Enkele weken geleden bleek dat ik geen rekeningen meer per post kreeg en dat er in enkele maanden allerlei bedragen van mijn rekening waren afgeschreven die aanmerkelijk hoger waren dan gebruikelijk. Bij navraag bleek dat mijn mailbox volledig was dichtgelopen met spam. Om die reden had AD Hosting mijn account gewijzigd, de rekeningen verhoogd, en de instelling dat ik mijn rekeningen per post ontving gewijzigd. Dit alles zonder enige berichtgeving.
Bij controle bleek dat mijn website (tegen mijn bedoeling in) de mij onbekende instelling CATCH-ALL had. Daarmee zet je je account open voor alle mogelijke spam met adressen die slechts in beperkte mate hoeven te lijken op aangemaakte adressen. Een voorziening waar ik uiteraard niet op zit te wachten.
Ik wacht hun verdere reactie nog even af, maar ik ben wel aan het rondkijken naar een andere provider.
AD Hosting in Zoetermeer is sterk af te raden! *
sowieso vaak een hautain 'dat staat op de site, hoe je dat moet doen', terwijl het op de site blijkbaar lastig te vinden en te regelen is, anders bel ik niet *
maar nu de druppel: vorig jaar december 2006 net een paar dagen te laat aangegeven dat ik een bepaalde domeinregistratie niet meer wilde, en stapte halverwege over naar een andere host – en nu staan ze op betaling van nog een jaar registratie van dat domein waarvan ik een jaar geleden al had aangegeven 'm niet te willen – lijk in de kast! *
ze denken nul met je mee, ze cashen gewoon ordinair *
tip voor ze: 'beste klant, u gaat naar een andere host, jammer! weet u nog wel dat dit en dat via ons loopt en stelt u daar inderdaad nog wel prijs op'
Helaas afgegleden naar service en vriendelijkheid niveau nul. En kennelijk nog duur ook.
Beste C.G. Ooms,
Bevestig je e-mailadres
Reeds een jaar of 15 ben ik hier klant voor mailserver , domeinhosting etc
Weliswaar wat duurder maar de service was altijd uitstekend.
Helaas is dat niet meer het geval ! Men is overgenomen en het bedrijf is onherkenbaar veranderd
Men is niet meer telefonisch te bereiken maar uitsluitend per mail en men besteed liever een lange mailwisseling aan het ontlopen van vragen dan om de (simpele) vraag van de klant daadwerkelijk op te pakken.
En of dat niet genoeg is gebeurt dit ook nog eens op een hooghartige manier.
Jammer, het was een fijn bedrijf maar nu een absolute afrader
Reeds een jaar of 15nben ik hier klant voor mailserver , domeinhosting etc
Weliaqaar qat duurder maar de service was altijd uitstelen.
Helaas is dat niet meer het geval. Men is overgenomen en het bedrijf ia onherkenbaar veranderd
Men is niet meer telefonisch te bereiken maar uitsluitend per mail em men besteed liever een lange mailwisseling aan het ontlopen van vragen dan om de (simpele) vraag van de klant daadwerkelijk op te pakken.
En of dat niet genoeg is gebeurt dit ook nog eens op een hooghartige manier.
Jammer, het was een prachtig bedrijf maar nu slechts een afrader
Helaas afgegleden naar service en vriendelijkheid niveau nul. En kennelijk nog duur ook.
Beste C.G. Ooms,
Bevestig je e-mailadres
Reeds een jaar of 15 ben ik hier klant voor mailserver , domeinhosting etc
Weliswaar wat duurder maar de service was altijd uitstekend.
Helaas is dat niet meer het geval ! Men is overgenomen en het bedrijf is onherkenbaar veranderd
Men is niet meer telefonisch te bereiken maar uitsluitend per mail en men besteed liever een lange mailwisseling aan het ontlopen van vragen dan om de (simpele) vraag van de klant daadwerkelijk op te pakken.
En of dat niet genoeg is gebeurt dit ook nog eens op een hooghartige manier.
Jammer, het was een fijn bedrijf maar nu een absolute afrader
Reeds een jaar of 15nben ik hier klant voor mailserver , domeinhosting etc
Weliaqaar qat duurder maar de service was altijd uitstelen.
Helaas is dat niet meer het geval. Men is overgenomen en het bedrijf ia onherkenbaar veranderd
Men is niet meer telefonisch te bereiken maar uitsluitend per mail em men besteed liever een lange mailwisseling aan het ontlopen van vragen dan om de (simpele) vraag van de klant daadwerkelijk op te pakken.
En of dat niet genoeg is gebeurt dit ook nog eens op een hooghartige manier.
Jammer, het was een prachtig bedrijf maar nu slechts een afrader
Ik vraag al een week lang om hulp omdat ik geen e-mails meer binnen krijg. Ik heb een zaak en in corona tijd kan ik dit niet gebruiken. Bellen kan ik niet want ze geven aan geen communicatie te kunnen doen vanwege corona. ook reageren ze niet via email maar wel via chat op een of andere manier.
Ik vraag om hulp maar het enige wat ze wel kunne schrijven dat ik eerst een rekening van 8 euro moet betalen! Dat snap ik niet aangezien er automatische incasso is. Ik word erg onbeschoft afgewimpeld en adviseer deze hosting niet te nemen!
Sinds wij ons bedrijf zijn gestart in 2006 maken wij gebruik van de diensten van Adhosting en we zijn super tevreden! Hiervoor zat ik met een ander bedrijf bij een collega webhost, grootschalig, maar de dienstverlening was traag en inadequaat. In tegenstelling tot Adhosting, of je nu een vraag/probleem hebt tijdens Kerstmis of de weekenden, ze reageren in no time en lossen het probleem op een snelle manier op. Ze denken met je mee en staan meteen voor je klaar. Als je als klant al 12 jaar tevreden bent, dan is dat een teken dat Adhosting duurzaam goede customer Service levert. Dank jullie wel!
AD Hosting in Zoetermeer is sterk af te raden! *
sowieso vaak een hautain 'dat staat op de site, hoe je dat moet doen', terwijl het op de site blijkbaar lastig te vinden en te regelen is, anders bel ik niet *
maar nu de druppel: vorig jaar december 2006 net een paar dagen te laat aangegeven dat ik een bepaalde domeinregistratie niet meer wilde, en stapte halverwege over naar een andere host – en nu staan ze op betaling van nog een jaar registratie van dat domein waarvan ik een jaar geleden al had aangegeven 'm niet te willen – lijk in de kast! *
ze denken nul met je mee, ze cashen gewoon ordinair *
tip voor ze: 'beste klant, u gaat naar een andere host, jammer! weet u nog wel dat dit en dat via ons loopt en stelt u daar inderdaad nog wel prijs op'
Inmiddels al jaren een zeer tevreden klant bij adhosting. Bij problemen helpen ze mij altijd erg snel, zelfs wanneer dit in de avond is. Erg mooi is bij adhosting dat mijn site en email gewoon bleef werken ondanks ik een keer veel te veel bestanden had geupload. De volgende dag kreeg ik hierover een email met een overzicht.
Kortom een echte aanrader voor iedereen die betrouwbaarheid en service wil.
Onze site draait nu 2 jaar op de servers van AD Hosting. Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn erg positief. De service is snel, vriendelijk en deskundig. Nooit storingen en heel snelle laadtijden. Misschien niet de goedkoopste, maar wel heel betrouwbaar.
Prima hostingprovider. Ik ben al jaren reseller van AD Hosting en heb hier meer dan 100 domeinen lopen en heb werkelijk nog nooit problemen ondervonden. Als er vragen zijn dan worden deze serieus beantwoord. In tegenstelling tot veel andere providers weten de mensen van AD Hosting WEL waar ze over praten. Snelle verbindingen, hoge uptime, goede technische support en vooral het persoonlijk contact maken deze provider in mijn ogen ??n van de betere.
Ze behoren dan misschien niet to de allergoedkoopste providers van Nederland, maar ze leveren wel prima kwaliteit en dat werkt ook door naar mijn klanten. Liever iets duurder en goed, dan goedkoop en bakken ellende.
Enkele weken geleden bleek dat ik geen rekeningen meer per post kreeg en dat er in enkele maanden allerlei bedragen van mijn rekening waren afgeschreven die aanmerkelijk hoger waren dan gebruikelijk. Bij navraag bleek dat mijn mailbox volledig was dichtgelopen met spam. Om die reden had AD Hosting mijn account gewijzigd, de rekeningen verhoogd, en de instelling dat ik mijn rekeningen per post ontving gewijzigd. Dit alles zonder enige berichtgeving.
Bij controle bleek dat mijn website (tegen mijn bedoeling in) de mij onbekende instelling CATCH-ALL had. Daarmee zet je je account open voor alle mogelijke spam met adressen die slechts in beperkte mate hoeven te lijken op aangemaakte adressen. Een voorziening waar ik uiteraard niet op zit te wachten.
Ik wacht hun verdere reactie nog even af, maar ik ben wel aan het rondkijken naar een andere provider.
Prima provider!
Altijd bereikbaar met een goede support.
We zijn al 3 jaar reseller van deze provider en willen niet anders.
Ze denken met je mee en geven ook advies wat voor ons de beste oplossingen/kosten zijn
Als 18 jaar is AD Hosting aanbieder van verschillende producten als: domeinregistratie, webhosting, white label hosting en hosted mail.
AD Hosting geeft aan erg klantgericht te zijn, waarbij je antwoord kan vragen op al je vragen binnen korte tijd.
Vergelijk AD Hosting met andere webhost providers op onze vergelijk pagina.