit domein en dat werd mij verzekerd.
Helaas bleek na de verhuizing dat voor mijn domeinnaam, Antagonist niet het juiste DNSSEC algoritme ondersteunt. Op zich kan het gebeuren dat dit over het hoofd wordt gezien, zeker voor mijn niet-standaard domeinextensie. Alleen om dan te adviseren dat ik het zelf maar moet gaan oplossen met de beheerder van dit TLD is alles behalve wat je verwacht aan service.
Tot op heden niets dan lof en anderen ook geadviseerd om hier hosting af te nemen en ik hoop maar dat deze service een eenmalige, negatieve uitschieter was.
Bij een website van een van mijn klanten moest de php-versie worden bijgewerkt. Hierbij liep ik van de ene foutmelding tegen de andere aan. Het was voor mij totaal niet duidelijk hoe ik het moest aanpakken.
Hiranthi Herlaar heeft me bij de hand genomen en geholpen om de instellingen van A tot Z in orde te krijgen. Sterker nog, ze heeft me eigenlijk al het werk uit handen genomen. Dit had ik nooit zelf kunnen oplossen.
Ontzettend blij en tevreden met deze service van een topprovider – waar ik overigens al een tiental jaren zeer tevreden klant ben!
Antagonist biedt een compleet hostingpakket dat ontworpen is om eenvoudig en snel te gebruiken te zijn. De helpdesk is beschikbaar om klanten te ondersteunen bij eventuele problemen, en het bedrijf heeft in de afgelopen jaren meerdere positieve beoordelingen ontvangen. Antagonist richt zich op hosting voor onder andere WordPress-websites, webshops en e-mailaccounts. De servers bevinden zich in Europa en zijn AVG-compliant, met aandacht voor veiligheid en duurzaamheid. De hosting biedt functies zoals 1-klik installatie, onbeperkt e-mail en databases, en een 30 dagen geld-terug-garantie.